Geen punten van mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:22 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb trouwens een mega-zendmast (3x groter dan de Eiffeltoren) weggesoept uit mn foto
Maar wel zonder lagen
Kijk hier ffquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef ableton het volgende:
zou iemand mij sowieso is kunnen uitleggen hoe die layes werken,
als het echt zo makkelijk is, en sneller wil ik het ook wel, dan maar geen foto van het jaar.![]()
Ach, kom op. Het effect dat die foto probeert te sorteren berust nagenoeg volledig op de bewerking. Zonder bewerking was het een dertien in een dozijn kiekje geweest.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens jou ja, en dus subjectief. Los van de vraag of ik het met je eens ben, constateer ik dat het nauwelijks te doen is regels te baseren op dit soort inschattingen.
[..]
Tja, waar ligt de grens? De bewerking van ccd versterkt imho het beeld dat de foto toch al neerzet. Moet ie het dan hebben van de bewerking? In mijn ogen niet, maar dat is zo subjectief als de pest.
Het was een storend elementquote:
Volgens mij staat er expliciet in de regels dat kleine oneffenheden wegsoepen mag (zoals een puist ofzo), maar lantaarnpalen al niet meer, laat staan megagrote zendmasten!quote:
heb jij wels van manieren gehoord? Beetje flauwe opmerking? Heb je 't origineel gezien? Je weet niet hoe ie er zonder bewerking uit ziet, je weet niets over de foto. Ga aub dan ergens anders jengelen. Als men hier geen foto's wil hebben die een aparte surreële sfeer hebben, ok fijn, dan hoort dat bij de wedstrijd, maar blijkbaar hebben mensen niet begrepen wat mijn doel van bewerken is. Het gaat mij niet per sé om het mooie plaatje, maar ook om de sfeer. Deze plek bij egmond is een foto van een kolonie huis, met geschiedenis, waar niet altijd fijne dingen in speelden. Dat hoort erbij. De foto is van te voren ze gekozen, dat doe ik bewust. Anders bekijk je uitgebreid mijn site, en maak je opmerkingen normaal.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, kom op. Het effect dat die foto probeert te sorteren berust nagenoeg volledig op de bewerking. Zonder bewerking was het een dertien in een dozijn kiekje geweest.
Dan moet An hem er maar uithalen he? Er staat trouwens dat het vrij is voor je persoonlijke interpretatie en niks over lantaarnpalen of zendmastenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:39 schreef pirke het volgende:
[..]
Volgens mij staat er expliciet in de regels dat kleine oneffenheden wegsoepen mag (zoals een puist ofzo), maar lantaarnpalen al niet meer, laat staan megagrote zendmasten!
Wat ik meer bedoel is dat niemand had kunnen weten dat ik die paal weggesoept heb, en dat het mijn persoonlijke mening is dat de foto zonder paal sterker is. Bij de foto van CCB zie je duidelijk dat er bewerkt is, en die mag dus niet, bij die van mij zie je dat niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan moet An hem er maar uithalen he? Er staat trouwens dat het vrij is voor je persoonlijke interpretatie en niks over lantaarnpalen of zendmasten
k-man?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
heb jij wels van manieren gehoord?
Zo hee , dat is witquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:31 schreef Flipper01 het volgende:
Ik heb op de valreep nog mijn foto in kunnen sturen, ik had zo lang zitten twijfelen dat ik de wedstrijd haast was vergeten. Bij deze dus mijn mooiste foto, hopelijk kan An24 hem er nog bij zetten.
[afbeelding]
Anders ga je ff uit je dak omdat iemand je foto niet mooi vindt ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef ChatChewbacca het volgende:
heb jij wels van manieren gehoord? Beetje flauwe opmerking? Heb je 't origineel gezien? Je weet niet hoe ie er zonder bewerking uit ziet, je weet niets over de foto. Ga aub dan ergens anders jengelen. Als men hier geen foto's wil hebben die een aparte surreële sfeer hebben, ok fijn, dan hoort dat bij de wedstrijd, maar blijkbaar hebben mensen niet begrepen wat mijn doel van bewerken is. Het gaat mij niet per sé om het mooie plaatje, maar ook om de sfeer. Deze plek bij egmond is een foto van een kolonie huis, met geschiedenis, waar niet altijd fijne dingen in speelden. Dat hoort erbij. De foto is van te voren ze gekozen, dat doe ik bewust. Anders bekijk je uitgebreid mijn site, en maak je opmerkingen normaal.
Om deze http://simon.delacourt.co.uk/gallery/image/679/hugequote:
Waarom, het is alleen maar zo als je een foto hebt geplaatst in een topic over bepaalde bewerkingen. (of een foto plaatst waar het dak van de auto open staat en daana niet meer) dat men zich vragen stelt. Het is niet de eerste keer dat er een foto verwijderd wordt omdat hij (naderhand) niet aan de regels blijkt te voldoen. Aan K-man is nadien (bij de volgende wedstrijd topics) ook niet meer gevraagd wat hij erbij of eraf heeft geshopt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef Re het volgende:
hmja, het zal nu dus wel standaard worden dat je verplicht bent om te vertellen wat je gesoept hebt en hoe, willen natuurlijk geen valsspelers hebben die per ongeluk de wedstrijd gaan winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |