en misschien rellenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik denk dat die berichtgeving in de eerste paar uren niks anders is dan "er komt net binnen dat Sadam Hoessein om deze tijd is opgehangen" voor de rest valt er weinig te verslaan. Dan is het wachten tot de beelden vrijgegeven worden![]()
Maar CNN kennende zullen ze er wel een hele non-nieuws show van maken![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben zo'n stoere nachtwacht.
En de tv is inmiddels gevonden![]()
'Waar was jij toen Saddam werd verhangen?'quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:04 schreef Bolter het volgende:
Shiit, duurt het nog zo lang? Hmm wel interessant, het is geschiedenis. Zo van "Kinders, opa zal eens vertellen over SH"
4:00 nederlandse tijd en 6:00 baghdad toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:04 schreef rudedeltadude het volgende:
net op NOS meldde men dat de verwachting 6:00 uur nederlandse tijd is
RTL om 04.00 uur. Groene zone schijnen getuigen te verzamelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:04 schreef rudedeltadude het volgende:
nee, ik hoorde hem zeggen 06:00 ned tijdquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef Drumpie het volgende:
[..]
4:00 nederlandse tijd en 6:00 baghdad toch?
Met al die verschillende tijden die genoemd worden door verschillende media lijkt het erop alsof niemand het echt weet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:04 schreef rudedeltadude het volgende:
Dat kan ook goed hoor. Dat we drek achteraf beelden te zien krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Met al die verschillende tijden die genoemd worden door verschillende media lijkt het erop alsof niemand het echt weet.
Waarschijnlijk is de man al lang dood![]()
Of zegt CNN dat alleen voor de kijkcijfers? Het zou mij niks verbazen iigquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:02 schreef Djep het volgende:
MUj, nu hoor ik op CNN dat t ook zou kunnen dat t al binnen een uur zou kunnen plaats vinden en in ieder geval binnen drie uur.
Als ik zo je fobo ziequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Niet op dat niveau gaan beginnen hè![]()
als ze dan maar ons vannacht de beelden laten zien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Met al die verschillende tijden die genoemd worden door verschillende media lijkt het erop alsof niemand het echt weet.
Waarschijnlijk is de man al lang dood![]()
reken er maar niet op, als de man al dood was hadden we allang verklaring gehadquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Djep het volgende:
[..]
als ze dan maar ons vannacht de beelden laten zien.
niet als je als offer gaatquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef Onderbroek het volgende:
nog 3 uurtjes...die gozer zal nu wel flink in de stress zitten
neuh, ik reken nergens op. Fantaseren doe ik wel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Drumpie het volgende:
[..]
reken er maar niet op, als de man al dood was hadden we allang verklaring gehad
0% kans.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Djep het volgende:
[..]
als ze dan maar ons vannacht de beelden laten zien.
Hier zou ik niet op kunnen "Fantaseren"quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:11 schreef Djep het volgende:
[..]
neuh, ik reken nergens op. Fantaseren doe ik wel!
Laat ik hier eens niet op in gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Als ik zo je fobo zie
maar nu weer ontopic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |