stel het voor in het topic zelf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:35 schreef Paladijn het volgende:
Zeg lexxx, kan er niet een 'regel' komen dat je max 2 spots mag posten per post en niet meerdere achter elkaar? Al die Dubai spam in het autogespot topic vergallen het een beetje imho.
Mijn god man, wij hadden jou vanmorgen met aanhanger van ruim 400 kilo nog ingehaaldquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat ze ineens met 90 km per uur over de snelweg gaan zwalken als het eindelijk zover is
[/arrogantie]
Moeten ze niet zo'n auto hebben als jij neequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat ze ineens met 90 km per uur over de snelweg gaan zwalken als het eindelijk zover is
[/arrogantie]
Donequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stel het voor in het topic zelf.
400 kilo is ook niet zoveel, ik heb mn baas een keer ingehaald met 140 in de bus van t werk, alleen had ik dr een aanhanger met Golfkar erop achter de bus hangenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god man, wij hadden jou vanmorgen met aanhanger van ruim 400 kilo nog ingehaald![]()
400 kilo is precies genoeg als er nog 2 karts van 100 kilo op komenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
400 kilo is ook niet zoveel, ik heb mn baas een keer ingehaald met 140 in de bus van t werk, alleen had ik dr een aanhanger met Golfkar erop achter de bus hangen![]()
Jajaja, je kan het nog hoor. Effe lekker peumpenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
400 kilo is ook niet zoveel, ik heb mn baas een keer ingehaald met 140 in de bus van t werk, alleen had ik dr een aanhanger met Golfkar erop achter de bus hangen![]()
Joh, mijn MX-5 kan 225 met een aanhanger van 400 kg erachter. Zoveel gepeump is er dus nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jajaja, je kan het nog hoor. Effe lekker peumpen![]()
geen probleem, zorg jij voor de aanhanger?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het ff gechekt, en ik heb geen trekhaak. Maar ik ben op de snelweg ongetwijfeld sneller dan nu als de Visa bij een van julie op de aanhanger staat.
De MX-5 heeft geen trekhaak, zelfs niet als optiequote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het ff gechekt, en ik heb geen trekhaak. Maar ik ben op de snelweg ongetwijfeld sneller dan nu als de Visa bij een van julie op de aanhanger staat.
Volgens mij past ie nog op de aanhanger ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Hmmmm, nu je het zegt, ik ben nog nooit in de buurt van een vrachtwagen geweest!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De MX-5 heeft geen trekhaak, zelfs niet als optie
Maar boeit ook niet, met jouw Vmax rij je toch voornamelijk rechts en haal je waarschijnlijk alleen vrachtwagens in. Op zich niets mis mee overigens, je hebt die visa niet gekocht om snel te rijden. Heb je trouwens wel geleerd hoe je vrachtwagens in moet halen (als in, niet zoals 90% van de nederlanders er 2 meter achter gaan rijden en dan met 80 naar links terwijl er iemand met 150+ aan komt rollen)?
Mooi, bel ik jou als ik met pech staquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij past ie nog op de aanhanger ook![]()
Niet langdurig te de dicht achter een vrachtwagen hangen, vind het luchtgekoelde boxertje niet zo leukquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmmmm, nu je het zegt, ik ben nog nooit in de buurt van een vrachtwagen geweest!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmmmm, nu je het zegt, ik ben nog nooit in de buurt van een vrachtwagen geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |