Nice! Voor nu valt het wel mee met de wind..quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:13 schreef Hi_flyer het volgende:
Vlissingen............zuidwest 10
Hoek van Holland.zuidwest 10
IJmuiden...............zuidwest 10
Texel....................zuidwest 10
Harlingen.............zuidwest 10
IJsselmeer...........zuidwest 10
Gewoon een zware storm van Vlissingen tot de Wadden![]()
![]()
![]()
Naar HvH rijdt![]()
Schelequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-nokia5100-hebben
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:22 schreef Frutsel het volgende:
kom maar op met de wind
als ut maar droog is morgenavond![]()
Die verdienen hetquote:
nou sorry... maar ik zie hem toch echt http://www.knmi.nl/quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:02 schreef Hi_flyer het volgende:
Wel raar dat het KNMI nog steeds niet hun weeralarmsite online hebben. Zeker weekend vieren.
Nu wel dus. En er worden bij weeralarm altijd veel meer stations met hun gegevens weergegeven. De leukste zijn die van op de Noordzee. Dat is een leuke indicatie voor wat komen gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:10 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
nou sorry... maar ik zie hem toch echt http://www.knmi.nl/
Kijk, dat is alweer twee uurtjes langer dan eerst. En het zuidwesten het eerste, betekent dit dat de depressie lager (zuidelijker) aan land komt dan eerst de planning was?quote:Vanavond en in het begin van de nacht moet er boven land rekening worden gehouden met ZEER ZWARE WINDSTOTEN tot 110 km per uur. Rond 21 uur bereiken de ZEER ZWARE WINDSTOTEN het zuidwesten van het land en breiden zich vervolgens verder over het land uit.
Rond het hoogtepunt, dat tussen 21 en 02 uur valt, staat er langs de westkust, het westelijke Waddengebied en op het noordelijk deel van het IJsselmeer een zuidwesterstorm en is er een kleine kans op ZWARE STORM.
Dus wij mogen ook meedoen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:07 schreef Mindlight het volgende:
Weeralarm geldt nu voor het hele land
welke foto pcies ?10 voor 8 maar weer ff kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
Speed; ik zag je sms-foto bij Helga van Leur net! ^_^
Zeker!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
Speed; ik zag je sms-foto bij Helga van Leur net! ^_^
Die kaart werkt al heel lang niet meerquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Over de users:
Vanaf nu kan iedereen zien waar diegene woont, users kunnen zich hier melden zodat men van elkaar weet waar ze zo'n beetje zitten.
· User kaart 'De atmosfeer staat op ontploffen'
Wordt nog aan gewerktquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Die kaart werkt al heel lang niet meer.
Ik stond er geloof ik ook drie keer op, waarvan twee keer midden in de noordzeequote:
1 of 2 januariquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik stond er geloof ik ook drie keer op, waarvan twee keer midden in de noordzee.
Maar we wachten af.
En vanavond storm![]()
.
En waar blijft het weerforum?.
Volgende week als het goed isquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:44 schreef Christine het volgende:
[..]
..
En waar blijft het weerforum?.
quote:Tegen de avond gaat het bij een weer aantrekkende wind opnieuw regenen. Waarschijnlijk regent het tijdens de jaarwisseling op veel plaatsen.
Ja dat internet bij mijn neef laat wel op zich wachten... ik zou bijna gaan denken dat hij ook bij essent zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |