Covers meneer, coversquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:27 schreef D.Rose het volgende:
vraag me af welke ze dan op de radio doorgaans draaien
Ik weet niet welke jij bedoeldquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vraag me af welke ze dan op de radio doorgaans draaien
Alleen weer een korte versie . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef Neleos het volgende:
Roundabout.
tja, beetje moeilijk uitleggen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik weet niet welke jij bedoeld![]()
Dat is de originele single versie die hier een hit wasquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:30 schreef Neleos het volgende:
Wat is de bedoeling van deze versie. De hele sfeer is weg![]()
Ik heb liever de Bee Gees dan Ali B en consorten . . .quote:
Nou nou nou, als ik moest kiezen, dan dan danquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef ThunderChild het volgende:
Ik heb liever de Bee Gees dan Ali B en consorten . . .![]()
![]()
Oh.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:31 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Dat is de originele single versie die hier een hit was
Mee eensquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:32 schreef Homdeck het volgende:
dit is van de goede periode van de bee gees
street spirit?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Radiohead op tv![]()
bij top2000 a gogo met een ieniemienie stukje van één van mn favonummers.
Goed moment om in te schakelen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:42 schreef Diaan73 het volgende:
zow en nu is de radio weer aan.... en zijn we weer bij.
by farquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef peaceman het volgende:
Net op tijd voor de grootste gitarist ooit!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Purple Haze
SSSSNNNNooooooooeiiiiiiiiiiiihard
Dat ga ik ook eens even doenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Purple Haze
SSSSNNNNooooooooeiiiiiiiiiiiihard
quote:Mijn favoriete nummer is, u weet het, Whats going on van Marvin Gaye. Raadselachtig prachtig, de beste soulzanger zingt zijn mooiste lied. Whats going on? Wisten we het maar. De Top 2000 is een verzameling beste plaatjes uit de popgeschiedenis in de verkeerde volgorde. Dire Straits staat hoger dan de Beatles? Zijn we gek geworden! In welk land leven we eigenlijk? Die opwinding is mij niet vreemd, maar ik slaap er geen minuutje minder van. De Top 2000 is het leukste gezelschapspel van Nederland.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:47 schreef Homdeck het volgende:
is dit de nieuwe versie? met gerochel van stoeltie en het nieuws er doorheen?
Fout knopje kennelijk . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:47 schreef Homdeck het volgende:
is dit de nieuwe versie? met gerochel van stoeltie en het nieuws er doorheen?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:51 schreef Innuendo het volgende:
Lief lief liedje, moet het niet te vaak horen maar eens in het jaar is ie goed te pruimen.
Idd, best wel leukquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:51 schreef Innuendo het volgende:
Lief lief liedje, moet het niet te vaak horen maar eens in het jaar is ie goed te pruimen.
Ik heb het niet gehoord zijn geflater doorheen en het nieuwsquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:50 schreef peaceman het volgende:
Mooi nummer dit..
Het zou radio 2 en meneer Stoeltie in het bijzonder sieren als ze even excuses maken voor die flater van net...
Had nog nooit van Stoeltie gehoord, dus dit is geen goede eerste indrukquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:50 schreef peaceman het volgende:
Mooi nummer dit..
Het zou radio 2 en meneer Stoeltie in het bijzonder sieren als ze even excuses maken voor die flater van net...
Neem maar van mij aan dat die indruk niet beter zal wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had nog nooit van Stoeltie gehoord, dus dit is geen goede eerste indruk
Ik heb hem paar keer in het echt gezienquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had nog nooit van Stoeltie gehoord, dus dit is geen goede eerste indruk
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ingetje en Innuendo.. gaan jullie samen naar Muse?
Je mag van mij zeggen als je m ooit nog eens ziet dat ik m een lul vind!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb hem paar keer in het echt gezien![]()
ik heb alleen de 'stoere' mensen in hetecht gezienquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb hem paar keer in het echt gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |