Bwhahahahaha!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef more het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen Amerikanen betrokken geweest bij deze executie, die is volledig uitgevoerd door het Irakse ministerie van Justitie, die ook de beelden hebben gemaakt.
Dat kon niet omdat er WMD in irak liggen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, ik had er de voorkeur aan gegeven, dat iedereen in 2003 met zijn fikken van Irak was afgebleven. Dat men de oppositie tegen Saddam gesteund had, zodat de afzetting van binnenuit gekomen was. Dat de Iraki's zelf hadden mogen besluiten hoe ze hun land geregeerd willen zien.
Ik zeg binnen 3 dagen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:14 schreef LXIV het volgende:
Ik vermoed dat deze video binnenkort 'gelekt' wordt, en op het internet verschijnt.
Waarom zouden ze het anders opnemen? Toch niet enkel als home-entertainment voor de fam. Bush? Let op, binnen een jaar kun je hem overal downloaden.
hoe weet je dat, ik heb de val niet gezien....quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aan de beelden op cnn zojuist te zien is de executie wel gelukt.
Van binnenuit...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat kon niet omdat er WMD in irak liggen...
quote:In April 1991, after Saddam lost control of Kuwait in the Gulf War, he cracked down ruthlessly against uprisings in the Kurdish north and the Shia south. His forces committed wholesale massacres and other gross human rights violations against both groups similar to the violations mentioned before. Estimates of deaths during that time range from 20,000 to 100,000 for Kurds, and 60,000 to 130,000 for Shi'ites.
Want?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:49 schreef Tism het volgende:
Volgens mij is het allemaal fake!!
Volgens mij was jij degene die steeds verkondigde dat 90% van de irakezen tegen Saddam zijn, dus het lijkt me erg aannemelijk dat er iets tegen hem zou kunnen worden gedaan van binnenuit inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:48 schreef klez het volgende:
[..]
Van binnenuit...Net als in Nazi-Duitsland in 1938 bedoel je. Of zoals in 1991 in Irak:
[..]
Nou, ik geloof niet dat ie nog enige aanstalte maakte om op te staan en te gaan lopen. Ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
hoe weet je dat, ik heb de val niet gezien....
Dat vraag ik me ook af, zo enkele seconden voor de val met de strop om je nek.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zou hij gedacht hebben en wat ging er in hem om?
Inderdaad. Van binnenuit. Zoals in een soevereine staat altijd gebeurt. Na GW1 was er de kans. De coalitie had de oppositie in Irak moeten steunen met wapens. Dan was Saddam gevallen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:48 schreef klez het volgende:
[..]
Van binnenuit...Net als in Nazi-Duitsland in 1938 bedoel je. Of zoals in 1991 in Irak:
[..]
Dit is het einde van de oorlog! Gelukkig zeg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:51 schreef more het volgende:
Iraakse volk blij dat Saddam dood is en danst op straat: Filmpje
Net als de maanlandingquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:49 schreef Tism het volgende:
Volgens mij is het allemaal fake!!
En de WMD's...quote:
Misschien moet je je eens gaan verdiepen in wat documentaires over hoe het is om in een totalitaire staat te leven. Dan begrijp je hopelijk dat dat helemaal niet zo aannemelijk is in een cultuur van angst.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die steeds verkondigde dat 90% van de irakezen tegen Saddam zijn, dus het lijkt me erg aannemelijk dat er iets tegen hem zou kunnen worden gedaan van binnenuit inderdaad.
Dansen op straat, hoe durven ze!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:51 schreef more het volgende:
Het Iraakse volk is blij dat Saddam dood is en danst op straat: Filmpje
Filmpjequote:Op zaterdag 30 december 2006 11:51 schreef more het volgende:
Het Iraakse volk is blij dat Saddam dood is en danst op straat: Filmpje
Idd, de maanlanding is ook in een studio opgenomen! Men is daar nog nooit geweest!quote:
Belachelijke text bij die foto, door de zon en het *goede* buitenleven zie je er nu eenmaal anders uit. Als je binnen zit zul je bleker worden en zal de structuur van je gezichtshuis veranderen. Zijn haarinplant en de rest van zijn gezichtskenmerken (oren, wenkbrauwen e.d.) zijn exact gelijk gebleven.quote:
Volgens mij zal niemand beweren dat hiermee alle ellende is opgelost. Punt is wel dat dit een dag is waar de Iraakse bevolking jarenlang naar heeft uitgekeken. Wie zijn wij om met het morele vingertje te wijzen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is het einde van de oorlog! Gelukkig zeg.
De oorlog zou maximaal 3 maanden duren.quote:
Bovendien leven Elvis en 2pac ook nog. Ze zijn door de Amerikaanse overheid ondergebracht in Area 51, waar misschien de echte Saddam nu ook zit.quote:
Je bent de PI vergeten. Nu is het net of je dit gelooftquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, de maanlanding is ook in een studio opgenomen! Men is daar nog nooit geweest!
Je bent echt een elitaire zeikstraal af en toequote:Op zaterdag 30 december 2006 11:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En 1938? Je toont een huilend gebrek aan historische kennis. In 1938 was er nauwelijks een Duitser die van Hitler af wilde, zeker na de Anschluss en alle andere geweldloze overwinningen. Er is toen wel degelijk geprobeerd van buitenaf oppositiegroepen in Duitsland te steunen, maar dat ging wat moeilijk. Die waren er namelijk nauwelijks.
Een meerderheid van de duitsers zou er zijn nek niet voor uitsteken, dat klopt. En dus moest het Nazi regime wel op de knieen gebracht worden door het buitenland. Dank voor het illustreren van de noodzaak Saddam af te zetten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad. Van binnenuit. Zoals in een soevereine staat altijd gebeurt. Na GW1 was er de kans. De coalitie had de oppositie in Irak moeten steunen met wapens. Dan was Saddam gevallen.
En 1938? Je toont een huilend gebrek aan historische kennis. In 1938 was er nauwelijks een Duitser die van Hitler af wilde, zeker na de Anschluss en alle andere geweldloze overwinningen. Er is toen wel degelijk geprobeerd van buitenaf oppositiegroepen in Duitsland te steunen, maar dat ging wat moeilijk. Die waren er namelijk nauwelijks.
Hier doet hij het wel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit ja>.
De pagina kan niet worden weergegeven
![]()
Sorry, kun je niet tegen een reality-check?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je bent echt een elitaire zeikstraal af en toe
Bovendien zie je er met een lamp op je hoofd gericht een stuk anders uit dan op een andere lokatie. Je gelaat komt dan op een heel andere manier naar voren. Maar nee. Dat Saddam er op een foto wat anders uitziet dan op een eerdere foto is al weer genoeg 'bewijs' voor de 'experts'. Wat een sneue mensen toch ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Belachelijke text bij die foto, door de zon en het *goede* buitenleven zie je er nu eenmaal anders uit. Als je binnen zit zul je bleker worden en zal de structuur van je gezichtshuis veranderen. Zijn haarinplant en de rest van zijn gezichtskenmerken (oren, wenkbrauwen e.d.) zijn exact gelijk gebleven.
Schijnbaar doet de dood van Saddam veel goed, dus 1 kogel was genoeg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:52 schreef klez het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens gaan verdiepen in wat documentaires over hoe het is om in een totalitaire staat te leven. Dan begrijp je hopelijk dat dat helemaal niet zo aannemelijk is in een cultuur van angst.
Jij hebt de waarheid in pacht...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, kun je niet tegen een reality-check?
Adviesje: Lees eens een echt boek over het Derde Rijk voordat je dit soort onzin spuit. Ik heb wel een lijstje voor je, als je wilt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:55 schreef klez het volgende:
[..]
Een meerderheid van de duitsers zou er zijn nek niet voor uitsteken, dat klopt. En dus moest het Nazi regime wel op de knieen gebracht worden door het buitenland. Dank voor het illustreren van de noodzaak Saddam af te zetten.
Om even offtopic te gaan, waarom heb je Stalin, Guevara, Hitler, Saddam en Marijnissen in 1 avater?quote:
Niet zo offtopic reageren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Adviesje: Lees eens een echt boek over het Derde Rijk voordat je dit soort onzin spuit. Ik heb wel een lijstje voor je, als je wilt.
Omdat ze allemaal communistisch zijn, ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Om even offtopic te gaan, waarom heb je Stalin, Guevara, Hitler, Saddam en Marijnissen in 1 avater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |