De Rode Draad?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:24 schreef kleinzusje het volgende:
Goeie morgen
Heeft Huub nou een hoer op bezoek gehad ??? Ik ben een beetje de draad kwijt
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:48 schreef Darklight het volgende:
NL: Waarom hangt Bush er niet naast
Daarmee probeert hij de aandacht van streamers te trekken!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:04 schreef Sonique het volgende:
Wat heeft Bart met het woord 'relevant'?
Gisteren werd in elke 3de zin het woord gebruikt door Bart, en nu heeft hij het woord ook al weer 2 keer gebruikt...
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:57 schreef Sonique het volgende:
Ik snap trouwens niet waaro Ilona altijd zo'n dikke laag plamuur op haar gezicht heeft zitten. Ze ziet er zo zonder makeup veel jonger en frisser uit.
Of zeg ik nu iets raars?
Wat is die uitslag toch op je wangetjes? Het staat je wel hoor!quote:
Dat zijn gezonde blosjes, zonder laag mace upquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:10 schreef demins het volgende:
[..]
Wat is die uitslag toch op je wangetjes? Het staat je wel hoor!![]()
Kan je weer caps van blote paarden maken!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef kleinzusje het volgende:
Scan wakker worden: Lesley komt om 13.00 uur
Thanks.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:22 schreef kleinzusje het volgende:
Scan wakker worden: Lesley komt om 13.00 uur
Jij hebt er wel een rood draadje omheen geregen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
off topic: Scan, mijn caps zijn toch net zo groot als die van jou ??
Ik met mn rode draad toch weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
Jij hebt er wel een rood draadje omheen geregen!![]()
Jouw capture is 718 breed en dat is een stuk te groot voor de fok pagina's (vandaar het rode randje).quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
off topic: Scan, mijn caps zijn toch net zo groot als die van jou ??
Ik hoorde Ilona fluisteren : "He, dat is toch de vriendin van Carlos ?"quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef Day het volgende:
Hey, ik ken die meiden!
dankquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jouw capture is 718 breed en dat is een stuk te groot voor de fok pagina's (vandaar het rode randje).
Carlos heeft toch een blonde vriendin?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoorde Ilona fluisteren : "He, dat is toch de vriendin van Carlos ?"
Vertel, vertel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef Day het volgende:
Hey, ik ken die meiden!
Geeeen idee. En Ilona kan er natuurlijk ook naast zittenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:18 schreef Day het volgende:
[..]
Carlos heeft toch een blonde vriendin?
Het moet 580 (pixels) breed zijn. Als je Photoshop hebt kan ik het je uitleggen. Voor paint moet je bij Scan zijn, voor Photoshop trouwens ook, dus ik stel voor dat Scan het proces even met je doorneemt. Scan, het toneel is u.quote:
dank je, komt goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:22 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet 580 (pixels) breed zijn. Als je Photoshop hebt kan ik het je uitleggen. Voor paint moet je bij Scan zijn, voor Photoshop trouwens ook, dus ik stel voor dat Scan het proces even met je doorneemt. Scan, het toneel is u.
Deze is 500. Je kunt ze dus 580 breed maken (als je dat zou willen).quote:
Maar volgens mij heb ik het nu goed gedaan, zonder rood draadje toch ? en verkleinen. Volgende maak ik 580. Dank jequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze is 500. Je kunt ze dus 580 breed maken (als je dat zou willen).
Iets hoger heeft ze hem wel op 580 ?!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze is 500. Je kunt ze dus 580 breed maken (als je dat zou willen).
Day is er niet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
Day: ik ga weer on topic
Ja raar he, die had een rood randje ???quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:34 schreef demins het volgende:
[..]
Iets hoger heeft ze hem wel op 580 ?!
Ik heb niet met de redactie gesproken...quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:45 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben jullie dat ook ? Dat na het gesprek met de redactie, de boel behoorlijk is ingekakt ?
ohquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb niet met de redactie gesproken...![]()
Ik vind het niet zo erg. Het was op het laatst zo opgefokt, dat ik het niet leuk meer vond om naar te kijken. Het komt wel weer na oud en nieuw maar ik vind het wel relaxed zo. Prettiger om naar te kijken, maar niet voor al te lang. Die Brian is voor mij passé maar verder vind ik het wel ok nu.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:45 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben jullie dat ook ? Dat na het gesprek met de redactie, de boel behoorlijk is ingekakt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |