Wie nietquote:
Neem camera meequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga vannacht wel even naar wat boerenvelden rijden denk ik. Totaal geen beschutting![]()
geen idee eigenlijk, zo ver heb ik nog niet vooruit gekeken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:31 schreef highway101 het volgende:
Gaat het nou morgenavond ook stormen?
Enig idee hoe donker het daat isquote:
Geen idee, denk dat we even tot morgen moeten wachten, al schat ik echter een storm uit....misschien een 7 of zow, we zien welquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:31 schreef highway101 het volgende:
Gaat het nou morgenavond ook stormen?
Maar het geluidquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Enig idee hoe donker het daat is? Daar zie je dus hele-maal niks
hier in katwijk (ZH) 11.7 graden. Iets warmer nog als bij jullie dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wie niet
Waait hier best wel hard eigelijk, niet gewent na een windstille week te hebben gehad9.4 graden trouwens
Ja idd, vanmorgen waaide het flink, this wel afgenomen maar goed, vanavond/vanacht het echte werkquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
hier in katwijk (ZH) 11.7 graden. Iets warmer nog als bij jullie dus.
Vanochtend wel een aardig windje, maar dat is nu wel afgenomen.
ik weet niet of er al veel meer te vertellen is, het is even afwachten als zo dat systeem over Engeland trekt, denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:42 schreef -skippybal- het volgende:
Over 20 minuten komt de update van het KNMI
dit soort windstoten kan best ver landinwaarts komen, dus zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:00 schreef IkWilbert het volgende:
Ik heb er zin in, zal mij benieuwen of we hier in het oosten er nog iets van merken.
Laatste nieuws van Novum: tussen 11 en 2 uur vannacht kans op een zeer zware storm!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:09 schreef michiel_merk het volgende:
hier waait het al behoorlijk, maar het is wel mooi weer met opklaringen
www.novumnieuws.nl hier spreken ze al van een zware storm voor de komende nacht
quote:Amtliche UNWETTERWARNUNG vor EXTREMEN ORKANBÖEN
für Landkreis Wernigerode , Bergland oberhalb 1000 Meter
gültig von: Samstag, 30.12.06 12:00 Uhr
bis: Samstag, 30.12.06 22:00 Uhr
ausgegeben vom Deutschen Wetterdienst
am: Samstag, 30.12.06 12:00 Uhr
Auf dem Brocken Orkanböen, teils extreme Orkanböen um West mit
Windgeschwindigkeiten von 120 bis ca. 180 km/h oder 33 bis
vereinzelt 50 m/s oder Stärke 12 Beaufort).
Es ist mit einer Verlängerung dieser Unwetterwarnung zu rechnen.
Hinweis auf mögliche Gefahren:
- verbreitet schwere Schäden an Gebäuden
- herabstürzende Dachziegel, Äste oder
Gegenstände
Alle Fenster und Türen schliessen!
Gegenstände im Freien sichern!
Abstand halten von Gebäuden, Bäumen, Gerüsten und
Hochspannungsleitungen!
DWD / RZ Leipzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |