Dan kun je er nog wel voor zorgen dat je zonder schoon shirt van het veld af gaat. Zeg maar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je kunt als team gewoon een keer een offday hebben, en als teams als Roda, Heerenveen, Utrecht en dergelijke scherp zijn, dan kun je ga je gewoon hard op je bek. Dat overkomt iedere topclub.
Dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is ook niet meer zo makkelijk om zo te spelen in de Eredivisie.
Op een Excelsior, Willem II en Heracles na zijn alle ploegen gewoon van redelijke kwaliteit. Begrotingen groeien, stadions groeien, de subtop wordt groter en groter. Je merkt gewoon dat in de Eredivisie bijna iedereen van iedereen kan winnen.
PSV is ook verre van ongenaakbaar, dat was bij verschillende wedstrijden te zien. Maar zij kunnen het zich permitteren om gewoon de tegenstander smerig in de val te counteren. Dat wordt bij Ajax niet getolereerd, omdat dat onze stijl niet is. Wij moeten 'aanvallen' met als gevolg dat de tegenstander daar slim op anticipeert (zoals bijv. Vitesse en NEC) en ons uiteindelijk aftroeft.
Ik ben altijd een voorstander geweest van het aanvallend voetbal dat Ajax propageert, maar misschien is iets meer realisme ook wel op zijn plaats....
Dan koop je spelers met mentaliteit. Types als Emanuelson krijg je dat toch nooit aangeleerd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
Als NEC al zo'n lastige tegenstander is.
Lijkt me onzinnig om nou weer allerlei aankopen te gaan doen. Je zit al met die Leonardo opgescheept. Het is puur mentaliteit.
Ach, dat laffe afreageren op 1 of 2 spelers vind ik zo flauwquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:25 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dan koop je spelers met mentaliteit. Types als Emanuelson krijg je dat toch nooit aangeleerd.
Ik reageer me op niemand af. Ik vind alleen die zogenaamde talenten gewoon te vaak door de mand vallen. En dat vond ik vorig jaar ook al.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
Ach, dat laffe afreageren op 1 of 2 spelers vind ik zo flauw![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Iets wat mij opvalt.
De laatste paar wedstrijden laat Ajax veel punten liggen als Sneijder speelt.
Toen Sneijder eruit was ( schorsing en blessure ) heeft Ajax geloof ik alleen tegen AZ punten laten liggen.
De eerste maanden van het seizoen was iedereen in hossana stemming over Sneijder (topscorer etc.) en nu een paar wedstrijden slecht gespeeld is er ineens van alles met hem aan de hand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kan verdedigend een zwakke schakel zijn.
Zoals op het WK.
iedereen mist wel eens een kans, dat had jaap stam net zo goed kunnen overkomen. Ik mis met voetbal ook wel eens een kans hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef Silenus het volgende:
Wat een kutwedstrijd. En Rosenberg ook, met z'n kans...pffrtt..
En Luinge is ook een clowntje zeg, met z'n gekontendraai voor het uitvak haha...
Enfin, conclusie nu op het eind van 2006: WAT EEN STELLETJE NATTE WINDEN!!!!
tyfushonden, daar ben je dan de hele dag voor op pad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |