Ik ben er wel klaar mee... zoals ie net ook weer Idols diskwalificeert... die man vergeet even dat hij er ook groot mee is geworden bij het grote publiek....quote:
Alleen Hearts.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Stik... ik schakel pas net in.Weer vergeten.
Wat heb ik al gemist?
Oh, en over deze dame... die moet even leren dat ze alles wel gewoon echt moet uitspreken. Engels/Amerikaans is niet zomaar alle letters aan elkaar plakken.
Exact!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heb ik al gemist?
Oh, en over deze dame... die moet even leren dat ze alles wel gewoon echt moet uitspreken. Engels/Amerikaans is niet zomaar alle letters aan elkaar plakken.
Je hebt Hearts gemist. Ik vond de man in Hearts amper hoorbaar. Alleen Henk-Jan was kritisch op Hearts. Daarna hadden we meteen al ons eerste reclameblokquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heb ik al gemist?
Heeft het publiek niets in te brengen dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:30 schreef BVO het volgende:
Maar de jury beslist dus morgen? Dan zit het met Anja dit weekend wel goed hoop ik!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:31 schreef BVO het volgende:
Boris deed dit nummer toch ook?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alleen Hearts.
En Anja, die nu zong, is Engels lerares.
Het publiek stemt. Twee met minste stemmen treden morgen opnieuw op, dan beslist de jury.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft het publiek niets in te brengen dan?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:31 schreef SpecialGuest het volgende:
Het werkt allemaal nog goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |