yep,.. en je hoort de miljonairs ook vaak gesprekken hebben over 'de streams', afentoe hoor je iemand een opmerking maken over 'dit is op internet/stream' terwijl ze naar de cam(rode lampje) kijken, dus zullen ze ook wel weten zodra ze niet bekeken worden, volgens mij is dat toegenomen na het gesprek,... tis iig erg saai jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:45 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben jullie dat ook ? Dat na het gesprek met de redactie, de boel behoorlijk is ingekakt ?
jawel hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:59 schreef Black_king het volgende:
Ik geloof niet dat ze rode lampjes zien als iets uitgezonden wordt, hoor.... Géén van de camera's heeft een lampje....
Denk eerder bij de bruine brigade...quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:00 schreef Black_king het volgende:
Nathanael heeft bij de rode brigade gezeten.... grapje natuurlijk....
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:10 schreef Fikkert het volgende:
stemmen over wie er een nieuwjaarsduik mag doen, de aanbiedingen worden steeds triester (sorry voor de diehard nieuwjaarsduikers)
jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:15 schreef happyme28 het volgende:
Ze zouden gewoon collectief moeten zeggen 2 personen of niemand. Er is toch geen lol aan in je eentje. Dan zou ik nieteens willen.
Het mag dan zo zijn dat niet Hummie er achter steekt, maar dan toch zeker een van haar naaste medewerkers!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:10 schreef Fikkert het volgende:
stemmen over wie er een nieuwjaarsduik mag doen, de aanbiedingen worden steeds triester (sorry voor de diehard nieuwjaarsduikers)
Hadden ze dit zelf bedacht voor Huub ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:15 schreef happyme28 het volgende:
Ze zouden gewoon collectief moeten zeggen 2 personen of niemand. Er is toch geen lol aan in je eentje. Dan zou ik nieteens willen.
Precies, zo denken Nena en Bart dus ook : Niemand gaat!
dank jequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Het mag dan zo zijn dat niet Hummie er achter steekt, maar dan toch zeker een van haar naaste medewerkers!
Het kakt in sinds het gesprek met de redactie! Kleinzusje zag het helder!
quote:
begint er al op te lijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:52 schreef Gigageil het volgende:
Ze gaan wat van Ilona proberen te maken.....![]()
hahahahaquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:41 schreef demins het volgende:
[..]
Had je hem geen elastiekje kunnen geven?
Maar hij houdt het wel netjes vast...
IK dacht dat die laatste ook een fake wasquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
begint er al op te lijken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ilona Pinheadquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:02 schreef Fikkert het volgende:
[..]
begint er al op te lijken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
die motivatie vinden omdat uit jezelf te doen is wel lastig hoor.. ik heb ook een aantal jaren gelden dat gedaan en ben wat dat betreft net zo lui als haarquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef happyme28 het volgende:
Nena zit al de hele middag Duits te leren op het kantoor. Ze lijkt nu toch wel serieus aan de slag te gaan. Een paar dagen terug was ze flink met haar Engels bezig en ze heeft ook een boek gekregen dat ze moet lezen. Ik hoop dat ze de tijd krijgt en de motivatie houdt om het in een half jaar te gaan doen.
optimistquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:56 schreef demins het volgende:
Ik geloof nooit dat ze dat vanavond nog afkrijgen!![]()
ah, landjeprik! waar is m'n zakmes!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Het bord
Het spel wordt gespeeld op een schaakbord dat is verdeeld in 64 vlakjes (velden). Elk veld heeft een nummer. Gezien vanuit de kant van de witte speler zijn de rijen genummerd van beneden naar boven van 1 naar 8, en de kolommen van links naar rechts van A naar H. Gezien vanuit de kant van de witte speler heet het vlakje helemaal rechts bovenaan H8, en het vlakje helemaal links onderaan A1. Voor de zwarte speler is het precies andersom
ze kan toch beter beginnen met haar Nederlands, daar hebben wij nog wat aanquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef happyme28 het volgende:
Nena zit al de hele middag Duits te leren op het kantoor. Ze lijkt nu toch wel serieus aan de slag te gaan. Een paar dagen terug was ze flink met haar Engels bezig en ze heeft ook een boek gekregen dat ze moet lezen. Ik hoop dat ze de tijd krijgt en de motivatie houdt om het in een half jaar te gaan doen.
Hear, hear!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze kan toch beter beginnen met haar Nederlands, daar hebben wij nog wat aan
mwa, tlijkt er wel gezellig - interessante behandeling, kan dat ook bij mannen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef tipsch het volgende:
ik geloof niet dat ik veel vertrouwen zou hebben in een behandelaar die zo volop in gesprek is met de buren
Striae is striemvorming. Vaak als gevolg van zwangerschap en te snel dik worden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:42 schreef tipsch het volgende:
strié vorming? wat is dat?
ah, thanks - da's niet zo fraai - wat kost zo'n behandeling in het gezicht ongeveer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Striae is striemvorming. Vaak als gevolg van zwangerschap en te snel dik worden.
link
Hoezo Duits ? Denkt ze dat ze nog terug mag komen bij een voetbalvriendje die in Duitsland voetbalt ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef happyme28 het volgende:
Ja les in articuleren, m.a.w leren praten met een bek vol tanden.......quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze kan toch beter beginnen met haar Nederlands, daar hebben wij nog wat aan
zwangerschaps-striemen.....dat waar Natasia aan geopereerd wordt....straktrekken en je navel op een andere plek er weer innaaien.......had één van mijn ex-en ook, maar het wordt er bij sommigen niet mooier op, je krijgt een ontzettend groot lidteken, meestal onder je onderbroek-rand.....maar soms ook erboven.....quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:42 schreef tipsch het volgende:
strié vorming? wat is dat?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
zwangerschaps-striemen.....dat waar Natasia aan geopereerd wordt....straktrekken en je navel op een andere plek er weer innaaien.......had één van mijn ex-en ook, maar het wordt er bij sommigen niet mooier op, je krijgt een ontzettend groot lidteken, meestal onder je onderbroek-rand.....maar soms ook erboven.....![]()
ohw sorry, het was al verteld.....![]()
Misschien wil de DGK_REDACTIE daar iets over kwijt...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, thanks - da's niet zo fraai - wat kost zo'n behandeling in het gezicht ongeveer?
Ze heeft tenminste wel een ponny voor haar Nehanderthaler voorhoofd hangen.....moet ze vaker doen, het maakt haar jonger...quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:29 schreef tipsch het volgende:
wat ziet natasia eruit vandaag oe oe oe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |