Lauw manquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:58 schreef Biogarde het volgende:
martinlutherking
martinlutherking geen Burger
King.
Doe eens lekker lau man.
Waar is Mies Bouwman.
Tarzan.
Geen praten, niet haten.
je bent saddamist?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Renesite het volgende:
Voor 04:00!!!
Ik ben een saddist.
Dus bij dezen.
Komt het op Youtube of GS ofzo!
Eh?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:54 schreef GSMboy het volgende:
Tot ziens in de hel
Hopelijk zal je daar verbranden heel snel.
Ja, ik ga dansen op zijn gebombardeerde grafzerk.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:13 schreef Bravebart het volgende:
Is er al een sms-service dat je een smsje krijgt wanneer het live komt
gezellig tochquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:22 schreef Bravebart het volgende:
Onder het wachten is er natuurlijk tijd voor een mooie terugblik op zn leven aan de hand van wat geile kiekjes![]()
[afbeelding]
Aaaah wat lief, vissen bij een ondergelopen massagraf![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:22 schreef Bravebart het volgende:
Onder het wachten is er natuurlijk tijd voor een mooie terugblik op zn leven aan de hand van wat geile kiekjes![]()
[afbeelding]
Aaaah wat lief, vissen bij een ondergelopen massagraf![]()
nog 24 minutenquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:25 schreef MaddoxX het volgende:
schijnt net gebeurd te zijn?
volgens CNN nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:25 schreef MaddoxX het volgende:
schijnt net gebeurd te zijn?
Onwijsquote:
quote:
hij kon ook niet missen ehquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:29 schreef Canisfire het volgende:
In de hel dan gaat ie weer op die arme Satan inpraten.
http://www.youtube.com/watch?v=Qxah_-_tXC8
Plan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:29 schreef Acryl het volgende:ik ga naar bed, krijg vast nog wel de beelden te zien
overigens: Bier en Tieten (om het topic te redden, en Saddam niet, lekker puh)
Ned 2 werkt toch ook wel ?quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:36 schreef Acryl het volgende:Dag lieve vrienden, de groetjes aan Saddam, ik ga nu slapen
Spannend! Wil je mijn hand vasthoudenquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:48 schreef Sebasser het volgende:
nog enkele minuutjes..
ook wel iets anders hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:52 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Spannend! Wil je mijn hand vasthouden?
quote:..dat heeft de zender alhoera bevestigd..
Naamgrapje, ja ik weet, het is laat, mijn fout.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:26 schreef SickBitch het volgende:
[..]
hoezo... als ze er dan toch zijn wil k het wel zien ook
uhu was wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:30 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Naamgrapje, ja ik weet, het is laat, mijn fout.![]()
![]()
Tis al 25 jaar geleden en dan gaan ze em nou nog vermoorden, hij zal er waarschijnlijk allang spijt van hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:13 schreef releaze het volgende:
Former Iraqi dictator Saddam Hussein is dead -- executed by hanging for killings committed during a brutal crackdown nearly 25 years ago –- Iraqi TV stations report.
volgens cnn.
Op NL2 laten ze alleen wat gekloot met wat touwen zien en dat het om z'n nek gaat, maar ophangen ho maarquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:22 schreef Bravebart het volgende:
Nou, in plaats van dat ze ff hadden gewacht tot ik wakker was![]()
Maargoed, beelden maken veel goed![]()
![]()
Ik ook manquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wil hem zien bungelen die ouwe gek
Op CNN is niks te zien, volgens mij mogen ze dat niet laten zien ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:02 schreef most_wanted het volgende:
Iemand de video?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:03 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Op CNN is niks te zien, volgens mij mogen ze dat niet laten zien ofzo![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:54 schreef deTovenaar het volgende:
Even gewoon totaal los van alle pijn en verdriet dat die man anderen heeft aangedaan; ik vind het toch heftig om een filmpje uit een (inmiddels gesloten) topic te zien. Waarom neemt men zoiets op?
Om te bewijzen dattie echt dood is. Nu zou je kunnen denken dat toen de camera uitging hij gewoon vrolijk door een achterdeur is weggelopenquote:
Als je pech/geluk hebt niet. dan sterf je aan verstikkingquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:21 schreef most_wanted het volgende:
Meh, er is volgens mij ook niet zoveel te zien, zo`n dood duurt minder dan een seconde. Je nek breekt instandly.
Idd, softe zooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:35 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Op NL2 laten ze alleen wat gekloot met wat touwen zien en dat het om z'n nek gaat, maar ophangen ho maar
Neehoor, anders is er een soort van kans dat ze z`n kop eraf rukken, en dat is zo veel opruimen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Ze deden ook nog een zwarte doek om zijn hals , bang dat ie nog een striem in zijn nek zou krijgen.
[afbeelding]
Als bush aan de beurt isquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:07 schreef KopieerMachine het volgende:
Oh, nou de volgende keer zal ik ook aftellen.
4 uur Nederlandsche tijd, volgens mij is de tijd daar een paar uur later of vroeger.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:35 schreef seekfaM het volgende:
Een echt goede nachtrust hebben ze hem trouwens ook niet gegeven, pfff om 4 uur al opstaan.. je verdient toch eingelijk beter![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Ze deden ook nog een zwarte doek om zijn hals , bang dat ie nog een striem in zijn nek zou krijgen.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |