Dat weigerde hij.quote:
oh ok. Hij wilde blijkbaar dat men zou zien hoe ferm en hoe vol vertrouwen op Allah hij heen ging. Niet dat mensen zouden denken dat de horror in z'n ogen te zien zou zijn als hij die doek wel over z'n hoofd had.quote:
ze zitten zaterdag zowieso voor de buis....quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de beelden van vóór de executie die op de NOS te zien zijn niet net iets té voor de jonge kids die tijdens hun schoolvakantie voor de buis zitten?
Ik heb zelf ook vakantie en ben de dagen een beetje kwijtquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
ze zitten zaterdag zowieso voor de buis....
"Teletubbieieieieieiesquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
ze zitten zaterdag zowieso voor de buis....
Veel terdoodveroordeelden weigeren de blinddoek. Zeker als ze vinden dat het onterecht is. Zo kunnen ze tonen dat ze geen vrees kennen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ok. Hij wilde blijkbaar dat men zou zien hoe ferm en hoe vol vertrouwen op Allah hij heen ging. Niet dat mensen zouden denken dat de horror in z'n ogen te zien zou zijn als hij die doek wel over z'n hoofd had.
Klopt. Die hebben het op ons en onze manier van leven gemunt (de extremistische dan hequote:Op zaterdag 30 december 2006 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar Bush is 1) westerling en 2) christelijk. Die brengen we natuurlijk niet om. Moslims zijn veel gevaarlijker!.
Dat voelt aangenamer dan direct het touw, lijkt mij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:18 schreef _The_General_ het volgende:
Alleen een doek over de nek. Iemand enig idee waarom?
Ten eerste zijn Amerikaanse presidenten geen dictatoren, ze nemen niet in hun eentje beslissingen. Ten tweede; Waarom noem je Clinton niet. Ten derde is opzettelijk een dorp uitmoorden niet echt vergelijkbaar en ten vierde heeft isde notie dat het alleen om olie gaat nogal kortzichtig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:16 schreef rednajt het volgende:
[..]
aha,,, jeheb interresse in mij bed......we kunnen wat afspreken
Bush en zijn vader bush hebben waarschijnlijk nog meer doden op hun geweten dan saddam....... het ging die amerikaanse mongolen uiteindelijk alleen maar om olie
waarom geef je me steeds het gevoel dat ik iets zeg wat niet klopt, terwijl je gewoon dingen die ik zeg nog eens herhaalt, maar dan in andere bewoordingen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Veel terdoodveroordeelden weigeren de blinddoek. Zeker als ze vinden dat het onterecht is. Zo kunnen ze tonen dat ze geen vrees kennen.
Het past wel in de serie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eens. En nu op de grote zenders al de filmpjes... Beetje hoog popcorn gehalte. Beetje primitief.
Als je ooit iets over zijn zoons hebt gelezen dan weet je dat het 2 verschrikkelijke moordenaars warenquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het past wel in de serie.
[afbeelding]
Bush heeft ook nooit opzettelijk burgers willen uitmoorden. Het is wel eens gebeurd, maar dat heeft hij wel betreurd (he, het rijmt). Als je oorlog voert tegen een land, vallen er noodzakelijk burgerslachtoffers, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:20 schreef klez het volgende:
[..]
Klopt. Die hebben het op ons en onze manier van leven gemunt (de extremistische dan he), Bush niet.
Saddam heeft gekregen waar die om vroeg en nee, Bush heeft lang niet zo veel levens op zijn geweten als Saddam. Bij lange na niet.
de enige reden dat hij geen doek om zijn hoofd kreeg is volgens mij om heel de wereld te laten zien dat we hier te maken hebben met de echte saddam zodat we niet dalijk weer geruchten krijgen dat hij het niet was....quote:
Onzin want ze maken ook altijd een foto + bordje met naam van de dode.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:23 schreef rednajt het volgende:
[..]
de enige reden dat hij geen doek om zijn hoofd kreeg is volgens mij om heel de wereld te laten zien dat we hier te maken hebben met de echte saddam zodat we niet dalijk weer geruchten krijgen dat hij het niet was....
http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/saddam.jpgquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:24 schreef Backhander het volgende:
Maar toch iemand die een link heeft waar de foto's van de executie op staan?![]()
of een filmpje ??
als 'ie dood is dus? Net als op die foto's van Saddams zoons?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Onzin want ze maken ook altijd een foto + bordje met naam van de dode.
Helaas is de hele oorlog onwettig, gelet op het Handvest van de VN. Dus is elk burgerslachtoffer in deze oorlog gewoon vermoord.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bush heeft ook nooit opzettelijk burgers willen uitmoorden. Het is wel eens gebeurd, maar dat heeft hij wel betreurd (he, het rijmt). Als je oorlog voert tegen een land, vallen er noodzakelijk burgerslachtoffers, dat kan niet anders.
En dat heeft er iets mee te maken want ...?quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:22 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Als je ooit iets over zijn zoons hebt gelezen dan weet je dat het 2 verschrikkelijke moordenaars waren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |