Dat zou wel helemáál barbaars zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:18 schreef Hilmeej het volgende:
Ben benieuwd of moment suprême ook nog uitgezonden wordt.

Opzich een punt, maar dat soort mensen hebben toch geen kans meer op een 'normaal' leven als ze eenmaal berecht worden. De doodstraf ben ik zeker niet voor, maar in dit geval denk ik toch het beste. Anders moet je zo iemand tot zijn natuurlijke dood gevangen houden en dat kost alleen maar geld. Heul veul geld. En blijven er altijd groepen bezig om hem vrij te krijgen, rechtszaken aanspannen, acties om hem vrij te krijgen, etc. Denk dat dat een te groot gevaar is om zo iemand in leven te houden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:16 schreef broer het volgende:
Ik praat vast tegen mezelf, maar niemand - niemand! - verdient de doodstraf. Zelfs Saddam niet. Door de doodstraf uit te delen verlaag je jezelf tot het niveau van de misdadiger zelf. Dat moet een beschaafde samenleving niet willen.

Dat is toch een tegenstelling? Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:21 schreef Hilmeej het volgende:
De doodstraf ben ik zeker niet voor, maar in dit geval denk ik toch het beste.
Geld is natuurlijk geen probleem. Ik bedoel, hoeveel denk je dat die oorlog daar in Irak kost? Dan heb je het over een schijntje. Al zou hij kaviaar in zijn cel krijgen.quote:Anders moet je zo iemand tot zijn natuurlijke dood gevangen houden en dat kost alleen maar geld. Heul veul geld.

Het is ook een tegenstelling, dat is zo. Daarom is het ook wel raar en krom. Maar stel je jezelf de vraag, ben ik tegen de doodstraf.. dan zeg ik nee.. maar heeft iemand als Saddam na al zijn daden nog bestaansrecht? Dan zeg ik ook nee..quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:25 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is toch een tegenstelling? Hoe kan dat nou?
[..]
Geld is natuurlijk geen probleem. Ik bedoel, hoeveel denk je dat die oorlog daar in Irak kost? Dan heb je het over een schijntje. Al zou hij kaviaar in zijn cel krijgen.

Ja, ik kan het niet helpen. Ik ben zo'n ouderwetse lul die vindt dat iedereen bestaansrecht heeft. Al is dat dan levenslang in een cel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:30 schreef Hilmeej het volgende:
maar heeft iemand als Saddam na al zijn daden nog bestaansrecht? Dan zeg ik ook nee..

JCB-song heeft ook een leuk filmpje;quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:57 schreef broer het volgende:
Er staan wat afgezaagde dingen in de lijst van Michiel (edit: ook veel goeie dingen, trouwens), maar Nizlopi kende ik niet eens. Chapeau, dus. Klinkt wel lekker. Heeft een beetje Counting Crows-gevoel.

tja zou kunnen. In de goeie ouwe tijd van de 3fm irc-chat zat Patrick Kicken, die toen nog in de nacht zat (1998-1999 geloof ik), regelmatig in het chatkanaal.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:46 schreef TheVulture het volgende:
3FM en Fok vanaf nu friends for life
Het wachten is nu op posts van de andere jocks

Ik zet Zoey ook nooit op. Ja hij zit deze dagen te draaien in oorlogsgebied maar het blijt Eddy Zoey. Al stond ie in Vegas bovenop een ijsberg omringd door loopse pinguïns te presenteren, dan blijf ik het matig vinden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Edwin Diergaarde nu en Eddy Zoey straks is niet echt mijn ding

Ik heb een zwak voorquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:30 schreef Dandelion het volgende:
ik vind Eddy stukken leuker dan bijv. sander de heer...

ja, zat ik ook aan te denken. is niet echt lekkere situatie nu om daar te zitten denk ik. kan me voorstellen dat ze extra gespannen zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Eddy Zoey in Afghanistan. Zal hij daar niet gevaar lopen na de executie van Saddam en de verhoogde staat van alertheid?

Dat heb ik bijna altijd met vrouwelijke djs...quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:55 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vind Eddy een van de mindere DJ's. En vroeger die Mariska van Giel, wat was dat ook een triest wijf . . .

Dat denk ik ook, zeker als hun veiligheid niet gegarandeerd kan worden want dat is echt het geval. Eddy had of the record aan een militair gevraagd of hun veiligheid echt niet gegarandeerd kon worden, de militair gaf toen als antwoord dat ze die niet konden garanderen. Linke boel dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef evert het volgende:
[..]
ja, zat ik ook aan te denken. is niet echt lekkere situatie nu om daar te zitten denk ik. kan me voorstellen dat ze extra gespannen zijn.

Ik vind het programma niet zo slecht dat ik de radio uitzet ofzo, maar echt super goed vind ik het ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:21 schreef Remzz het volgende:
Ja Spam was alleen maar leuk als Eddy Zoey het overnam van Egbert Jan Weber. Vandaar dat ie ook zijn eigen programma heeft gekregen denk ik. En ik vind het echt veruit het leukste programma op 3FM

die stem van Tessel, yuckquote:

quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
die stem van Tessel, yuckdaar krijg je toch gelijk een slappe van?

De post over The Killers en dat hun nieuwste single Bones is en dat ik Rudebox van Robbie Williams ruk vind.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:52 schreef Seraphina het volgende:
Zo te zien was het wel gezellig vannacht. Broer, ik ben het helemaal met je eens hoor, ik vind de doodstraf ook barbaars. Wil niet zeggen dat `t me wat kan schelen dat Saddam dood is, maar ook in zijn geval vind ik het principe doodstraf uiterst primitief. Ik wacht echter wel met smart op het filmpje (zo morbide ben ik dan ook wel weer).
Nog even een kleine biecht over gisteravond: Ik vind Popular van Nada Surf wel een beter nummer dan Hanging by a Moment van Lifehouse. Sorry Paul
.
Asskicker14 en ScottTracy, welke posts van jullie werden voorgelezen? Ik ga de uitzending van vannacht nog wel even naluisteren waarschijnlijk, maar toch.

Dat krijg ik van die Astridquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
die stem van Tessel, yuckdaar krijg je toch gelijk een slappe van?

Ik vind hem op de radio ook niks... op tv gaat het welquote:

Mwhoa, eerst met 3voor 12 wat dance gedoe. En vervolgens gaat BNN nog heel de nacht daarmee door. Zaterdagavond is het niet veel soeps vind ik op 3FM.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Is er nog wat leuks op 3 FM?

Nee dat klopt, zit nu al een paar minuten naar ongelofelijke teringherrie te luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Mwhoa, eerst met 3voor 12 wat dance gedoe. En vervolgens gaat BNN nog heel de nacht daarmee door. Zaterdagavond is het niet veel soeps vind ik op 3FM.

Ik heb ook niet veel met hem. Eerlijk gezegd heb ik niet veel geluisterd, maar meestal irriteerde ik me best aan hem.quote:

shit heb ik iets leuks gemist??quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen, lag gisteren in bed te luisteren en moest zo hard lachen toen we met Fok weer voorbij kwamen, helemaal met de opmerking van Asskicker14

Ook niet mijn ding hoor. Heb echt niets tegen Dancemuziek maar dit spreekt mij absoluut niet aan, veel te soft veel te saai.quote:Op zondag 31 december 2006 00:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat een muziek nu zeg..Ook de laatste keer dat ik op zaterdagnacht naar 3FM luister.
![]()

Eensch!quote:Op zondag 31 december 2006 00:45 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat Florent de zaterdagavond programmering nog eens onder de loep gaat nemen, al zal dat ook wel gebeuren als de luistercijfers tegenvallen.

Ja, dat is White Noise. En dat gaat gelukkig niet door tot 6 uur.. maar tot 1 uur. Maar het geheel waar dit in valt heet 3FM BPM, en dat loopt van 20:00 tot 06:00. Van 1 tot 6 zit Lucien Foort, dat is wel kwaliteit. Maar als je niet van dance-muziek houd, kun je beter van de radio wegblijven op zaterdag avondquote:Op zondag 31 december 2006 00:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Eensch!
Ik heb niet vaak de radio aanstaan zaterdagavond maar ik reed net in de auto terug naar huis en er kwam me toch een bak herrie, in combinatie met de windvlagen moest ik m'n best doen om niet baldadig te worden en tegen het verkeer in te gaan rijden. Nu ben ik gewoon geen fan van dance-muziek, maar aan het begin van het programma werd omgeroepen dat ze het van 11 tot 6 zou duren en dan denk ik 'why?'

Of tot in de eeuwigheid via deze linkquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:32 schreef Toad het volgende:
Een week lang kan je de Fijne 50 van Veenstra Veenstra terugluisteren via deze link:
http://audio.omroep.nl/radio3/vara/nachtegiel/laatste-01.mp3

Tessel heeft een rotaccent, echt zo'n afknapper. Astrid klinkt altijd wel lekker vrolijk, maar heeft idd niet echt een fijne radiostem. En Hilde heeft inderdaad wel een erg fijne stemquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat krijg ik van die Astrid.... Hilde(sidekick/producer van Claudia de Breij) heeft trouwens echt veruit de fijnste stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |