Goed bezigquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:56 schreef MichielV het volgende:
Webcam werkt weer!
Trustequote:Op zaterdag 30 december 2006 02:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd om in bed verder te luisteren.
Trusten allen en een goede uitzending, Michiel.
Niet!? Waar zit ik dán naar te kijken!?quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef Canisfire het volgende:
waarom wordt het niet meer live uitgezonden op ned 3?![]()
lul niet op ned 3 is nu text tv.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Niet!? Waar zit ik dán naar te kijken!?
Tsja... Serious Request is afgelopen en daarmee Serious TV dus ook. Jammer, maar helaas...quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:10 schreef Canisfire het volgende:
waarom wordt het niet meer live uitgezonden op ned 3?![]()
O, ik dacht dat Michiel de hele tijd teksten voor de webcam hield.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:13 schreef Canisfire het volgende:
lul niet op ned 3 is nu text tv.
kut dat was altijd nachterlijk vermaak tussen al die hijglijn en bel spel tv puik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tsja... Serious Request is afgelopen en daarmee Serious TV dus ook. Jammer, maar helaas...
De hele nacht al.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:18 schreef pascalheister het volgende:
he leuk hij heeft het over fok
En nog 1,5 uur te gaan. Dat zal dus nog wel wat knipwerk betekenen dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:28 schreef Toad het volgende:
We zijn op de helft van de lijst.
Ik vind Gabrielle toch een stuk mooier moet ik zeggen. (The Boys Are Back in Town Revisited.)quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:48 schreef MichielV het volgende:
Godsgruwelijk mooi!
Dat heb ik nou ook vrijdag nacht lekker 3fm kijken begon vaste prik te worden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:50 schreef MissHobje het volgende:
Maybe in de toekomst vaker de freaknacht op tv enzo ??
Want ze hebben mijn verslaving van de buis gehaald
Voor mij online ook. Ik pak nog denk ik een paar nummers mee in m'n bedje. Ik hoop trouwens wel dat het John Mayer zendingswerk heeft gewerkt en Nederland weer wat meer John Mayer fans kent.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:56 schreef MissHobje het volgende:
Vrolijk nummercatch my disease
Okè mooie afsluiter voor moi ..
Voelde je je eenzaam?quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:37 schreef MichielV het volgende:
Ah gelukkig, er is nog volk!
Dat zou wel helemáál barbaars zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:18 schreef Hilmeej het volgende:
Ben benieuwd of moment suprême ook nog uitgezonden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |