Sorryquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef D.Rose het volgende:
Open ik een topic omdat niemand het doet, ben ik te laat
Uhmm heb ik ook al gedaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
8 toegevoegd
Ik ben tegenwoordig zo bang dat ineens ergens Freek de Jonge bij hen vandaan kruiptquote:
Dat was ik, daarom opende ik 'm ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry![]()
zullen we afspraak maken dat degene die topic volmaakt, ook het nieuwe opent?
jaargang 88quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:30 schreef paddy het volgende:
Ik weet dat ik niet snel ben, maar ik heb toch echt een paar keer geklikt om te kijken of er al één was
Top 2000, jaargang 8 topic 25
Kan iemand die dus nu sluiten?
Hee, de oude avatars van bijna alle NWS modsquote:
Yeps I know, maar toen was de afspraak nog niet gemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat was ik, daarom opende ik 'm ook
Ja zeg, dan sluit jij deze maarquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps I know, maar toen was de afspraak nog niet gemaakt
Ik niet, 1 van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind dit één van zijn mindere nummers
Wablief?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:35 schreef Homdeck het volgende:
Waar is mien die oliebollen bakt en geen blusdeken heeft eigenlijk gebleven? dat hoort bij de top 2000![]()
De laatste zal de eerste zijn dus!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps I know, maar toen was de afspraak nog niet gemaakt
die zat elk jaar tussen de reclames. nu moeten we het met de beatles doen.quote:
Ik zal het proberen...quote:
Oh oke. Doe Mien maar dan ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die zat elk jaar tussen de reclames. nu moeten we het met de beatles doen.
CHECKquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zet bijna de stream weer aan
Totaal overschat...quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Benny Zijspan?
Hoe dichter bij het nieuwe jaar hoe mooier de nummers zijn/worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De komende uren weer veel lekkere nummers...op enkele uitzondering na.
Wordt weer een latertje vannacht![]()
Moet volgende week echt bijtanken, weinig slaap de laatste dagen... Gelukkig ben ik nog "vrij".quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De komende uren weer veel lekkere nummers...op enkele uitzondering na.
Wordt weer een latertje vannacht![]()
Heb nu officieel vakantie...optimaal top2000 luistergenot dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe dichter bij het nieuwe jaar hoe mooier de nummers zijn/worden.Ik kan niet alles luisteren
![]()
Be(rt en Er)nie Zijspanquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Benny Zijspan?
je bent toch verloofd sinds vanmiddag?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet volgende week echt bijtanken, weinig slaap de laatste dagen... Gelukkig ben ik nog "vrij".
Vandaag en vannacht niks meer in elk geval, als ik het zo snel doorkijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:49 schreef Homdeck het volgende:
hoeveel kerstliedjes krijgen we nog. Ik verwacht in ieder geval wham nog.
Klopt!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Homdeck het volgende:
Ik zal wel weer een cultuurbarbaar zijn als ik zeg dat ik dit niks vind.
ik heb flappie (quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vandaag en vannacht niks meer in elk geval, als ik het zo snel doorkijk.
Wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Homdeck het volgende:
nou ja, dat moet dan maar![]()
Dat zal ik onthouden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Homdeck het volgende:
nou ja, dat moet dan maar![]()
Ow werkelijk? Met Dylanesque toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
je bent toch verloofd sinds vanmiddag?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk? Met Dylanesque toch?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef nipeng het volgende:
Mijn maaltijd probeert zich naar buiten te wurmen.
Je hebt nu ff tijd om het toilet met een bezoekje te vereren toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef nipeng het volgende:
Mijn maaltijd probeert zich naar buiten te wurmen.
Okay thnxquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:51 schreef nipeng het volgende:
Ok ik hou na der Benny even op met posten van lyrics.
Mij ook, maar dat komt wellicht omdat dit de eerste keer is dat ik het afgeluisterd heb.quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef Homdeck het volgende:
Ik verheug me nu al op Les lacs du connemara![]()
nu pas?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:00 schreef peaceman het volgende:
* noteert - ook newbie niet meer serieus nemen....
Mooi hoor deze... ik neem na oud&nieuw mn "oude" en eigenlijk avatar ook weer....quote:
Lijstje wordt elke dag langerquote:
leuk nummerquote:
Supermarkten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
leuk nummereen aantal jaren terug had je die versie van liberté oid. Ik werkte toen in een supermarkt. De versie van sardou was toen op de radio en ik hoorde een jongen tegen zijn vader zeggen: "moet je horen pa, deze gaat veel langzamer dan het origineel"
![]()
![]()
dank jequote:Op vrijdag 29 december 2006 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens erg knap van ik. En van jullie trouwens ook.
Houden we het wel ff gezellig?quote:
Ja zeker wel!quote:
(excel bestand downen!)quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:
IK krijg ze niet onder elkaar de artiest en de titels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |