Dat weigerde hij.quote:
oh ok. Hij wilde blijkbaar dat men zou zien hoe ferm en hoe vol vertrouwen op Allah hij heen ging. Niet dat mensen zouden denken dat de horror in z'n ogen te zien zou zijn als hij die doek wel over z'n hoofd had.quote:
ze zitten zaterdag zowieso voor de buis....quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de beelden van vóór de executie die op de NOS te zien zijn niet net iets té voor de jonge kids die tijdens hun schoolvakantie voor de buis zitten?
Ik heb zelf ook vakantie en ben de dagen een beetje kwijtquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
ze zitten zaterdag zowieso voor de buis....
"Teletubbieieieieieiesquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
ze zitten zaterdag zowieso voor de buis....
Veel terdoodveroordeelden weigeren de blinddoek. Zeker als ze vinden dat het onterecht is. Zo kunnen ze tonen dat ze geen vrees kennen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ok. Hij wilde blijkbaar dat men zou zien hoe ferm en hoe vol vertrouwen op Allah hij heen ging. Niet dat mensen zouden denken dat de horror in z'n ogen te zien zou zijn als hij die doek wel over z'n hoofd had.
Klopt. Die hebben het op ons en onze manier van leven gemunt (de extremistische dan hequote:Op zaterdag 30 december 2006 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar Bush is 1) westerling en 2) christelijk. Die brengen we natuurlijk niet om. Moslims zijn veel gevaarlijker!.
Dat voelt aangenamer dan direct het touw, lijkt mij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:18 schreef _The_General_ het volgende:
Alleen een doek over de nek. Iemand enig idee waarom?
Ten eerste zijn Amerikaanse presidenten geen dictatoren, ze nemen niet in hun eentje beslissingen. Ten tweede; Waarom noem je Clinton niet. Ten derde is opzettelijk een dorp uitmoorden niet echt vergelijkbaar en ten vierde heeft isde notie dat het alleen om olie gaat nogal kortzichtig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:16 schreef rednajt het volgende:
[..]
aha,,, jeheb interresse in mij bed......we kunnen wat afspreken
Bush en zijn vader bush hebben waarschijnlijk nog meer doden op hun geweten dan saddam....... het ging die amerikaanse mongolen uiteindelijk alleen maar om olie
waarom geef je me steeds het gevoel dat ik iets zeg wat niet klopt, terwijl je gewoon dingen die ik zeg nog eens herhaalt, maar dan in andere bewoordingen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Veel terdoodveroordeelden weigeren de blinddoek. Zeker als ze vinden dat het onterecht is. Zo kunnen ze tonen dat ze geen vrees kennen.
Het past wel in de serie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eens. En nu op de grote zenders al de filmpjes... Beetje hoog popcorn gehalte. Beetje primitief.
Als je ooit iets over zijn zoons hebt gelezen dan weet je dat het 2 verschrikkelijke moordenaars warenquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het past wel in de serie.
[afbeelding]
Bush heeft ook nooit opzettelijk burgers willen uitmoorden. Het is wel eens gebeurd, maar dat heeft hij wel betreurd (he, het rijmt). Als je oorlog voert tegen een land, vallen er noodzakelijk burgerslachtoffers, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:20 schreef klez het volgende:
[..]
Klopt. Die hebben het op ons en onze manier van leven gemunt (de extremistische dan he), Bush niet.
Saddam heeft gekregen waar die om vroeg en nee, Bush heeft lang niet zo veel levens op zijn geweten als Saddam. Bij lange na niet.
de enige reden dat hij geen doek om zijn hoofd kreeg is volgens mij om heel de wereld te laten zien dat we hier te maken hebben met de echte saddam zodat we niet dalijk weer geruchten krijgen dat hij het niet was....quote:
Onzin want ze maken ook altijd een foto + bordje met naam van de dode.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:23 schreef rednajt het volgende:
[..]
de enige reden dat hij geen doek om zijn hoofd kreeg is volgens mij om heel de wereld te laten zien dat we hier te maken hebben met de echte saddam zodat we niet dalijk weer geruchten krijgen dat hij het niet was....
http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/saddam.jpgquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:24 schreef Backhander het volgende:
Maar toch iemand die een link heeft waar de foto's van de executie op staan?![]()
of een filmpje ??
als 'ie dood is dus? Net als op die foto's van Saddams zoons?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Onzin want ze maken ook altijd een foto + bordje met naam van de dode.
Helaas is de hele oorlog onwettig, gelet op het Handvest van de VN. Dus is elk burgerslachtoffer in deze oorlog gewoon vermoord.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bush heeft ook nooit opzettelijk burgers willen uitmoorden. Het is wel eens gebeurd, maar dat heeft hij wel betreurd (he, het rijmt). Als je oorlog voert tegen een land, vallen er noodzakelijk burgerslachtoffers, dat kan niet anders.
En dat heeft er iets mee te maken want ...?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:22 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Als je ooit iets over zijn zoons hebt gelezen dan weet je dat het 2 verschrikkelijke moordenaars waren![]()
Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als 'ie dood is dus? Net als op die foto's van Saddams zoons?
pffff heel de oorlog in Irak en koeweit is begonnen om de olievoorraden veilig te stellen voor de vs en de rest van de wereld om een grote economische crisis te voorkomen...als je dit niet inziet snap je er gewoon geen reet van...quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ten eerste zijn Amerikaanse presidenten geen dictatoren, ze nemen niet in hun eentje beslissingen. Ten tweede; Waarom noem je Clinton niet. Ten derde is opzettelijk een dorp uitmoorden niet echt vergelijkbaar en ten vierde heeft isde notie dat het alleen om olie gaat nogal kortzichtig.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:22 schreef klez het volgende:
Het zal voor de meeste Irakis een grote opluchting zijn 2007 in te gaan in de wetenschap dat deze psychopaat nu echt uit beeld is verdwenen.
Dan ben ik maar een barbaarquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/saddam.jpg
deze heb je al gezien denk ik. Barbaar.
Het handvest van de VN...quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helaas is de hele oorlog onwettig, gelet op het Handvest van de VN. Dus is elk burgerslachtoffer in deze oorlog gewoon vermoord.
Volgens Nu.nl. Zijn die laatsten nou sensatiezoekers of niet?quote:"Saddam is kalm het schavot opgeklommen, hij was vastbesloten en moedig", zei Roubai tegen de Iraakse zender Iraqia. "Hij heeft niet geprobeerd zich te verzetten, heeft niets gevraagd. Hij had een Koran in zijn hand die hij aan iemand deed toekomen. Zijn handen waren gebonden toen hij werd opgehangen."
De Amerikaanse zender CNN haalde juist getuigen aan die zeiden dat de angst op Saddams gezicht te zien was voordat het doodvonnis werd voltrokken.
fotoos kunne gemanipuleerd worden......ooit van photoshop gehoord....zij wilden gewoon laten zien dat het de echte saddam was ..klaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Onzin want ze maken ook altijd een foto + bordje met naam van de dode.
Je kunt ook overal iets achter zoeken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:28 schreef rednajt het volgende:
[..]
fotoos kunne gemanipuleerd worden......ooit van photoshop gehoord....zij wilden gewoon laten zien dat het de echte saddam was ..klaar.
Videobeelden kunnen ook gemanipuleerd worden. Waarom denk je anders dat het zo lang duurt voor die beelden vrijgegeven worden?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:28 schreef rednajt het volgende:
[..]
fotoos kunne gemanipuleerd worden......ooit van photoshop gehoord....zij wilden gewoon laten zien dat het de echte saddam was ..klaar.
Voor jou niet, maar dat wist ik al...quote:
Ik denk dat jij het niet snapt; Niemand doet wat dan ook zonder eigenbelang. En de VS doet meer dan de laffe VN of EU in de shitholes van Afrika.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:26 schreef rednajt het volgende:
[..]
pffff heel de oorlog in Irak en koeweit is begonnen om de olievoorraden veilig te stellen voor de vs en de rest van de wereld om een grote economische crisis te voorkomen...als je dit niet inziet snap je er gewoon geen reet van...
Er zijn landen in afrika waar nog veel meer doden zijn gevallen door dictatoren en hitte maar daar sturen die amerikanen nooit iemand heen...daar zijn namelijk geen eigenbelangen bij![]()
Ahhhh wat zielig, zijn lieve zoontjes!quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het past wel in de serie.
"Mission Accomplished"
[afbeelding]
"Ladies And Gentlemen, We've Got Him!"
[afbeelding]
"We've got a full house today. I'm glad to see you all here.
I've got some important messages to relay to all of you..."
[afbeelding]
ja dus??? je geeft het antwoord zelf al...niemand doet wat in eigenbelangquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet snapt; Niemand doet wat dan ook zonder eigenbelang. En de VS doet meer dan de laffe VN of EU in de shitholes van Afrika.
Ik heb een betere versie gepost: http://www.youtube.com/watch?v=eHNFvLu-pK0quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:29 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=s26wu_81vHQ
Een deeltje
Saddam Hussein en zijn familie, hebben mensen voor de lol doodgemarteld, zijn zoons pikte gewoon vrouwen van straat om ze te verkrachten, tijdens toespraken schoot hij gewoon in de lucht met een geweer, medewerkers die hem niet aanstonden werden gewoon opgeruimd, hele bevolkingsgroepen werden uitgemoord. enz. enz.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar Bush is 1) westerling en 2) christelijk. Die brengen we natuurlijk niet om. Moslims zijn veel gevaarlijker!.
Man het land ligt in puin, honderdduizenden zijn dood, er heerst totale anarchie, doodseskaders en milities moorden er op los en jij komt met dat de Iraki's "met een grote opluchting 2007 ingaan".quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:29 schreef klez het volgende:
[..]
Voor jou niet, maar dat wist ik al...
Leuk om vanmiddag met je vriendjes na te spelen... toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de beelden van vóór de executie die op de NOS te zien zijn niet net iets té voor de jonge kids die tijdens hun schoolvakantie voor de buis zitten?
Sorry, die had ik gemistquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:31 schreef Scarafax het volgende:
Ik heb een betere versie gepost: http://www.youtube.com/watch?v=eHNFvLu-pK0
Het 'tu quoque' beginsel? Nee, dat is sinds Nuremberg uit de rechtspraak verdwenen. Je kunt de ene misdaad niet goedpraten door te wijzen op soortgelijke misdaden die door anderen worden bedreven.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:27 schreef klez het volgende:
[..]
Het handvest van de VN...Dat is nu dus opeens wel bindend.
Dan zijn wij dus ook strafbaar voor het niet eerder ingrijpen in Darfur en Irak, als ik het goed begrijp?
Met betrekking tot de dood van Saddam. Zeker...quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Man het land ligt in puin, honderdduizenden zijn dood, er heerst totale anarchie, doodseskaders en milities moorden er op los en jij komt met dat de Iraki's "met een grote opluchting 2007 ingaan".
En daar is hij allemaal niet voor berecht...quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:31 schreef more het volgende:
[..]
Saddam Hussein en zijn familie, hebben mensen voor de lol doodgemarteld, zijn zoons pikte gewoon vrouwen van straat om ze te verkrachten, tijdens toespraken schoot hij gewoon in de lucht met een geweer, medewerkers die hem niet aanstonden werden gewoon opgeruimd, hele bevolkingsgroepen werden uitgemoord. enz. enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |