hahhahaquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
heb je niet gezien hoeveel mensen feestend zijn standbeeld kapot hebben gemaakt,en nou ik ken veel Irakezen die deze klootzak dood willen.
http://www.nu.nl/news/930239/22/%27Saddam_voor_zaterdagmorgen_6.00_uur_terechtgesteld%27.htmlquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:06 schreef martinlutherking het volgende:
Wie kijkt CNN? Wat bedoelden ze met de 'red card'?
Zo is het.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:05 schreef Double-Helix het volgende:
hang die moederneuker ik wil slapen GVD.
CNN meldt nog niksquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:06 schreef Djep het volgende:
iraakse tv zegt dat t tien minuten geleden gebeurd is
ja ik ook,historische momentquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:06 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die er voor opblijven. Niet uit sensatiezucht maar omdat je erbij wilt zijn ?
Ja daar wilde ik op reageren als Fok tenminste meewerkt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hahhaha![]()
Iedereen weet toch inmiddels dat dat in scene is gezet?
Overal in Bagdad was het stil (wonen 6 miljoen mensen) en daar ineens waren er 400 man bij een standbeelde omgeven door Amerikaanse soldaten die de straat zogenaamd vrijhielden.
Niet dat er geen mensen zijn die m dood willen hebben natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:13 schreef zoalshetis het volgende:
rip aan de nabestaanden.
Saddam thats not funnyquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:16 schreef Canisfire het volgende:
Satan kan weer neuken vanavond
quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:18 schreef HokkePok het volgende:
Zo'n reporter op CNN zij net ook iets van "Because of this execution there probably be a short outburst of extreme violence, but after a few days we expect Irak will return to it's normal daily violence"![]()
Saddam rankt 4 made 16 in one game 21 losses 34 winsquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:15 schreef popolon het volgende:
Heel Amerika kijkt sport op televisie nu behalve fok.
Zo'n reporter op CNN zij net ook iets van "Because of this execution there probably be a short outburst of extreme violence, but after a few days we expect Irak will return to it's normal daily violence"![]()
Ik heb een Koerdische collega. Woonde vlak bij Halabja in de buurt. Collega viert dit weekend groot feest.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:17 schreef yavanna het volgende:
Mooi dat het voorbij is, hopenlijk voelen zijn ( indirecte ) slachtoffers zich nu stukken beter, voor zover dat mogelijk is, na de ellende die hij heeft aangericht.
Offerfeest toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:21 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik heb een Koerdische collega. Woonde vlak bij Halabja in de buurt. Collega viert dit weekend groot feest.
en gelijk heeft iequote:Op zaterdag 30 december 2006 04:21 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik heb een Koerdische collega. Woonde vlak bij Halabja in de buurt. Collega viert dit weekend groot feest.
Nog niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:25 schreef Slam het volgende:
zijn er ook beelden dat saddam bungelt aan ze touwtje?
Nu Waterloo van Abba, das wat toepasselijkerquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:24 schreef Knip het volgende:
Op dit moment speelt Iggy Pop Lust for life op de top 2000. Gaat vast niet over Saddam
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:46 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het nog wel even gaat duren.
Mss offtopic, maar toch wel grappig dat NOS-TT nog steeds wordt beschouwd als HET medium die geldt voor het laatste nieuwsquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
[afbeelding]
Ik wil beelden zien ... mijn ogen voelen zooo zwaar aan ...![]()
quote:
A dictator created then destroyed by America
But history will record that the Arabs and other Muslims and, indeed, many millions in the West, will ask another question this weekend, a question that will not be posed in other Western newspapers because it is not the narrative laid down for us by our presidents and prime ministers - what about the other guilty men?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |