Hehe thnx.. Ik zal hem je mailen..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Ireth het volgende:
Ik blijkf hem prachtig vinden Bramvo!Zie hem nog steeds wel uitvergroot hier aan de muur hangen!
Ai sorry, zo zie je maar weer dat ik een wat minder ervaren gebruiker ben hieroquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik wil ze graag zien, maar imageshack is geen vriendje van Fok. Wij zien alleen kikkers dus. (jij ook als je CTRL + F5 doet).
Je kan je foto's beter op www.photobucket.com oid neerzetten.
Ik viel gister plots uit, nu staat hij er wel!quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
An, ik zie mijn foto nog niet staan. heb 'm al wel gemailed naar je.
Er staat 5 januari 22:00 uur. Das dus vrijdagavond sluiten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Nog ff over het exacte inlevertijdstip. Ik zit nu nog in Polen, kom pas vrijdagmiddag thuis. ik vrees dat ik tot die tijd niet op een plek zit waar ik fatsoenlijk kan uploaden en bij m'n archief komen. En m'n mooiste foto heb ik naar blijkt toch op de 30e december geschoten, die moet dus nog het net op. Dus, telt vrijdag nog mee als inleverdag, of moet het perse donderdagavond al?
natuurkiekjes doen het gewoon goed in een wedstrijdquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:59 schreef SunChaser het volgende:
Heeft iedereen het hele jaar in de natuur rondgelopen?
Ja ik viel ook plots uit gisteren, maar wel nadat ik in bed was gaan liggenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik viel gister plots uit, nu staat hij er wel!
Ik vind foto 1 het mooistquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:40 schreef Norald het volgende:
Ik heb die van de zonsondergang nog ietsje kunnen terugdraaien, en van die andere heb ik nog een andere onvertiefde versie gevonden![]()
Welke komt er nu het beste uit denken jullie? Of zou ik toch nog terug moeten naar de rode filters![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, zal ik hem dan maar even inkoppen: was je batterij leeg? (die van die foto dan hequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik viel ook plots uit gisteren, maar wel nadat ik in bed was gaan liggen
[insertsmilie hier
]
Hier vind je info over HDRquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:47 schreef X-fi het volgende:
Domme vraag misschien. Wat is HDR?
Dankquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Hier vind je info over HDR
[HDR] Meer High Dynamic Range Fotografie
Ik heb je bij je eerste foto de kleuren wat rechtgetrokken...als je het vervelend vind haal ik hem weer weg, maar hoe vind je hem zelf zo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:40 schreef Norald het volgende:
Ik heb die van de zonsondergang nog ietsje kunnen terugdraaien, en van die andere heb ik nog een andere onvertiefde versie gevonden![]()
Welke komt er nu het beste uit denken jullie? Of zou ik toch nog terug moeten naar de rode filters![]()
[afbeelding]
die krokodil en die dingo? (volgens mij is het een dingo iigquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:36 schreef Re het volgende:
ik vind die halve hond best uhmmmm....
Mijn eerste gedachte was iieeeuw, dat zet je toch niet in zo'n topic...Maar eigenlijk is het natuurlijk wel een super wildlife foto. Het is alleen mijn eigen afkeer van het doden van een hond die mijn eerste reactie triggert.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die krokodil en die dingo? (volgens mij is het een dingo iig) ja die vind ik ook errrrg sterk!
phoenixx is doodquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:45 schreef ableton het volgende:
Ik heb mijn foto ingezonden An, hoop dat je hem nog op tijd kan uploaden, of phoenixx.
gewoon naar an24 sturen en hopen dus?quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:02 schreef ableton het volgende:
[..]
gewoon naar an24 sturen en hopen dus?
of toch hier de foto posten o.i.d.?
Als je hem net gestuurd hebt kan het natuurlijk dat An er nu net niet is, dus even afwachten. En je hebt het nu al hier gemeld, dus het komt vast goedquote:Mail de foto naar An24@fok.nl -EDIT-Let op: An24 heeft nauwelijks internet. Zorg dus dat je van mij een ontvangstbevestiging krijgt. Krijg je die niet, plaats dit dan in het discussietopic, dan kan ik contact met je opnemen.
Prima. Ik kom toch ergens in de middag thuis.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Er staat 5 januari 22:00 uur. Das dus vrijdagavond sluiten!
't is een geweldig moment. Wat mij betreft zou de actie nog wel wat mooier uitgesneden mogen worden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was iieeeuw, dat zet je toch niet in zo'n topic...Maar eigenlijk is het natuurlijk wel een super wildlife foto. Het is alleen mijn eigen afkeer van het doden van een hond die mijn eerste reactie triggert.
Ik zeg niet dat die lelijk is, maar het geeft soort van...andere sfeer >.<quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb je bij je eerste foto de kleuren wat rechtgetrokken...als je het vervelend vind haal ik hem weer weg, maar hoe vind je hem zelf zo?
[afbeelding]
en helaas wat scherper, het orgineel zou wel handig zijn om mee te spelenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
't is een geweldig moment. Wat mij betreft zou de actie nog wel wat mooier uitgesneden mogen worden.
Deze foto voldoet niet aan de door de wedstrijd opgelegde regels qua grootte; hij is 768 pixels breedquote:
580 jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:19 schreef Shark.Bait het volgende:
An24!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Deze foto voldoet niet aan de door de wedstrijd opgelegde regels qua grootte; hij is 768 pixels breed
afvoeren die hap
Gewoon een kwartslag draaien, dan is ie okquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Deze foto voldoet niet aan de door de wedstrijd opgelegde regels qua grootte; hij is 768 pixels breed
afvoeren die hap
Ook deze en deze en deze zijn allemaal te groot, geen idee waarom die er hier gewoon bijstaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
afvoeren die hap
Potver! je hebt helemaal gelijk! Die had ik nog niet eens gezien!quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:57 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ook deze en deze en deze zijn allemaal te groot, geen idee waarom die er hier gewoon bijstaan.
In het verleden werden te grote foto's gewoon niet geplaatst. Als je met de grootte geen rekening moet houden, welke regels mag je dan nog laten vallen omdat ze je niet goed uitkomen?
![]()
De batterijen van mijn msn zijn opquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:12 schreef Xilantof het volgende:
(had ook op andere wijze gekund uiteraard).
Ouderwets! De mijne draait op een brandstofcelquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De batterijen van mijn msn zijn op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |