Lachend 2006 uit én 2007 in rollenquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:21 schreef splendor het volgende:
Zag het in de gids, voor de cabaret-fans onder ons zijn het goeie dagen.
Lachend 2006 uit én 2007 in rollenquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:21 schreef splendor het volgende:
Zag het in de gids, voor de cabaret-fans onder ons zijn het goeie dagen.
Verbeteren word moeilijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mooi, hoop dat deze show het niveau van functioneel naakt gaat evenaren of verbeteren..
Volgens recensies wel. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mooi, hoop dat deze show het niveau van functioneel naakt gaat evenaren of verbeteren..
Welke? Die ochtendmens-dinges? Of dacht ik dat maar?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Een oude grap! Mijn Theo, wat doe je?
Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Welke? Die ochtendmens-dinges? Of dacht ik dat maar?
Hij is dan ook geen zangerquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:05 schreef veldmuis het volgende:
Dat liedje
Hij zingt echt verschrikkelijk!
Nog een keer. Edelachtbare.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Een oude grap! Mijn Theo, wat doe je?
Geweldigquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:05 schreef veldmuis het volgende:
Dat liedje
Hij zingt echt verschrikkelijk!
Da's een oud grapje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:01 schreef veldmuis het volgende:
Die eerste maandag-grap...had hij die ook al eerder gemaakt of was dat een andere grappen en grollenmaker?
right..quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:21 schreef wolferl het volgende:
Morgen om 22:00 Monthy Pyhton: The Meaning of Life op RTL5.
Ik vind het onzin om er een extra topic over te openen.
Ja weet je hoe duur DVD's van Nederlandse cabaratiers zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Dinsdag ligt de dvd in de winkel.
Ik verheug me natuurlijk ook al op jouw volgende allesovertreffende show.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:58 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kutshow.
Wat een dooddoener.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verheug me natuurlijk ook al op jouw volgende allesovertreffende show.![]()
Jep. Het is Jezusbashdag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
De Vara gooit er Madonna achteraan, welbewust?
Ik vond de vorige beter. Maar dat was ook Theo dus hij had ook wel iemand tegenover zich.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond hem wel goed.
En hangjongeren zijn ook niet iets van de laatste tijdquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:00 schreef TC03 het volgende:
Geniaal.
"God keek naar de aarde en dacht: 't is wel goed zo."
De serieuzere stukken zijn ook altijd treffend.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:01 schreef TrenTs het volgende:
Geweldige show, goed over nagedacht.
Theo's grappen waren beter.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verheug me natuurlijk ook al op jouw volgende allesovertreffende show.![]()
Ik vond 'm niet echt geweldig eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef TC03 het volgende:
"Als je ouder wordt kan je alles beter relativeren. Maarja, dan vraag ik me af of relativeren wel zo belangrijk is."
Volgens mij begreep bijna niemand in het publiek deze, want niemand lachte.
Ja, het was toen angstvallig stil.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef TC03 het volgende:
"Als je ouder wordt kan je alles beter relativeren. Maarja, dan vraag ik me af of relativeren wel zo belangrijk is."
Die is gewoon zo slap. Bij Theo kan ik het alleen wel waarderen; hij brengt het zo droog.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat het publiek dom is. "Ik dacht altijd dat iedereen uniek was, behalve ik." Die snapte ook niemand...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die is gewoon zo slap. Bij Theo kan ik het alleen wel waarderen; hij brengt het zo droog.![]()
Precies, met je hand in je broek op de rand van het toneel gaan zitten kunnen we allemaal, goed over dingen nadenken, beschrijven en op hoog tempo associëren is een heel ander verhaal. Ik baal nu nog erger dat ik te laat was om kaartjes te versieren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De serieuzere stukken zijn ook altijd treffend.
Dat was al grappiger!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat het publiek dom is. "Ik dacht altijd dat iedereen uniek was, behalve ik." Die snapte ook niemand...
Het is aan de cabaretier...quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat het publiek dom is. "Ik dacht altijd dat iedereen uniek was, behalve ik." Die snapte ook niemand...
maar als jij het doet komt er niemand kijken, laat staan lachenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
met je hand in je broek op de rand van het toneel gaan zitten kunnen we allemaal
....en dus?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:09 schreef Asics het volgende:
[..]
maar als jij het doet komt er niemand kijken, laat staan lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |