Dat mag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ja sorry, dat vind ik dus niks.
NIETquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:39 schreef tong80 het volgende:
Bijna 3 kwartier moeten wachten op de OP
Toen was je al 47 manquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:41 schreef golfer het volgende:
Fire. Pointer Sisters.
Daar heb ik ook nog wel herinneringen aan bij een meisje.![]()
En Springsteen, daar krijg ik 't ook niet warm van.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:41 schreef tong80 het volgende:
Geschreven door The Boss Bruce Springsteen.
quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
En Springsteen, daar krijg ik 't ook niet warm van.
Goed hè. Misschien wel de gezelligste reeks ooitquote:
Springsteen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
En Springsteen, daar krijg ik 't ook niet warm van.
Daar ben ik nooit geweest . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:43 schreef Wickedangel het volgende:
Goed hè. Misschien wel de gezelligste reeks ooitOp BB5 na. Misschien. Hoewel. Kweenie.
Oh beeb I hate to go.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:45 schreef ThunderChild het volgende:
Daar ben ik nooit geweest . . .![]()
En ik hoor een vliegtuigje crashen
Daar hadden ze zo'n mooie reportage over, paar jaar geleden in Top 2000 a gogo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:46 schreef golfer het volgende:
dr. Who is mooi!
Trouwens Silvia's mother ook.
Jammer dat die uitzendingen niet on-line staan . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:48 schreef Wickedangel het volgende:
Daar hadden ze zo'n mooie reportage over, paar jaar geleden in Top 2000 a gogo.
Niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jammer dat die uitzendingen niet on-line staan . . .![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:50 schreef Wickedangel het volgende:
Niet?Dat zijn de leukste dingen van dat programma. Met liefde gemaakt.
M'n heldquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
Volgend uur Lust for life, Tong.
Hallo?quote:
Jij had ook laatst Wereldgasten met hem gezien hè? Hij was ontzettend leuk. Bijna zestig!quote:
Wat liefquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo?
Dit is ons bandje waar Bluezz en ik elkaar.....![]()
I don't wanna know . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:55 schreef golfer het volgende:
Hallo?
Dit is ons bandje waar Bluezz en ik elkaar.....![]()
The godfather. Ook mooi dat ie James Brown als voorbeeld noemdequote:Op zaterdag 30 december 2006 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij had ook laatst Wereldgasten met hem gezien hè? Hij was ontzettend leuk. Bijna zestig!![]()
Wel recht hangen, hè ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:00 schreef golfer het volgende:
We gaan Saddam nog even ophangen en dan naar bedje toe.![]()
Het leukste vond ik dat hij eerst heel diplomatiek deed en ten slotte fluisterde: "A criminal!"quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
The godfather. Ook mooi dat ie James Brown als voorbeeld noemde
Zitten wij ook op te wachten:P Ferdo heeft het nieuwsbericht al bijna klaar...wachten is dus nog op het einde.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:00 schreef golfer het volgende:
We gaan Saddam nog even ophangen en dan naar bedje toe.
Schijnt al 10 minuten terug al gebeurt te zijn, alleen is het nog niet bevestigd . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:07 schreef paddy het volgende:
Zitten wij ook op te wachten:P Ferdo heeft het nieuwsbericht al bijna klaar...wachten is dus nog op het einde.
Dat ritme is al dagen weg bij me . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
nou daar ben ik weer, leuk hoor dat ze iemand midden in de nacht opknopen, maar is best kut voor je ritme.
Vertel mij wat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 05:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
nou daar ben ik weer, leuk hoor dat ze iemand midden in de nacht opknopen, maar is best kut voor je ritme.
Ah, je was wel mooi op tijd met je berichtquote:
Ah, de Beatle-b*tches weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 06:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
godver, tis weer ochtend dus daar gaan we weer met die kut reclames .
Da's ook met dank aan paddy (delegeren is ook een talent van mijn liefquote:Op zaterdag 30 december 2006 06:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ah, je was wel mooi op tijd met je bericht
Ik ga kijken of ik vrijkaarten voor zo'n show kan krijgen, en die doe ik dan kado aan iemand die in ongeloveloos haatquote:
En die de Beatles bijna verafgood, neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik vrijkaarten voor zo'n show kan krijgen, en die doe ik dan kado aan iemand die in ongeloveloos haat![]()
Ach, ja das wel het leukste.quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En die de Beatles bijna verafgood, neem ik aan?
Er gaat niets boven the real thing, maar dat wordt zeker met de Beatles wat moeilijk nu.quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, ja das wel het leukste.
Ik begreep wel dat het Queen in concert gedoe wel leuk was, maar dat was met een andere cast.
Fields Of Gold, van het album Ten Summoners Tales uit 1993, van Sting ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Was dat Eva Cassidy dingetje een Sting nummer
Ik vond het wel mooi.
Hee een poesjequote:Op zaterdag 30 december 2006 07:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
rrrauw, rrrauw
Eerder al een plaat uit 1978 die op nummer 1978 stond.quote:Op zaterdag 30 december 2006 07:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze is exact gelijk gebleven! Vorig jaar 503, dit jaar 503
Dat kon je voor een vorstelijk bedrag van mevrouw Carly Simon zelf horen, maar je mocht het dan ook tegen niemand anders zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 07:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
tjah over wie ging dit ook alweer?
Woody Allen onder andere, maar er zijn meer kandidaten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 07:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn der geen geruchten waar t over gaat?
Geruchten waren Jagger, James Taylor en nog wel een paarquote:Op zaterdag 30 december 2006 07:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn der geen geruchten waar t over gaat?
Nee, dan zal hij wel in de top250 staanquote:Op zaterdag 30 december 2006 07:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
nieuwe binnen, volgend jaar nieuw eruit
Met dat nummer van Vicky Brown wordt toch wel duidelijk dat de stemmers op die nummers vooral moeten worden gezzocht in de hoek van de wat oudere muziekliefhebbers, ms moet Fok volgend jaar maar eens wat meer de lijst onder de aandacht van de jeugd brengen, kijken of de uitslag om te turnen is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:30 schreef PH52 het volgende:
490 Hollies The air that I breathe 1974
Prachtig stemmig nummer, al vind ik persoonlijk Bus stop van een nog grotere klasse, maar die staat op 1165 ??.
Als dat betekent dat Mia derin komt, vind ik t primaquote:Op zaterdag 30 december 2006 08:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Met dat nummer van Vicky Brown wordt toch wel duidelijk dat de stemmers op die nummers vooral moeten worden gezzocht in de hoek van de wat oudere muziekliefhebbers, ms moet Fok volgend jaar maar eens wat meer de lijst onder de aandacht van de jeugd brengen, kijken of de uitslag om te turnen is.
en wat ik mij dan altijd afvraag: wat doen ze nu?quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:42 schreef PH52 het volgende:
487 O.M.D. Maid of Orleans 1982
Orchestral Manoevres in the Dark, later OMD, hoeveel platen zouden die gemaakt hebben , een stuk of veertien ? Joan of Arc , Enola Gay, mooie nummers, een orkest waardig![]()
Goeiemorgen. Het nadeel van nieuwe nummers is dat ze in het recente verleden helemaal grauw gedraaid zijn, en dus als je ze weer tegenkomt dat gevoel van gatverdamme, weeral, al snel terugkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Mia derin komt, vind ik t prima
Maar Ik zit niet te wachtne op nirvana in de top 10 ofzo, de verjonging is mi al bezig, met de stijging van nirvanan, peppers erin, one, nothing else matters en clocks in de top 10 etc
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 08:57 schreef nipeng het volgende:
Let the sun shine.
eerst maar even die storm van komende avond/nacht afwachten.....quote:
De cijfers laten juist een andere ontwikkeling zienquote:Op zaterdag 30 december 2006 08:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als dat betekent dat Mia derin komt, vind ik t prima
Maar Ik zit niet te wachtne op nirvana in de top 10 ofzo, de verjonging is mi al bezig, met de stijging van nirvanan, peppers erin, one, nothing else matters en clocks in de top 10 etc
Vind je? Elk jaar sinds 1990 is gestegen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
De cijfers laten juist een andere ontwikkeling zien![]()
zeker, die pik ik gelijk mooi even meequote:Op zaterdag 30 december 2006 09:05 schreef nipeng het volgende:
New Order - Blue monday (1983)
Verrektes goed begin van het uur.
Sorry, je hebt gelijk, ik verwisselde de kolommen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind je? Elk jaar sinds 1990 is gestegen?
Het wordt pas leuk als je hem bezig ziet, met die wapperende handjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:38 schreef Againzender het volgende:
Ik vind Joe Cocker echt helemaal niets, geen enkel nummer van hem
mwoah, ben nog steeds niet enthousiast....quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je hem bezig ziet, met die wapperende handjes![]()
mogguhquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedemorgen : wij zijn al in topic 28Dat gaat snel
![]()
Andy McCluskey hield zich onder meer bezig met het op poten zetten van Atomic Kitten. Da's dan weer minderquote:Op zaterdag 30 december 2006 08:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wat ik mij dan altijd afvraag: wat doen ze nu?
1960 Atomic Kitten Whole again 2001quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Andy McCluskey hield zich onder meer bezig met het op poten zetten van Atomic Kitten. Da's dan weer minder
Gisteren werd ik nog uitgebreid door jequote:Op zaterdag 30 december 2006 10:11 schreef PH52 het volgende:
hoi
Klopt, maar ik zag dat je nu al zoveel goeiemorgens naar je hoofd had gekregen, ik denk ik doe voorzichtigquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisteren werd ik nog uitgebreid door je![]()
toen ik online kwam...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zag dat je nu al zoveel goeiemorgens naar je hoofd had gekregen, ik denk ik doe voorzichtig![]()
471 Fleetwood Mac Oh well (Part I) 1969
zucht, waar is de tijd gebleven . . . zwijmel zwijmel
Ik ken het volgens mij niet, misschien als ik het hoor.... Voornemen voor komend jaar: concert van De Dijk bezoeken. Nog steeds niet gebeurd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:24 schreef Neleos het volgende:
Straks Als Het Golft, da's pas een mooi liedje.
Moet je eens doen ja. Concerten van de Dijk zijn tof!quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken het volgens mij niet, misschien als ik het hoor.... Voornemen voor komend jaar: concert van De Dijk bezoeken. Nog steeds niet gebeurd.
Begin deze maand waren ze in Enschede, maar toen konden we niet..quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Moet je eens doen ja. Concerten van de Dijk zijn tof!
Ohja, ik heb ze volgens mij 3 of 4 jaar geleden gezien, ook in het muziekcentrum.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze in Enschede, maar toen konden we niet..![]()
Ik heb pas die verzamel CD gekocht, en helemaal grijs gedraaid, steengoedquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, ik heb ze volgens mij 3 of 4 jaar geleden gezien, ook in het muziekcentrum.
Ow die hebben wij volgens mij ook gekocht.. binnenkort toch maar eens gaan luisteren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik heb pas die verzamel CD gekocht, en helemaal grijs gedraaid, steengoed![]()
zou ik zzzzzkkkerrrr doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die hebben wij volgens mij ook gekocht.. binnenkort toch maar eens gaan luisteren.
Hmm eerst maar eens kijken of we hem idd hebben. We kopen zoveel cds, ik ben het overzicht kwijt...quote:
Ja alsjeblieft, ik wil wel ff zingen voordat ik in slaap flikker. Wil ff vrolijker worden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
zal ik er maar weer een aantal songteksten ingooien?
Ik doe mn best. Twan wil nu ook dat ik hem help met de puzzel...quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja alsjeblieft, ik wil wel ff zingen voordat ik in slaap flikker. Wil ff vrolijker worden.
Haai Twanquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik doe mn best. Twan wil nu ook dat ik hem help met de puzzel...
Twan kent je niet, maar ik moet wel haai terugzeggen. Hij zag zn naam staanquote:
die ken ik niet, tenminste de titel zegt me niks en de naam van de artiest nog minder, maar ms is dit zo'n nummer dat als je het hoort zegt van ohja, da's waarquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
Uurlijstje voor het volgende uur:
460 Michael Bublé Home
459 George Baker Selection Little green bag
458 Nits In the Dutch mountains
457 John Denver Take me home, country roads
456 Carole King You've got a friend
455 Status Quo Down down
454 Simply Red Holding back the years
453 Fischer Z So long
452 U2 I will follow
451 Supertramp Dreamer
450 Rolling Stones It's all over now
449 Doe Maar 32 jaar (Sinds een dag of twee)
448 Dido White flag
Mooi lijstje![]()
![]()
Behalve George Baker Little green bag
![]()
Hoeveel bier heb je opquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik moet altijd een beetje traantjes wegpinken bij dit nummer.
echt waar ? je ligt erbij alsof je een heel krat achterover hebt geklistquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
uhmm, sinds de supermarkt 3 halve liters.
ik was dan ook om 9 uur pas bij de supermarkt en ben al de hele nacht wakkerquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
echt waar ? je ligt erbij alsof je een heel krat achterover hebt geklist![]()
op je ovotorquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik was dan ook om 9 uur pas bij de supermarkt en ben al de hele nacht wakker
En waar zie je me liggen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
nu het kleine groene zakje
Bunny leunt tegen de muur in afwachting van een beurt van dr vriendinnetjequote:
You took the words right out of my mouthquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm ik vind het niet echt wat, ik kende het ook niet en ik heb ook geen behoefte het te leren kennen.
Deze ken ik toevallig meezingen zonder hulpquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
Uit protest ga ik de songtekst niet posten...
Deze is wat slomer....quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Jammer voor Carol King, maar ik vind de versie van James Taylor stukken mooier
Moet dat ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:22 schreef peaceman het volgende:
En hebben jullie me gemist?
Zie net dat James Taylor dalijk ook aan de beurt isquote:
Ik miste idd op elke nieuwe pagina plaatjes van de Smiths enzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:22 schreef peaceman het volgende:
En hebben jullie me gemist?
Down Downquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Goeiemorgen...
Welk nummer zijn we?
Moi?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik miste idd op elke nieuwe pagina plaatjes van de Smiths enzo
Wanneer vertrek je?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen Dylanesquemijn verloofde sinds gisteren....
Volgens mij was Peaceman het daar niet helemaal mee eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen Dylanesquemijn verloofde sinds gisteren....
Ach... als het niet (meer) in het hart zit, is het zinloos om nog een pijl te schieten....quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat gaat ook makkelijk
kom op, Keep holding on![]()
Toch maar niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm huis staat op "mijn naam"maar ik vertrek niet hoor...
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach... als het niet (meer) in het hart zit, is het zinloos om nog een pijl te schieten....
*pfiew*quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm huis staat op "mijn naam"maar ik vertrek niet hoor...
Narrow escape.... Ik weet uit ervaring dat Diaan wel houdt van jonge blaadjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
*pfiew*
ben nog veel te jong om te trouwen![]()
Ik heb dit nog nooit eerder gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi nummer dit, wisten jullie dat dit numme rook heel veel op de geheime zenders wordt gedraaid??
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Narrow escape.... Ik weet uit ervaring dat Diaan wel houdt van jonge blaadjes
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Narrow escape.... Ik weet uit ervaring dat Diaan wel houdt van jonge blaadjes
Je bent maar 11 jaar jonger dan ik.... maar je had er wel meteen ook een zoon bij gehad..quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
toch blij dat ik uiteindelijk toch geen relationele problemen heb veroorzaakt.. hoewel de top2000 met zn 2en luisteren wel leuker is natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wok away wok away
de nieuwe slogan voor al die nieuwe take out chineesjes
Dylan, je weet niet wat je mist hoor.... Regelmatig om 6 uur gewekt worden... heerlijk!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent maar 11 jaar jonger dan ik.... maar je had er wel meteen ook een zoon bij gehad..
Hey ik ben Peaceman he?! Ik houd van iedereenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk Dylanesque... hij papt ook zo aan met een ander.
Geeeellllllppppquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nouja als t echt niet meer loopt tussen jullie..quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ook van fransje bauer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey ik ben Peaceman he?! Ik houd van iedereen![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat we beide tegelijkertijd achter de PC zittenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja als t echt niet meer loopt tussen jullie..![]()
We plagen maar wat..quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja als t echt niet meer loopt tussen jullie..![]()
www.wokaway.com bestaat trouwens al
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:
genoeg over jullie relatieproblemen.. ik ga de radio een stuk harder zetten en een dansje doen onderweg naar de keuken voor een lekker ontbijtjequote:Op zaterdag 30 december 2006 11:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we beide tegelijkertijd achter de PC zitten![]()
Ontbijten... goed ideequote:Op zaterdag 30 december 2006 11:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
genoeg over jullie relatieproblemen.. ik ga de radio een stuk harder zetten en een dansje doen onderweg naar de keuken voor een lekker ontbijtje
losers met name....quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:49 schreef Homdeck het volgende:
Sommige mensen vinden het nooit te laat voor een tvp
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:50 schreef Dylanesque het volgende:
ze is ze is van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |