Ik heb de tv maar uitgezet, voordat je 't weet bungelt Saddam live aan een touwquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Nieuws....pfffff
Haha, nou ja ik kreeg pas kippenvel bij de Lucky, het laatste nummerquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Ik niet.. Openen met You and Whose army, briljant!!!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, ik heb de CD's Pablo honey, the Bends en OK Computer, de rest vond ik de moeite van het aanschaffen niet waard. Vooral de stijl van 'the Bends' moeten ze weer naar teruggaan, 'Street spirit' is mijn all time favourit!
Hoef je niet bang voor te zijn, mag namelijk niet . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de tv maar uitgezet, voordat je 't weet bungelt Saddam live aan een touw![]()
Bij mij wel, maar het zijn dan ook de enige radiohead nummers die ik kenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit zou ik geschreven kunnen hebben
Toevallig Creep op een goede tweede plaats?
waar hangen ze 'm dan aan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoef je niet bang voor te zijn, mag namelijk niet . . .
Ja, en mijn nummer drie is Exit music, dit wordt het nummer dat wordt gedraaid als de kist achter de gordijnen schuift tijdens mijn crematie...quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit zou ik geschreven kunnen hebben
Toevallig Creep op een goede tweede plaats?
Godzijdankquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoef je niet bang voor te zijn, mag namelijk niet . . .
Aan z'n voeten . . .quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar het zijn dan ook de enige radiohead nummers die ik ken![]()
Mooiste van hem komt nog, dat is Careless whisper!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef Innuendo het volgende:
Een van mn favo George Michael nummers dit. Word er wel beetje triestig van.
Karma Police komt me enigszins bekend voor. Maar meestal blijf ik weg van alles wat mijn broer goed vindtquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Karma Police en Paranoid Android ken je vast ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |