Daar weet 010 idd alles van!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NEC uit, altijd lastig.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pff dat kan je wel zeggen ja. NEC uit is echt lastig, had Feyenoord ook de grootste moeite mee de afgelopen 2 jaar.quote:
Jezus, alsof die elk jaar uit een boom pleurenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Luco het volgende:
Kwam er maar weer een type V. Basten of Bergkamp!
Ach, wordt wesley alleen maar hard van.. kan geen kwaad hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
Trieste reactie van Ten Cate. Doe dat achteraf in de kleedkamer, of op de training, maar niet zo.
Ik geef hem groot gelijk, ik heb die kleine ook van alles toegewenst nadat hij vanmiddag weer zo opzichtig in de fout ging, het kostte ons wel een tegendoelpuntquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
Trieste reactie van Ten Cate. Doe dat achteraf in de kleedkamer, of op de training, maar niet zo.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk, ik heb die kleine ook van alles toegewenst nadat hij vanmiddag weer zo opzichtig in de fout ging, het kostte ons wel een tegendoelpunt![]()
Dat zijn emoties van de wedstrijd..quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
Prima reactie! Geef die gast een keer flink op zijn lazer! Kan Sneijder wel gebruiken, krijgt hij zelf tenminste ook een keer kritiek!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
Sneijder is er zelf ook niet vies van om iemand de huid vol te schelden als die iets verkeerd doet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
D¤ NK J¤?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:52 schreef Terrorbita het volgende:
Hmm net op NLD1 dat er ook interesse van Juve voor davids is..
Ik denk eerlijk gezegd als edgar weer voor de keuze staat hij weer niet voor Ajax kiest..
Bij ajax vind je minder goals dit seizoenquote:Op zondag 31 december 2006 00:26 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, die had ik niet gezien... Zat in deze te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |