Ik heb de tv maar uitgezet, voordat je 't weet bungelt Saddam live aan een touwquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Nieuws....pfffff
Haha, nou ja ik kreeg pas kippenvel bij de Lucky, het laatste nummerquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Ik niet.. Openen met You and Whose army, briljant!!!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, ik heb de CD's Pablo honey, the Bends en OK Computer, de rest vond ik de moeite van het aanschaffen niet waard. Vooral de stijl van 'the Bends' moeten ze weer naar teruggaan, 'Street spirit' is mijn all time favourit!
Hoef je niet bang voor te zijn, mag namelijk niet . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de tv maar uitgezet, voordat je 't weet bungelt Saddam live aan een touw![]()
Bij mij wel, maar het zijn dan ook de enige radiohead nummers die ik kenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit zou ik geschreven kunnen hebben
Toevallig Creep op een goede tweede plaats?
waar hangen ze 'm dan aan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoef je niet bang voor te zijn, mag namelijk niet . . .
Ja, en mijn nummer drie is Exit music, dit wordt het nummer dat wordt gedraaid als de kist achter de gordijnen schuift tijdens mijn crematie...quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit zou ik geschreven kunnen hebben
Toevallig Creep op een goede tweede plaats?
Godzijdankquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoef je niet bang voor te zijn, mag namelijk niet . . .
Aan z'n voeten . . .quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar het zijn dan ook de enige radiohead nummers die ik ken![]()
Mooiste van hem komt nog, dat is Careless whisper!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef Innuendo het volgende:
Een van mn favo George Michael nummers dit. Word er wel beetje triestig van.
Karma Police komt me enigszins bekend voor. Maar meestal blijf ik weg van alles wat mijn broer goed vindtquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Karma Police en Paranoid Android ken je vast ook wel
En dan hopen ze dat het touw lang genoeg is zodat ie zijn nek breekt als ie valt.quote:
Exit Music is mooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, en mijn nummer drie is Exit music, dit wordt het nummer dat wordt gedraaid als de kist achter de gordijnen schuift tijdens mijn crematie...
Mijn zus zag die clip en zei: Ooooh, hij heeft het helemaal niet over dansen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mooiste van hem komt nog, dat is Careless whisper!
Mijn nummer 1 is: How to disappear completelyquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, en mijn nummer drie is Exit music, dit wordt het nummer dat wordt gedraaid als de kist achter de gordijnen schuift tijdens mijn crematie...
Ohw, das al rap dan!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Misanthroopia het volgende:
*kuch* Op CNN wordt er gezegd dat Saddam binnen 3 uur wordt geexecuteerd *kuch*
Ik hou niet van rap.quote:
en da's nuquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:04 schreef D.Rose het volgende:
Make me smile luister ik nog ff af, dan is het hier ook bedtijd
Super! Echt heel gaaf gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef peaceman het volgende:
Niemand zegt iets over de bijzonder mooie OP....![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Super! Echt heel gaaf gedaan.
Heb jij dat gedaan?![]()
Ik ook! Ik pak even wat nootjes erbij en dan maar genieten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga de hele nacht naar die mooie OP kijken![]()
Niet gezienquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef peaceman het volgende:
Nou, wil je dan een vermelding in het schouderklopjes topic ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:15 schreef peaceman het volgende:
Lekker! Wat heb je in de aanbieding?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:18 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ik ook! Ik pak even wat nootjes erbij en dan maar genieten.
Doe de muziek uit; kan ik me meer concentreren op die fantastische OP!
Ow meissie.. dit zijn geweldige noten! Chippies heb ik ook nog wel.. ouwe pepernoten van de Sint anyone?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker! Wat heb je in de aanbieding?
Hebbie ook tijgernootjes? Of cashew?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ow meissie.. dit zijn geweldige noten! Chippies heb ik ook nog wel.. ouwe pepernoten van de Sint anyone?
Ik ga zo ook... mijn bijdrage wordt niet meer gewaardeerdquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Djeez het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bedje toe. Tot later, in topic 30 ofzo!
Ben zelf erg weg van Splinters en The Partisanquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:21 schreef Djeez het volgende:
Ohja, mooie OP, zelfs 16HP wordt genoemd! Ook een van mijn favorieten, vooral het nummer 'Black soul choir' is helemaal geweldig!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Djeez het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bedje toe. Tot later, in topic 30 ofzo!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Dus de volgende OP is niet van jou?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga zo ook... mijn bijdrage wordt niet meer gewaardeerd![]()
Lekker naast Diaan liggen![]()
![]()
Van topicverneuker tot 'best lief' is best een hele stapquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef djenneke het volgende:
Ik heb mama mia's
Om een uur of 7 word ik weer gewekt door een kind van 4quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Dus de volgende OP is niet van jou?![]()
Trusten!![]()
Ben je Abba-fanquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef djenneke het volgende:
Ik heb mama mia's
Ik als muziekliefhebber kan jouw OP natuuuurlijk waarderen. Maar ik kan je ook geen ongelijk geven wat betreft lekker te gaan slapen hoor. Ik ga zo ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga zo ook... mijn bijdrage wordt niet meer gewaardeerd![]()
Lekker naast Diaan liggen![]()
![]()
Ja, waar is de harde kern?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:26 schreef Innuendo het volgende:
Wordt rustig hier met al die slaperts
Semi-harde kern meldt zich . . .quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Semi-harde kern meldt zich . . .![]()
Whehehe. Alles klinkt hetzelfde van hem, hè?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Driving ho.........euh...Joooosephine....
hier ook laatstje glaasje whisky, dan in bed verder luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:32 schreef Innuendo het volgende:
Ik ben nog heel even hard dan. Laatste biertje.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:33 schreef Dylanesque het volgende:
jullie hebben t al gehad over matthijs van nieuwkerk en leo blokhuis die zich beklaagden over de afwezigheid van radiohead in de top2000 neem ik aan?
Ja. En Peaceman heeft bekend dat hij het programma heeft bestookt met 300 e-mailsquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:33 schreef Dylanesque het volgende:
jullie hebben t al gehad over matthijs van nieuwkerk en leo blokhuis die zich beklaagden over de afwezigheid van radiohead in de top2000 neem ik aan?
En TERECHT!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. En Peaceman heeft bekend dat hij het programma heeft bestookt met 300 e-mails![]()
Helaas slaapt ie...geen reactie hierop dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. En Peaceman heeft bekend dat hij het programma heeft bestookt met 300 e-mails![]()
Ik moest ook meteen aan hem denken toen ik t hoordequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeer zeker uit zijn latere en dus ook slechtere periode . . .quote:
1 nummertje nogquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:39 schreef Innuendo het volgende:
Nou het moment is daar ik ga ook slaapies doen!!
Slaap lekker allemaal en voor degenen die blijven een fijne nacht hierzo, meld me ander keertje wel weer.
![]()
![]()
![]()
Na Queen natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:39 schreef Innuendo het volgende:
Nou het moment is daar ik ga ook slaapies doen!!
Slaap lekker allemaal en voor degenen die blijven een fijne nacht hierzo, meld me ander keertje wel weer.
![]()
![]()
![]()
Na Queen natuurlijk![]()
Ik was eerst best lief, toen een topic verneuker, maar nu weer best lief.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van topicverneuker tot 'best lief' is best een hele stap![]()
Ik vind 't verder best, ik vond de overgang alleen erg grootquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was eerst best lief, toen een topic verneuker, maar nu weer best lief.
Heb ik wel verdiend dacht ik
Een beetje ??quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:48 schreef Dylanesque het volgende:
john legend.. beetje jammer
Je mag ook een passendere ondertitel verzinnen hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind 't verder best, ik vond de overgang alleen erg groot![]()
Oh, John Legend.
Daar is op getimed. Kiezersbedrog and all..quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:52 schreef tong80 het volgende:
Warom steeds kutmuziek als ik luister
Ik weet 't niet, ik denk al na over een ander ondertiteltje voor mezelf en dat wil nog niet lukken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je mag ook een passendere ondertitel verzinnen hoor
Jij niet aan mij denken als je denktquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:52 schreef Canisfire het volgende:
En opeens moet ik aan Haaibaaike denken
Ja, die associeer ik ook met De Leeuwquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:52 schreef Canisfire het volgende:
En opeens moet ik aan Haaibaaike denken
Ik vind de jouwe juist wel mooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, ik denk al na over een ander ondertiteltje voor mezelf en dat wil nog niet lukken.
Je komt net op het goede moment, met The Who.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
* golfer meldt zich ook nog even voor een paar afzakkertjes.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Okeee! Ik ga lekker slapen!
Veel luisterplezier nog en tot morgen!![]()
Oh, dan houd ik 'm nog evenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind de jouwe juist wel mooi![]()
Kwestie van timing.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Je komt net op het goede moment, met The Who.
Geen idee, misschien is er een andere grondstewardess?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwestie van timing.
Wat kan ik het volgende uur verwachten?
Geweldige stemquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Youssou
![]()
Ik heb een hele mooie cd van hem.
Fasten your seatbeltsquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idee, misschien is er een andere grondstewardess?![]()
Ik verwacht toch wel enige service van de dames hier.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idee, misschien is er een andere grondstewardess?![]()
Kijk eens naar de dame pal boven jequote:Op zaterdag 30 december 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel enige service van de dames hier.![]()
Schijnt vroeger een lekker wijf geweest te zijn toch ?quote:
Ik heb de playboy nog.Met interview dat ze het geil vond zich om te kleden bij de rtest van de band.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Schijnt vroeger een lekker wijf geweest te zijn toch ?![]()
Mhoaw. Ging wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef Canisfire het volgende:
Ze had me wel mogen pijpen in de jaren 70.quote:
Nu kom zelfs jij niet meer tussen haar kaakjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:12 schreef tong80 het volgende:
Ze had me wel mogen pijpen in de jaren 70.
Ze heeft nooit enige mimiek gehad, kijk maar naar de oude Toppop-opnames. Ik bestrijd dat ze botox heeft gehad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:11 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Zingt de longen uit haar tietjes
Toen kon haar mondje nog open
Zoek en gij zult vinden . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:15 schreef Canisfire het volgende:
Simon & Garfunkel![]()
Staat Bright eyes er ook in ?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:15 schreef Bluezz het volgende:
And here's to you, Mrs. Robinson,
[afbeelding]
Waarom er zijn hier toch mensen die de hele lijst uit hun knappe koppies kennen ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden . . .![]()
![]()
When I woke up this morning...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:23 schreef ThunderChild het volgende:
Beetje zeiknummer . . .![]()
Maar straks de Buoys - Give up your guns![]()
![]()
Beetje slijmgehalte, maar gaat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:27 schreef Arcee het volgende:
When I woke up this morning...
Goed nummer.
En Jehovaquote:
Ja door z'n vader vermoord in Belgiëquote:
Net als Prince zag ik vandaag bij a gogo.quote:
Al jarenquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Net als Prince zag ik vandaag bij a gogo.
Niet in Belgie hoor Tonks.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja door z'n vader vermoord in België
Wiki:quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Niet in Belgie hoor Tonks.
Ik heb er toevalig laatst een documentaire gezien over zijn laatst 24 uur op discovery.
en het was in zijn ouderlijke huis.
quote:Vlak voor zijn dood keerde Gaye terug naar zijn familie in de Verenigde Staten, maar hij en zijn vader kregen het dikwijls met elkaar aan de stok en op de dag voor zijn 45-ste verjaardag werd hij tijdens een hoogoplopende ruzie door zijn vader Marvin sr. doodgeschoten. Hij liet drie kinderen achter.
Mag ik naast je zitten?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Gezellig dat je aanschuift, Arcee
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:34 schreef djenneke het volgende:
Marvin
het wordt tijd om naar bed te gaan... dat gaat goed met Marvin op de achtergrond
Ook mooiquote:
Neukertje van Mick Jagger.quote:
Hij zit helemaal mis. De Stones hadden het orgineel maar dit was Corry Koningsquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef ThunderChild het volgende:
Hebben de Stones deze ook zelf opgenomen ?? Wist ik niet eens . . .
David Bowie ookquote:
*op handen zitten gaat naast Wicky*quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Als je je handjes maar thuishoudt![]()
![]()
![]()
Fantastisch nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:40 schreef tong80 het volgende:
The blue Nile
Zon verukkelijk 15 nummer bij de VARA
quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:40 schreef tong80 het volgende:
Hij zit helemaal mis. De Stones hadden het orgineel maar dit was Corry Konings
Ja, er zijn er veel al vliegend uitgestapt.quote:
*lichtjes meedeint naast Wicky*quote:
Beter dan lawaaimuziek.quote:
Klopt, maar dit is zuiverder.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Lekker, maar Claptons versie is swingender.
*Geeuwt*quote:
Ik probeer het vol te houden tot Leonard Cohen.quote:
Ken jij die cd die ze pas samen hebben gemaakt? Lijkt me slaapverwekkendquote:
Nee, die ken/heb ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
.]
Ken jij die cd die ze pas samen hebben gemaakt? Lijkt me slaapverwekkend![]()
Ben er ook niet blij mee. Hoe kan zo'n aardige vent zo'n kutmuziek makenquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:56 schreef djenneke het volgende:
En dan kom ik terug, en dan krijg ik dit
Bluezz had me dus de verkeerde dag voorgeschoteld.quote:
Zo aardig is tie dan gewoon ook weer nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben er ook niet blij mee. Hoe kan zo'n aardige vent zo'n kutmuziek maken
Reden om te scheidenquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz had me dus de verkeerde dag voorgeschoteld.
Je hebt gelijk. Hierbij heb ik besloten dat Borsato gewoon niet deugtquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo aardig is tie dan gewoon ook weer niet
Vredenburg !quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Cream! Jack Bruce! Die heb ik nog live gezien in VredenburgLang geleden. Bruce dus, niet Cream.
Ik neem het in overweging.quote:
Siouxsie & The Banshees heb ik daar ook gezien. En Hothouse Flowers. Daar was Humberto Tan ook bijquote:
oneensquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo aardig is tie dan gewoon ook weer niet
Of je moet gewoon een klootzak zijn om goede muziek te kunnen maken. Dan kan ook natuurlijkquote:
Ik kan alleen uit ervaring zeggen dat het een uitermate vriendelijke kerel is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of je moet gewoon een klootzak zijn om goede muziek te kunnen maken. Dan kan ook natuurlijk
Dat zeg ik. En ik ken 'm niet eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan alleen uit ervaring zeggen dat het een uitermate vriendelijke kerel is.
Los van de muziek die hij maakt. Hij heeft alleen het nadeel dat zijn vrouw nog vriendelijker is.![]()
Het maken van klote muziek, en daar anderen daar mee vervelen vind ik helemaal niet zo aardig andersquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Los van de muziek die hij maakt. Hij heeft alleen het nadeel dat zijn vrouw nog vriendelijker is.![]()
Hoe hij zelf is, weet ik niet maar ik weet wel dat hij een hele aardige oma heeft/had. Heb ik ooit wel eens gesproken . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:05 schreef Godlike02 het volgende:
Je bent zwartquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:05 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:14 schreef tong80 het volgende:
En dan verbazen mensen zich erover waarom er plots punkmuziiek kwam
Dacht het niet, zie de post boven je.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:16 schreef Arcee het volgende:
Gaat golfer uit z'n dak op deze kerkorgelrock?
Nee jongetje, dit is tenminste echte muziek. Veel beter dan die hip-hop/rap/br33zahh rotzooi (of hoe je dat ook schrijft) . . .quote:
Die stond er nog niet toen ik met m'n post begon.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dacht het niet, zie de post boven je.
Nee !! Er moeten meer sympho nummers in de Top 2000 komen . . .quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:17 schreef tong80 het volgende:
God verlos ons m'n spleenheup gaat jeuken![]()
Golfer hij noemt je jongetjequote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee jongetje, dit is tenminste echte muziek. Veel beter dan die hip-hop/rap/br33zahh rotzooi (of hoe je dat ook schrijft) . . .![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef ThunderChild het volgende:
Nee jongetje, dit is tenminste echte muziek.
Ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:19 schreef Arcee het volgende:
Welke oetlullen hebben hier op gestemd?![]()
Van die vijftigers die nog nooit Eminem ofzo hebben gehoordquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:19 schreef Arcee het volgende:
Welke oetlullen hebben hier op gestemd?
Ja vrachtwagenchaufeurs zijn massaal naast de kant gan staan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:18 schreef golfer het volgende:
Helft van de luisteraars is intussen afgehaakt.
Typisch dat jij net online komt hequote:Op zaterdag 30 december 2006 03:19 schreef Arcee het volgende:
Welke oetlullen hebben hier op gestemd?
Voor één keer geef ik je eens gelijk . . .quote:
Ik was er al een tijdje.quote:
quote:Pink Floyd nu. STIL zijn dus
Ik vind het niet één van hun beste nummers ..quote:
Als je dronken bent, bedoel je?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
Komt er nog muziek vannacht ? Zeg maar een nummer van om en nabij de drie minutene met eenkope n een staart. Dat je mee kunt zingen enzo ?
De Stones komen zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
Komt er nog muziek vannacht ? Zeg maar een nummer van om en nabij de drie minutene met eenkope n een staart. Dat je mee kunt zingen enzo ?
Misschien Fire van de Pointersisters?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Misschien Fire van de Pointersisters?![]()
Ik vind deze ook wel lekker klinken.
Zolang je mij maar geen Hazes laat horen, want die zal ik dit weekeinde tot treurens toe moeten aanhoren bij Ferdo thuis
Superlieve toffe familie..maar de muziek die ze draaien ..brrr
Hey Paddy!quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:30 schreef paddy het volgende:
Misschien Fire van de Pointersisters?![]()
Ik vind deze ook wel lekker klinken.
Zolang je mij maar geen Hazes laat horen, want die zal ik dit weekeinde tot treurens toe moeten aanhoren bij Ferdo thuis
Superlieve toffe familie..maar de muziek die ze draaien ..brrr
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:32 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af of ze het ook afkappen inverband met dat Saddam gebeuren.
Denis denisquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:33 schreef tong80 het volgende:
Ben een punkliefhebber maar dit is deen geweldig nummer
Nee, daar heeft tong al een apart topic voor geopend:quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:32 schreef Canisfire het volgende:
Ik vraag me af of ze het ook afkappen inverband met dat Saddam gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |