abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:46:11 #1
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_44841806
Het zit zo;

Ik houd van; roken, jazz, schaken en meisjes met spleetogen, een mooie platte buik, een bril scheef op de neus en een sigaret in hun mond. Ik haar werken. Ik kan niet werken. Nu werk ik. Ik haat het. Ik heb al drie studies verkloot (Economie, Muziekwetenschap, Engels.)
Toch wil ik weer gaan studeren want; dan zit ik op mijn luie reet en rook ik sigaretten en zeg ik zo nu en dan tegen mijn vrienden (een Japanse met een platte buik en een bril): 'HEY BABE. DADDY'S HOME, SO TAKE THE CHICKEN OUT OF THE OVEN!', en stroomt de studiefinanciėring binnen.
Meer dan dat wil ik ook eigenlijk niet. Ja, meester woorden, in het schaken dus. GM JAM, .
Ik ben dus op zoek naar een studie die MINIMALE inzet vereist, maar waar ze me wel drie jaar later een papiertje in mijn hand drukken, want anders moet ik al die studiefinanciėring terugebetalen, en dat is niet de bedoeling, natuurlijk, a-hum, a-hum, kuch, kuch, juist- ja, juist.
De eerste die met vrijetijdskunde aankomt zeg ik de kanker aan.

Ik dacht zelf aan rechten. Iemand anders nog een idee?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_44841842
Rechten.
Een verdere zoektocht is niet nodig.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Boks-Chick vrijdag 29 december 2006 @ 22:48:23 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44841872
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:46 schreef JAM het volgende:
bla bla bla Engels.)

Meer dan dat wil ik ook eigenlijk niet. Ja, meester woorden, in het schaken dus. GM JAM, .
Ik ben dus op zoek naar een studie die MINIMALE inzet vereist, maar waar ze me wel drie jaar later een papiertje in mijn hand drukken, want anders moet ik al die studiefinanciėring terugebetalen, en dat is niet de bedoeling, natuurlijk, a-hum, a-hum, kuch, kuch, juist- ja, juist.
en dat lukt je niet met Engels
lolwut
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:50:40 #4
37950 JAM
pi_44841955
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:48 schreef BrandX het volgende:

[..]

en dat lukt je niet met Engels
Jawel, maar ik heb bij die studie het eerste semester in m'n bed gelegen. Toen kwam ik in februari dat bed uit en haalde ik in het tweede semester 24 van de 32 studiepunten. De vrouw zei tegen mij: 'Jij mag hier niet meer studeren, want je had er 40 moeten halen.' Ik zei: 'Fuck it, shit. Ik ben net begonnen, ik ben pas in februari begonnen.' 'Echt niet.' 'Echt wel.' 'Echt niet.' 'Echt wel.' 'Zeg, jongen, luister, ik ga niet met je in discussie. Ik heb wel wat beters te doen.' 'Echt niet.' 'Echt wel.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_44842048
Zo zie je maar dat de vrouw uiteindelijk altijd gelijk krijgt.
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:53:48 #6
37950 JAM
pi_44842060
Biancavia, ik verveel me. We gaan MSNMSMSMSN'NEN, OK? Doe je daar aan?
pi_44842082
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:53 schreef JAM het volgende:
Biancavia, ik verveel me. We gaan MSNMSMSMSN'NEN, OK? Doe je daar aan?
JAM, dat is een geweldig idee.
pi_44842102
Wat een interessant emailadres heb je.
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:55:26 #9
37950 JAM
pi_44842123
Mooi zo. Dan zet ik eerst even een kopje koffie.
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:55:50 #10
37950 JAM
pi_44842131
(Ik ben... 'offline'... . )
pi_44842158
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef JAM het volgende:
(Ik ben... 'offline'... . )
Ik zie het.
pi_44844416
quote:
Het zit zo;

Ik houd van; roken, jazz, schaken en meisjes met spleetogen, een mooie platte buik, een bril scheef op de neus en een sigaret in hun mond. Ik haar werken. Ik kan niet werken. Nu werk ik. Ik haat het. Ik heb al drie studies verkloot (Economie, Muziekwetenschap, Engels.)
Toch wil ik weer gaan studeren want; dan zit ik op mijn luie reet en rook ik sigaretten en zeg ik zo nu en dan tegen mijn vrienden (een Japanse met een platte buik en een bril): 'HEY BABE. DADDY'S HOME, SO TAKE THE CHICKEN OUT OF THE OVEN!', en stroomt de studiefinanciėring binnen.

Je kan natuurlijk ook eens van je luie aarsch afkomen en wat inzet tonen, op deze manier zal je nooit een studie afronden. Rechten zéker niet. Ik raad je een carričre aan als hosselaar, ga voor verder advies eens met een kansloze surinamer praten.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:11:22 #13
37950 JAM
pi_44844648
Kijk; misschien moet ik er even bijvertellen dat DE LIEVE HEER mij werkelijk met een groot TALENT heeft gezegend, namelijk; er zijn weinigen die zo slap kunnen ouwehoeren zoals ik. Universitaire studies (blablabla-gelul-gelul-bla-bla-gelul) lap ik aan mijn ZEVEN MIJLS LAARZEN.
Rechten al helemaal. Eitje!
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:12:44 #14
37950 JAM
pi_44844689
De vraag hier is een vragen naar welke studie de minste moeite kost om aan de laars te lappen. Een keuze tussen een zakdoek en een memo-blaadje. Zo moet je het zien.
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 00:14:48 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_44844742
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:11 schreef JAM het volgende:
Kijk; misschien moet ik er even bijvertellen dat DE LIEVE HEER mij werkelijk met een groot TALENT heeft gezegend, namelijk; er zijn weinigen die zo slap kunnen ouwehoeren zoals ik. Universitaire studies (blablabla-gelul-gelul-bla-bla-gelul) lap ik aan mijn ZEVEN MIJLS LAARZEN.
Iets met dingen verkopen? Of lullen als brugman advocaat. Ik had laatst een advocaat die voorlichting gaf over HBO Rechten en evt. WO Rechten als vervolg. Met open mond aan zitten gapen, tiefus wat kunnen die mensen slap lullen!!! En hij is iets met hoogleraar geweest aan ik weet niet welke uni...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_44844759
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:11 schreef JAM het volgende:
Als je denkt dat rechten een slappe ouwehoer-studie is heb je het mis. Dan kan je beter communicatie of zoiets gaan doen. Maar nogmaals, zonder inzet of motivatie zal je geen een studie afronden. Aan de slag dus, lui stuk vreten
pi_44844778
Maareh, filosofie dus niet?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:17:15 #18
37950 JAM
pi_44844803
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef Renesite het volgende:

[..]

Iets met dingen verkopen? Of lullen als brugman advocaat. Ik had laatst een advocaat die voorlichting gaf over HBO Rechten en evt. WO Rechten als vervolg. Met open mond aan zitten gapen, tiefus wat kunnen die mensen slap lullen!!! En hij is iets met hoogleraar geweest aan ik weet niet welke uni...
Iets met dingen verkopen? Mijzelf verhoeren aan het grootkapitaal? De nieuwe adel? The man? Nee, dan ga ik liever gelijk achter het station m'n kontje verkopen!
Let wel heren; the revolution will not be televised.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:17:44 #19
37950 JAM
pi_44844815
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:16 schreef LostFormat het volgende:
Maareh, filosofie dus niet?
Oh, God, dat heb ik ook nog gedaan. Nee. Doodsaai.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:20:42 #20
37950 JAM
pi_44844911
Tenzij je een schaapachtige debiel bent die het allemaal niet zo goed voor zichzelf heeft kunnen bedenken is de enige gedachte die men over de filosofie en de filosofen kan hebben: 'Ze kennen lekker m'n pčp opblazūh, met hun hoerige kankerbekkies, maar mčn zal het allemaal aan me reet ruisen.'
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 00:21:39 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_44844936
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:17 schreef JAM het volgende:

[..]

Iets met dingen verkopen? Mijzelf verhoeren aan het grootkapitaal? De nieuwe adel? The man? Nee, dan ga ik liever gelijk achter het station m'n kontje verkopen!
Let wel heren; the revolution will not be televised.
Verkopen, mensen aansmeren. Gewoon met je 'gave' iemand onder de tafel lullen en je producten aan de man geven. Hele dagen in je lease auto naar bedrijven gaan. Ondertussen handsfree met je mobieltje in de auto je schoonmaakster ofwel kinddraagster ofwel sexslaaf bellen. Vertegenwoordiger? Weet ik veel.

Maar idd, je moet je er wel voor inzetten en niet denken dat je kan neuspeuteren en maar gaan met die geit. Al kan je nóg zo slim zijn, met de handjes in de zakjes kom je nooit enorm ver.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:24:50 #22
37950 JAM
pi_44845026
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:21 schreef Renesite het volgende:

[..]

Verkopen, mensen aansmeren. Gewoon met je 'gave' iemand onder de tafel lullen en je producten aan de man geven. Hele dagen in je lease auto naar bedrijven gaan. Ondertussen handsfree met je mobieltje in de auto je schoonmaakster ofwel kinddraagster ofwel sexslaaf bellen. Vertegenwoordiger? Weet ik veel.

Maar idd, je moet je er wel voor inzetten en niet denken dat je kan neuspeuteren en maar gaan met die geit. Al kan je nóg zo slim zijn, met de handjes in de zakjes kom je nooit enorm ver.
Ja, nee. Ik kan dat niet. Ik kom dan in een soort moreel conflict met mijzelf. Niet dat ik daar zo'n last van heb, van morele conflicten, maar ik vind het de mogelijkheid tot een moreel conflict niet waard - lease auto's en seksslaven. Doet u mij maar mijn sigaret, mijn jazz, mijn meisje met platte buik spleetogen en een bril op haar neus. Rust. Vooral dat; rust.
pi_44845048
Schrijven is je ding. Nederlands dan?
pi_44845068
Japans, Chinees?
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:26:52 #25
37950 JAM
pi_44845100
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef LostFormat het volgende:
Schrijven is je ding. Nederlands dan?
Een coureur wordt toch ook geen werktuigbouwkundige?
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 00:27:12 #26
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_44845109
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:24 schreef JAM het volgende:

[..]

Ja, nee. Ik kan dat niet. Ik kom dan in een soort moreel conflict met mijzelf. Niet dat ik daar zo'n last van heb, van morele conflicten, maar ik vind het de mogelijkheid tot een moreel conflict niet waard - lease auto's en seksslaven. Doet u mij maar mijn sigaret, mijn jazz, mijn meisje met platte buik spleetogen en een bril op haar neus. Rust. Vooral dat; rust.
Een vrouw zoeken die werkt.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:28:09 #27
37950 JAM
pi_44845138
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef LostFormat het volgende:
Japans, Chinees?
Kijk; ik intereseer me voor meisjes met spleetogen. Wat voor een spraakje die hebben en wat hun voorouderen in hun reet staken als de Heilige Berg zich aan het roeren was, zal me in het minste en geringste nog niet interesseren.
pi_44845219
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:26 schreef JAM het volgende:

[..]

Een coureur wordt toch ook geen werktuigbouwkundige?
Wel als hij zelf zijn eigen auto zou moeten maken
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:30:28 #29
37950 JAM
pi_44845222
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

Een vrouw zoeken die werkt.
Dat sowieso, dat sowieso. Tot die tijd moet ik even een studie hebben om het uit te zingen. Rechten. Hmm...Hoop spleetogen met carričreambitie...Perfect.

.
pi_44845255
Godverdomme, ik weet het voor me zelf al niet. Zit ik me gek te bedenken wat bij jou zou passen.
pi_44845268
Manager Alleen jammer dat je zelf je planning niet zo goed gepland had
pi_44845817
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:30 schreef JAM het volgende:

[..]

Dat sowieso, dat sowieso. Tot die tijd moet ik even een studie hebben om het uit te zingen. Rechten. Hmm...Hoop spleetogen met carričreambitie...Perfect.

.
Hopelijk voor jou werkt de carriėreambitie aanstekelijk..
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:52:25 #33
37950 JAM
pi_44845911
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hopelijk voor jou werkt de carriėreambitie aanstekelijk..
Wat is dat toch met jou en dat carričre-geneuzel? Fuck it! Laat anderen maar werken. . Kijk, in de wereld heb je werkpaarden en sierpaarden. Wat ben ik? Ik ben fucking my little pony.

.

Oh shit! .
pi_44846342
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:52 schreef JAM het volgende:

[..]

Wat is dat toch met jou en dat carričre-geneuzel? Fuck it! Laat anderen maar werken. . Kijk, in de wereld heb je werkpaarden en sierpaarden. Wat ben ik? Ik ben fucking my little pony.

[afbeelding].

Oh shit! .
O ja, laat anderen maar werken voor jouw centen? Ik kots op luie uitkeringstrekkers
GroenLinks PvdA SP
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:12:34 #35
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_44846480
Ik zou het eigenlijk wel prettig vinden voor TS als hij gewoon op de valreep zijn stufi wel terug moet betalen. Ik heb meer respect voor mensen zonder een greintje hersenen maar met inzet dan vice versa.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 01:21:28 #36
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_44846722
TS. Doe eens een beetje mee. Anders word dit net zo kansloos dan mensen die kotsen op bepaalde politieke partijen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:24:19 #37
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_44846814
Hmm. Dat was enigszins off-topic he... TS vroeg een studie-advies, geen oordeel over zijn persoonlijkheid.

Vooruit dan. Je zou de volgende studies kunnen proberen:
- Economie. Dan leer je wat een uitvreter de economie en maatschappij als geheel allemaal kost.
- Biologie. Misschien zie je overeenkomsten met andere ruggegraatloze wezens, zoals weekdieren e.d.
- Psychologie. Wat drijft een mens ertoe zo'n lamzakkerige instelling te hebben, en wat doe je eraan?
- Politicologie. Op welke partijen moet je vooral wel, en vooral niet stemmen als je je status als uitvreter wil behouden?
- Geschiedenis. Welke beschavingen hebben het voor elkaar gekregen om voort te bestaan zonder ooit iets gepresteerd te hebben.
- Marketing: Als ik dan toch een lamzak blijf, hoe kan ik dit het beste verkopen aan andere mensen zonder dat ze me ontmaskeren?

HTH,
Henry.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  Boks-Chick zaterdag 30 december 2006 @ 08:55:36 #38
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44849891
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 01:24 schreef HenryHill het volgende:
Hmm. Dat was enigszins off-topic he... TS vroeg een studie-advies, geen oordeel over zijn persoonlijkheid.

Vooruit dan. Je zou de volgende studies kunnen proberen:
- Economie. Dan leer je wat een uitvreter de economie en maatschappij als geheel allemaal kost.
- Biologie. Misschien zie je overeenkomsten met andere ruggegraatloze wezens, zoals weekdieren e.d.
- Psychologie. Wat drijft een mens ertoe zo'n lamzakkerige instelling te hebben, en wat doe je eraan?
- Politicologie. Op welke partijen moet je vooral wel, en vooral niet stemmen als je je status als uitvreter wil behouden?
- Geschiedenis. Welke beschavingen hebben het voor elkaar gekregen om voort te bestaan zonder ooit iets gepresteerd te hebben.
- Marketing: Als ik dan toch een lamzak blijf, hoe kan ik dit het beste verkopen aan andere mensen zonder dat ze me ontmaskeren?

HTH,
Henry.
!!
lolwut
pi_44851007
quote:
Het zit zo;

De enige weg voor jou om niet je stufi hoeven terug te betalen, is zelfmoord.
pi_44851066
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 01:21 schreef Renesite het volgende:
TS. Doe eens een beetje mee. Anders word dit net zo kansloos dan mensen die kotsen op bepaalde politieke partijen.
Dit topic was al kansloos lang voordat ik mijn politieke voorkeur uitte!

[ Bericht 1% gewijzigd door DonJames op 30-12-2006 14:12:03 ]
pi_44852106
Misschien kan je pooier worden, de hele dag op je reet zitten tussen de (mogelijk Chinese) meiden en geld innen; je hoeft er niet eens een papiertje voor te hebben. Moet je aanspreken toch TS?
  Boks-Chick zaterdag 30 december 2006 @ 12:47:55 #42
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44853205
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:56 schreef Executrix het volgende:
Misschien kan je pooier worden, de hele dag op je reet zitten tussen de (mogelijk Chinese) meiden en geld innen; je hoeft er niet eens een papiertje voor te hebben. Moet je aanspreken toch TS?
tis alleen doorgaans wel nachtwerk... en volgens mij vind TS dat ook al veels te veel van het goede.
lolwut
pi_44856478
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:52 schreef JAM het volgende:

[..]

[afbeelding].

Oh shit! .
heheh

trouwens, ga desnoods iets op het hbo doen, nog minder om je druk over te maken. MER ofzo
pi_44856569
filosofie / wijsbegeerte
pi_44856589
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 01:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

O ja, laat anderen maar werken voor jouw centen? Ik kots op luie uitkeringstrekkers
GroenLinks PvdA SP
Ik kots op kneusjes die zichzelf 'nuttig' vinden en al helemaal als ze zich te serieus nemen. Uitkeringen zijn okay, als was het maar om de creative geesten in leven te houden.
pi_44857162
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:40 schreef Lauder-Frost het volgende:

[..]

Ik kots op kneusjes die zichzelf 'nuttig' vinden en al helemaal als ze zich te serieus nemen. Uitkeringen zijn okay, als was het maar om de creative geesten in leven te houden.
Niks mis met een beetje creativiteit. Maar dan wel na werktijd.
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:07:29 #47
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44857274
Studieadvies: ga niet studeren. Dat je al drie studies niet hebt afgemaakt is toch wel een teken aan de wand......
lege ton
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:20:27 #48
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_44857669
quote:
Het zit zo;

Met zoveel ervaring kun je studieadviseur of decaan worden.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_44857920
Professioneel subsidie aanvraag schrijver. Zijn veel ondernemers met ideeėn maar die dat niet tot een subsidieaanvraag kunnen krijgen. Als je zo lam kunt lullen moet dit zeker lukken
  zaterdag 30 december 2006 @ 15:34:26 #50
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44858068
Of ga een boek schrijven....
lege ton
pi_44858097
Mja als je nu al een jaar stufie verneukt hebt heb je niet meer genoeg om een hele studie mee af te ronden, dat laatste jaar zal je dan toch alsnog moeten werken ..
pi_44860527
HBO Small Business & Retail Management...het absolute nulpunt wat studies betreft
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:51:14 #53
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_44860787
Begin gewoon je eigen toko.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_44860934
Joh, ga lekker een bestseller schrijven.

Of ga naar de filmacademie, richting scenarioschrijver. Filosofie en Nederlands zijn vooral aan te raden als je geblokkeerd wil worden qua creativiteit.
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:59:38 #55
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_44861042
He JAM, ga gezellig in september rechten doen. Als m'n scriptie opschiet doe ik dat ook. Kunnen we lekker samen en zo weet je wel.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:17:16 #56
37950 JAM
pi_44863723
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 01:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

GroenLinks PvdA SP
Je doet maar. Zolang jij betaalt, .
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:19:40 #57
37950 JAM
pi_44863790
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
He JAM, ga gezellig in september rechten doen. Als m'n scriptie opschiet doe ik dat ook. Kunnen we lekker samen en zo weet je wel.
Oh, dat lijkt me wel wat. Als ik weer ga studeren is dat ik aan de UvA ga doen het waarschijnlijkste. Een ding alleen, woonruimte. Woonruimte...Regel jij even iets, IR?
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:21:03 #58
37950 JAM
pi_44863833
Hoe is dat trouwens met de verplichte lesuren daar? Ik wil echt niet meer dan drie uur (nou ja; vier dan, ik ben coulant) te moeten komen, hoor.
pi_44863958
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:21 schreef JAM het volgende:
Hoe is dat trouwens met de verplichte lesuren daar? Ik wil echt niet meer dan drie uur (nou ja; vier dan, ik ben coulant) te moeten komen, hoor.
Je kan er daar voor kiezen om geen werkgroepen te doen, dan hoef je alleen de tentamens te maken!
Succes
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:28:49 #60
11923 I.R.Baboon
pi_44864105
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:19 schreef JAM het volgende:

[..]

Oh, dat lijkt me wel wat. Als ik weer ga studeren is dat ik aan de UvA ga doen het waarschijnlijkste. Een ding alleen, woonruimte. Woonruimte...Regel jij even iets, IR?
Als je nou lid wordt van m'n studentenvereniging...
pi_44864204
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
politicologie dan maar rechten idd
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:32:15 #62
37950 JAM
pi_44864223
OK. Het staat vast. JAM studeert vanaf september rechten aan de UvA. (Of vanaf februari, dan moet ik even e-mailen enzo.)
Valt er niks te hosselen, IR? Ik ben nooit zo van 't verenigingswezen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:37:27 #63
37950 JAM
pi_44864402
Of misschien in Leiden. Dat is wellicht wat gemakkelijker, allemaal.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:37:54 #64
11923 I.R.Baboon
pi_44864418
Kom maar ns een biertje halen, knul. Ik trakteer.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:39:05 #65
37950 JAM
pi_44864458
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kom maar ns een biertje halen, knul. Ik trakteer.
Dat kan ik natuurlijk niet weigeren. Volgend jaar dan. .
pi_44865077
Recht heeft wel een bindend studieadvies, weet je dat wel zeker?
pi_44866081
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef JAM het volgende:
12 minuten van CS naar CS.
I intend to live forever, or die trying.
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:28:40 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44866125
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:27 schreef dwerg het volgende:

[..]

Of bij dwerg op kamers.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:30:09 #69
37950 JAM
pi_44866179
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:27 schreef dwerg het volgende:

[..]

9 minuten van HS naar CS. .
pi_44868130
vmbo.
pi_44868256
grappig topic trouwens.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:40:33 #72
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_44935746
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef JAM het volgende:
Of de Campus Den Haag, dat maakt het allemaal nog makkelijker. Studeer je wel in de avond maar dat geeft je meer tijd om overdag in bed te blijven liggen. En je kan gewoon op de fiets naar de ''universiteit". Dan doe ik wel met je mee.

Of je wint de loterij en we kopen een appartement in het eerste arrondissement van Parijs. Een fraai appartement gelegen in de buurt van het park ''Jardin des Tuilleries''. Studeren aan de Sorbonne Universiteit.

Maar om je een gericht studieadvies te geven: Hou er maar mee op. Geen enkele studie laat zich voltooien zonder enige vorm van inspanning, vroeg of laat. Leer beter gitaar spelen en vertrek naar New York. Ik zag vorige week dat een overjarige hippie veel geld binnenhaalde door Beatles songs te spelen bij het gedenkteken voor John Lennon in Central Park. En je houdt van vrouwen met spleetogen? Die verwerpelijke Yoko Ono woont nog steeds in het Dakota Building schuin tegenover het gedenkteken. Strawberry Fields Forever!
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_44936527
lol ik studeer rechten, maar tis fakin saai....
pi_44939072
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:28 schreef Originele_Naam het volgende:
lol ik studeer rechten, maar tis fakin saai....
Vind je het gek
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:39:10 #75
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_44939206
Leraar Nederlands.

Van je zwakke punt, je sterke maken.
Ja... echt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: