Hulde!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:31 schreef Super7fighter het volgende:
Wel jammer dat met de dood van Saddam Hoessein, ook het aanstekelijke liedje (het begon geloof ik zo: Saddam, Saddam we offeren ons bloed voor Saddam etc) en de (enigszins) grappige dans die daarmee gepaard ging, ook verdwenen zal zijn.
Toch een stukje (cultureel) erfgoed dat verloren gaat.
Dat ligt er maar aan hoe jij je gedraagtquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
En voor jou moet het toch ook niet al te moeilijk zijn af te zien van persoonlijke aanvallen?
Nou ja, kennelijk niet dus. Erg jammer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan hoe jij je gedraagt![]()
Kom zeg, ik heb van KKK leden gehoord die minder generaliserend en bevooroordeeld zijn dan jij, dat verdient af een toe een vriendelijke correctie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, kennelijk niet dus. Erg jammer.
Laten we met z'n allen verder schouwen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hulde!![]()
Jij kunt verder schouwen dan de waan van alledag!
Inderdaad: over 20 jaar een vrij democratisch Irak met een groot vrijheidsbeeld van held Bush in Baghdad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen verder schouwen.
Dan stuur ik mijn tanks daarheen om het omver te trekken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef Djep het volgende:
dan gaan wij dat beeld daar eigenhandig slopen.
Ben jij autist?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:49 schreef Monidique het volgende:
Het zou nutteloos zijn om om voorbeelden te vragen, want die komen als gebruikelijk niet. Het is nutteloos om te vragen over welke KKK-leden je het hebt, want dat krijg ik toch niet te horen. Misschien is het wel nuttig om duidelijk te maken dat een dergelijke paternalistische houding, die uit je laatste bijzin blijkt, geen voeding is voor een normale discussie en slechts bedoelt lijkt ter provocatie (flame dus). Het blijft nutteloos om te zeggen dat dit allemaal persoonlijke aanvallen zijn, want kennelijk maakt dat je niets uit. Maar zeker is het dat dit het laatste is wat ik hier zeg over de persoonlijke aanvallen, vanwege een blijkbaar gebrek aan redelijke argumenten, die op mij gericht zijn, want ik denk niet dat het erg begrepen wordt. Als er over mijn persoonlijk geklaagd moet worden, dan is er nog de PM-functie.
Trollen en flamen is niet gewenst, aldus het moderatiebeleid. Er worden notes gemaakt.quote:
Nee. Een onbegrepen genie...quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:59 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Trollen en flamen is niet gewenst, aldus het moderatiebeleid. Er worden notes gemaakt.
Kom op, zonnekoning: we gaan op pad!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan stuur ik mijn tanks daarheen om het omver te trekken.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:49 schreef Monidique het volgende:
Misschien is het wel nuttig om duidelijk te maken dat een dergelijke paternalistische houding
Over 20 jaar dan hè? Ik zal de jongens zeggen de brandstoftanks alvast vol te gooien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:02 schreef Djep het volgende:
[..]
Kom op, zonnekoning: we gaan op pad!
Ja, natuurlijk, die uitdrukking gebruiken ze in de psychiatrie ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:49 schreef Monidique het volgende:
[...]
Misschien is het wel nuttig om duidelijk te maken dat een dergelijke paternalistische houding, die uit je laatste bijzin blijkt, geen voeding is voor een normale discussie en slechts bedoelt lijkt ter provocatie (flame dus).
[...]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Over 20 jaar dan hè? Ik zal de jongens zeggen de brandstoftanks alvast vol te gooien.
Daarvoor bestaat PM, MSN of email. Nee, het is overduidelijk dat M. jou argumentatief overklast. (niet dat ik altijd zijn mening deel). Het feit dat jij niet met een zinnig weerwoord komt, maar slechts op de persoonlijke toer fiets, is al een sterke indicatie dat bij jou door een gebrek aan geldige argumentatie, een beginnende troller of flamer ontpopt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag hoor!
Nou...dat is ook een kwestie van perceptie. Inhoudsloze discussietruukjes bespeur ik ook nogal eens (zoals met dat gewauwel over McVeigh). Maar daar maken we ons allemaal wel eens schuldig aan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nee, het is overduidelijk dat M. jou argumentatief overklast.
Dit vind ik nogal ad hominem van jequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat PM, MSN of email. Nee, het is overduidelijk dat M. jou argumentatief overklast. (niet dat ik altijd zijn mening deel). Het feit dat jij niet met een zinnig weerwoord komt, maar slechts op de persoonlijke toer fiets, is al een sterke indicatie dat bij jou door een gebrek aan geldige argumentatie, een beginnende troller of flamer ontpopt.
deze?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef Otto215 het volgende:
Heeft iemand een filmpje van zijn ophanging?? Die kut site nu.nl werkt voor geen meter..
Tq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |