quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef imago het volgende:
Ze kijken zo blij dat het eng is. En is die dikke dikker geworden?
Ja dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg er een EO-gevoel van
Ze heeft stijl... maar met deze act gaat ze niet winnenquote:
Je irriteerde je er aanquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik werd er geirriteerd van
ik had meer een Jostiband ideequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze gaan het uitstekend doen op de EO-jongerendag ja...
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef imago het volgende:
Die dikkere doet me denken aan die blije non uit Sister Act!
Kan ik me wel voorstellen. Het was behoorlijk levendig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in de studio was t leuk!
Hoeveel heb je al gedronkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in de studio was t leuk!
dat is dan dus weer het verschil tussen het op tv zien en het live meemakenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in de studio was t leuk!
Internet op telefoon ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in de studio was t leuk!
Het leek gewoon een goedkoop songfestivalquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:20 schreef Vlaggetje het volgende:
Waar ik me aan irriteerde tijdens de opening waren al die dansers die de camera 'meelokten'. Stonden elke keer pontificaal in beeld met zo'n hele foute blik.
Dat was echt minder dan het op papier eruitzag waarschijnlijk. Wedden dat ze dat bij de volgende live show niet meer doen.
Hearts was uiteraard veel te blij. En geen 1e stem zoals HJ zei.
Is het niet live danquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in de studio was t leuk!
De verdrongen ADHD kwam naar boven.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Jezus wat een kwal die gozer van dat trio.
Ik kan me toch niet echt voorstellen dat mensen om die reden stemmen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:23 schreef TheVulture het volgende:
De acts van Marianne zullen wel een streepje voor hebben bij het publiek omdat zij veruit het leukste jurylid is... Henk-Jan en Henk wekken toch meer irritatie op denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |