en de rest?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:53 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Heb video ff gepost op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eHNFvLu-pK0
Ik heb zeer veel reacties gelezen op de moord, maar dit is toch wel de meest treffende.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mensen vermoorden om te leren dat je geen mensen mag vermoorden... Waarom blijft het woord 'hypocrisie' zich toch aan me opdringen?![]()
De rest is niet vrijgegeven... zolang de Amerikaanse troepen het niet vrij geven zal het niet te vinden zijn op internet...quote:
Nou waarom niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kan iemand nu eenmaal niet 6x ophangen voor verschillende *delicten* .![]()
A: Omdat je je tot op hetzelfde niveau gaat begeven als een moordenaar zelfquote:
Wat? Heeft hij dat net ergens gezegd?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:02 schreef Mikrosoft het volgende:
Bot hoopt op stap vooruit voor Irak.![]()
Ik denk dat nabestaanden het wel leuk gevonden hadden als er ook aan de dood van HUN geliefden aansacht was besteed. Dat ze ook het gevoel hadden dat hij daarvoor OOK veroordeeld zou zijn. Nu is hij dat niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Inderdaad want massa's mensen vermoorden valt heel goed te vergelijken met in een sloot springen. En de nabestaanden van die slachtoffers hadden niets liever gewild dan dat Saddam in leven bleef.
Ik zie je punt niet, dan zou je volgens die redenering een ontvoerder ook niet mogen vastzetten, of een afperser een boete mogen geven.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
A: Omdat je je tot op hetzelfde niveau gaat begeven als een moordenaar zelf
''ja maar hij was geen lieverdje en vermoorde zelf massa's mensen''.
Als ik in een sloot spring, spring jij er dan ook maar in?
Dat is volledig subjectieg natuurlijk en dus geen argument.quote:B: Je schiet er werkelijk geen flikken mee op, iemand afleren te moorden doe je niet door het zelf te doen, en bovendien is een levenslange gevangenisstraf een zwaardere straf dan de doodstraf, helemaal voor een man die luxe en macht gewend in.
...quote:C: kortom![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:59 schreef Scarafax het volgende:
[..]
De rest is niet vrijgegeven... zolang de Amerikaanse troepen het niet vrij geven zal het niet te vinden zijn op internet...![]()
Jij weet wat zij erover voelen dus? Knap...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk dat nabestaanden het wel leuk gevonden hadden als er ook aan de dood van HUN geliefden aansacht was besteed. Dat ze ook het gevoel hadden dat hij daarvoor OOK veroordeeld zou zijn. Nu is hij dat niet.
Eenschquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk dat nabestaanden het wel leuk gevonden hadden als er ook aan de dood van HUN geliefden aansacht was besteed. Dat ze ook het gevoel hadden dat hij daarvoor OOK veroordeeld zou zijn. Nu is hij dat niet.
Hoezo niet? Het was toch een Iraakse aangelegenheid? Irak was toch helemaal zelfstandig hierin?quote:zolang de Amerikaanse troepen het niet vrij geven zal het niet te vinden zijn op internet...
Een stap vooruit voor Irak is nog te min gezegd. Een grote stap voorwaarts voor de mensheid, deze executie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:02 schreef Mikrosoft het volgende:
Bot hoopt op stap vooruit voor Irak.![]()
Jup, en aangezien het gewoon op nationale tv is uitgezonden zal het ook hier snel genoeg verschijnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het was toch een Iraakse aangelegenheid? Irak was toch helemaal zelfstandig hierin?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Heeft hij dat net ergens gezegd?
quote:103 Teletekst za 30 dec
Bot hoopt op stap vooruit voor Irak
` Minister Bot van Buitenlandse Zaken
hoopt dat de executie van Saddam een
stap vooruit kan betekenen voor Irak,nu
het rechtsgevoel van veel Irakezen is
bevredigd.Hij tekent er wel bij aan dat
de situatie in Irak ook na de dood van
Saddam moeilijk blijft.
Minister Bot benadrukte dat Nederland
tegen de doodstraf,maar hij heeft er
begrip voor dat de zwaarste straf is
opgelegd.
Bot heeft de indruk dat Saddams proces
open en transparant is geweest en dus
aanvaardbaar.Hij ziet het als een goed
voorteken voor het functioneren van het
justitiële systeem in Irak.
volgende nieuws financieel sport
--> --> --> -->
De volledige beelden liggen bij de Iraakse TV. Zij hebben deze selectie gemaakt!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het was toch een Iraakse aangelegenheid? Irak was toch helemaal zelfstandig hierin?
Veel mensen hebben hier lang op gewacht. Als je weet dat iemand schuldig is aan de dood van je vader, broer of andere familieleden dan hoef je niet nog eens paar jaar te wachten ter bevestiging. Het kan dan niet snel genoeg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja ze zullen allemaal heel ongelukkig zijn hiermeequote:Op zaterdag 30 december 2006 11:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijk amerikaanse propaganda op de tv, feestende irakezen laat me niet lachen.
Nee er zullen ongetwijfeld mensen zijn die daar feesten, maar dit soort ongein wat er op CNN wordt verteld dat er een feest gaande is in irak is pure onzin!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja ze zullen allemaal heel ongelukkig zijn hiermeeDoe toch niet zo kinderachtig.
Inderdaad... opmerkelijk. Hij wilde ook geen blinddoek voor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:04 schreef LXIV het volgende:
Wat een "shabby" vertoning, deze executie. Drie van die mannen met zwarte maskers in zo'n achterafzaaltje... Het onderscheidt zich nauwelijks van de executievideo's van islamitische extremisten, zelfs de beeldkwaliteit is belabberd.
Saddam blijft wel erg rustig, voor iemand die binnen vijf minuten zal hangen. Wat een anti-climax.
Alleen als het gebeurt in andere landen dan die waar Amerika zich mee bemoeit. In de VS zelf en in de sattelietstaten niet. In China, bijvoorbeeld, weer wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:17 schreef Mikrosoft het volgende:
Is de doodstraf niet vergelijkbaar met martelen?
Viel mij ook al opquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:17 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Kon wel een verjongings kuurtje hebben gehad......![]()
![]()
Is het geen dubbelgangerquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:17 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dat gezicht rechts is veel ronderquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:17 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dit was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:04 schreef LXIV het volgende:
Wat een "shabby" vertoning, deze executie. Drie van die mannen met zwarte maskers in zo'n achterafzaaltje... Het onderscheidt zich nauwelijks van de executievideo's van islamitische extremisten, zelfs de beeldkwaliteit is belabberd.
Tja, moeilijk te accepteren dat de Irakis niet net zo dol zijn op sadistische massamoordenaars als sommige "troetelmoslims" die in het westen profiteren wonen of linkse Europeanen die hun primitieve emoties jegens de VS willen botvieren...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijk amerikaanse propaganda op de tv, feestende irakezen laat me niet lachen.
ze hebben de echte niet opgehangen maar een dubbelgangerquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:17 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
![]()
Daar gaan we weer...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:25 schreef rednajt het volgende:
[..]
ze hebben de echte niet opgehangen maar een dubbelganger![]()
Wat een onzin, jij ontkent dat er gigantisch veel aanhangers zijn van Saddam in Irak?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:23 schreef klez het volgende:
[..]
Tja, moeilijk te accepteren dat de Irakis niet net zo dol zijn op sadistische massamoordenaars als sommige "troetelmoslims" die in het westen profiteren wonen of linkse Europeanen die hun primitieve emoties jegens de VS willen botvieren...
De echte werkt allang voor de CIA en adviseert hen inzake de beste marteltechniekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:25 schreef rednajt het volgende:
[..]
ze hebben de echte niet opgehangen maar een dubbelganger![]()
Tja, invloed van de westerse propaganda hè? Saddam zou 6 dubbelgangers hebben, ondergrondse ondoordringbare bunkers, massavernietigingswapens.quote:
Dat was waar, hoor. Powell heeft het zelf laten zien in een PowerPoint Presentatie!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:27 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Tja, invloed van de westerse propaganda hè? Saddam zou 6 dubbelgangers hebben, ondergrondse ondoordringbare bunkers, massavernietigingswapens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |