quote:
hij kon ook niet missen ehquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:29 schreef Canisfire het volgende:
In de hel dan gaat ie weer op die arme Satan inpraten.
http://www.youtube.com/watch?v=Qxah_-_tXC8
Plan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:29 schreef Acryl het volgende:ik ga naar bed, krijg vast nog wel de beelden te zien
overigens: Bier en Tieten (om het topic te redden, en Saddam niet, lekker puh)
Ned 2 werkt toch ook wel ?quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:36 schreef Acryl het volgende:Dag lieve vrienden, de groetjes aan Saddam, ik ga nu slapen
Spannend! Wil je mijn hand vasthoudenquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:48 schreef Sebasser het volgende:
nog enkele minuutjes..
ook wel iets anders hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:52 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Spannend! Wil je mijn hand vasthouden?
quote:..dat heeft de zender alhoera bevestigd..
Naamgrapje, ja ik weet, het is laat, mijn fout.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:26 schreef SickBitch het volgende:
[..]
hoezo... als ze er dan toch zijn wil k het wel zien ook
uhu was wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:30 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Naamgrapje, ja ik weet, het is laat, mijn fout.![]()
![]()
Tis al 25 jaar geleden en dan gaan ze em nou nog vermoorden, hij zal er waarschijnlijk allang spijt van hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:13 schreef releaze het volgende:
Former Iraqi dictator Saddam Hussein is dead -- executed by hanging for killings committed during a brutal crackdown nearly 25 years ago –- Iraqi TV stations report.
volgens cnn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |