Dus ze moeten goed kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:21 schreef Devrim_ het volgende:
Dus..
Je had ook je honden even los kunnen laten natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dus ze moeten goed kijken
En niet mijn honden aan het blaffen maken
Dan zouden ze niet veel hebben gedaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je had ook je honden even los kunnen laten natuurlijk![]()
Een poedelhond als waakhond is niet echt effectief denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dus ze moeten goed kijken
En niet mijn honden aan het blaffen maken
Maat je weet niet waar je over praatquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Een poedelhond als waakhond is niet echt effectief denk ik
Dus stop dat hondje snel terug in een kooi en verkoop hem op FOK! en dreig als ze niet snel die hond van je overnemen je de hond verzuipt in het zwembad
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn er ook al stickertjes tegen Jehova's tegenwoordig?
In de trant van: "Nee, geen Jehova's aan mijn deur" ?
Die zijn er al jaaaren, met teksten als "Jehova's boven aanbellen" e.d.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zijn er ook al stickertjes tegen Jehova's tegenwoordig?
In de trant van: "Nee, geen Jehova's aan mijn deur" ?
Ja joh van die gelequote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Je hebt ze volgens mij ook met Bijbelteksten enzo. Een straat verderop bij ons staat de Koninkrijkszaal/Kerk. Ze lopen vaak bij ons door de buurt, maar mijn ouders hebben zich afgemeld, ze hebben gezegd waar ze naar de kerk gaan en dat ze er niks mee te maken willen hebben, hebben ze genoteerd en ze zijn nooit meer langsgekomen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:56 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Die zijn er al jaaaren, met teksten als "Jehova's boven aanbellen" e.d.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:55 schreef DropjesLover het volgende:
hehe, mn pa woon in een nogal sjieke buurt (vilaatjes met zwembad enzo) en kwamen ze bij ons aan om te praten over de armoede in de wereld![]()
maar k ken dr een paar persoonlijk en dat zijn de meest aardige mensen die k ken eigenlijk.
Ik hoop voor jou dat de zomers koeler worden dan, anders zweet je het uit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:22 schreef Samcali het volgende:
Als ik ze zien aankomen trek ik altijd mijn longsleeve met daarop de tekst "Youth against Christ" aan. Dan moet je die koppen zien![]()
Neenee, als je gelooft kom je er sowieso in.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef Casparovvv het volgende:
Mijn vader heeft jaren terug eens een gesprek met die lui gehad. Hij vertelde ze dat we naar een soort pinkstergemeente gingen etc. Sindsdien zijn ze nooit meer aan de deur gekomen. Ze wilden absoluut niets weten van het 'gewone' Christelijke geloof.
Ik snap niet waarom ze overal langs de deuren gaan, er mogen toch maar een x aantal mensen naar de hemel? Hoe meer mensen je bekeerd, hoe kleiner jouw kans is toch?
en omdat god vergevend en barmhartig enzo is kom je er altijd wel inquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Neenee, als je gelooft kom je er sowieso in.
Eerlijk he.
Ah, vandaar dat ik ze hier nooit meer zie. Wij zijn al geredquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Neenee, als je gelooft kom je er sowieso in.
Eerlijk he.
ahhh het altijd mooie Altar shirt! Ik neem aan dat godverdomme nog steeds op de mouw staat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:22 schreef Samcali het volgende:
Als ik ze zien aankomen trek ik altijd mijn longsleeve met daarop de tekst "Youth against Christ" aan. Dan moet je die koppen zien![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:38 schreef Ezgaroth het volgende:
Ik heb anders nooit last van jehova's. Tegen de tijd dat ik de deur helemaal open heb staan ze al aan de andere kant van de stad.
Dit op je deur hebben helpt ook wel:
http://www.capri.dk/jokes/jokegrafik/jehova.jpg
Raken ze als het goed is niet aan.
Op deze niet. Alleen wat prikkeldraad en omgekeerde kruizenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:08 schreef Magic666 het volgende:
[..]
ahhh het altijd mooie Altar shirt! Ik neem aan dat godverdomme nog steeds op de mouw staat?
Kheb er nog wel 1 van een vingende non en achterop heel groot Jesus is a cunt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:45 schreef Samcali het volgende:
[..]
Op deze niet. Alleen wat prikkeldraad en omgekeerde kruizen![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:52 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Kheb er nog wel 1 van een vingende non en achterop heel groot Jesus is a cunt.
Ook wel leuk Jehova Materiaal.
Zo ns ff opzoeken weer.
EDIT:
Deze dus:
http://stores.musictoday.(...)_medium/BGCTCF15.jpg
Staat daar dat wijf op die een crucifix in dr doos steekt?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef Magic666 het volgende:
of marduk zijn "fuck me jezus" shirt
momenteel heb ik god dethroned met de text "your god is dethroned" achterop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |