abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:04:21 #76
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_44846243
Toenstraks gek, hendig mooie pijl gezien hiernaast in de straat lieten ze hem af en ik was boven
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_44846371
Wat zijn nu die nieuwe limieten van vuurwerk in gram kruit of hoe werkt dat?
  Redactie Frontpage zaterdag 30 december 2006 @ 01:10:48 #78
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_44846438
Kut man, ben ik begin dit jaar verhuisd naar een nieuwe wijk waar vooral gezinnen met jonge kinderen wonen, heb ik er nooit aan gedacht dat ze zo 'n overlast zouden veroorzaken met vuurwerk! Hiervoor woonde ik in een extreem vergrijsde buurt, en was er nooit overlast met vuurwerk. En nu al een week niks anders dan lawaai, kutzooi!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage zaterdag 30 december 2006 @ 01:11:04 #79
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_44846446
Dubbel...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_44846448
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 01:08 schreef ReVeL het volgende:
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=23542
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:14:22 #81
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_44846529
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Djeez het volgende:
Kut man, ben ik begin dit jaar verhuisd naar een nieuwe wijk waar vooral gezinnen met jonge kinderen wonen, heb ik er nooit aan gedacht dat ze zo 'n overlast zouden veroorzaken met vuurwerk! Hiervoor woonde ik in een extreem vergrijsde buurt, en was er nooit overlast met vuurwerk. En nu al een week niks anders dan lawaai, kutzooi!
Boeiend, volgende week ist afgelopen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 01:17:58 #82
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_44846621
Ach... Hier is het al oud en nieuw..
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_44848200
Dat al die kutjosti's en paupers die nu al vuurwerk afsteken mogen doodgaan!
  zaterdag 30 december 2006 @ 02:51:21 #84
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_44848287
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 02:43 schreef SharQueDo het volgende:
Dat al die kutjosti's en paupers die nu al vuurwerk afsteken mogen doodgaan!
ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The truth is relative, pick one that works!
pi_44848389
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:46 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik woon in een wijk van een jaar of 25 oud, allemaal van die teringventjes op scootah-tjes die "hoer" en k*****r roepen en nog niet het verschil weten tussen hun en zij etc, etc....

Gisterenavond was het weer "lachen" geblazen; mekaar beschieten met grote vuurpijlen, waarbij de helft van die dingen de tuinen en terassen van de buren in schoot (jammer, gemist dus) en met een rotklap 10 cm voor je raam uit elkaar klapt.

Tussendoor wat van die lawine pijlen en nitraat bommen....ja leuk!!!

Er lopen hier een hoop katten rond, elke 10 minuten komt er iemand met een hond langs, en op de begane grond van de appartementen wonen hoofdzakelijk ouderen....

Het lijkt rond 21:00 wel oorlog hier, al 2 weken lang

Vuurwerk!, leuk! lachen!

Je spoort gewoon niet,mijn kat raakt al in de stres en die heb ik altijd binnen

Tijd om te verhuizen

zo! ik ga de kroeg in!
pi_44849590
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 01:08 schreef ReVeL het volgende:
Ach, hoog genoeg om leuke filmpjes op Ogrish/YouTube/Rotten te krijgen, in elk geval.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_44850097
Kutkinderen.Ik probeerde overdag wat te slapen maar nee,ze laten me niet
pi_44850111
Ik word echt ziek van die kut kinderen die met vuurwerk gooien. Wij hebben een kleine baby die nu met 39,7 graden koorts op bed ligt en elke keer met al die knallen schrikt die kleine prins wakker. Oppakken die gasten en 20 km verder weer loslaten. Zien ze maar hoe ze thuis komen
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 10:17:57 #89
155227 crew  Guppy
dus
pi_44850544
het is nu anders verrassend rustig, nu t zo regent
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_44850725
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:17 schreef Guppyfriend het volgende:
het is nu anders verrassend rustig, nu t zo regent
heeeeeerlijk
pi_44850877
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

jaloers
waarop
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:53:01 #92
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44850998
Wat een huilies in dit topic zeg, dit zijn echt van die trieste mensen die voor elk klein dingetje de politie bellen. Ik ben vroeger zelf ook klein geweest, en vuurwerk was gewoon tof toen. Laat die kinderen gewoon een paar dagen per jaar spelen met vuurwerk, overmorgen is het weer over...
Iedereen denkt hier in dit topic alleen maar aan zichzelf... (*snif* kijk eens hoe zielig mijn kat/hond/baby is, en hoeveel last ik heb... rot toch op man, en verman je voor die paar dagen per jaar)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 10:56:18 #93
155227 crew  Guppy
dus
pi_44851036
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:53 schreef Public_NME het volgende:
Wat een huilies in dit topic zeg, dit zijn echt van die trieste mensen die voor elk klein dingetje de politie bellen. Ik ben vroeger zelf ook klein geweest, en vuurwerk was gewoon tof toen. Laat die kinderen gewoon een paar dagen per jaar spelen met vuurwerk, overmorgen is het weer over...
Iedereen denkt hier in dit topic alleen maar aan zichzelf... (*snif* kijk eens hoe zielig mijn kat/hond/baby is, en hoeveel last ik heb... rot toch op man, en verman je voor die paar dagen per jaar)
1. vuurwerk is geen speelgoed!
2. een paar dagen per jaar heb ik geen moeite mee, maar laat ze dan spelen onder begeleiding
3. vuurwerk is ook tof, maar op mensen en dieren gooien is niet tof!!!
4. dat was het vroeger ook niet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_44851041
Mijn vader heeft vroeger een keer een rotje in zijn hand af laten gaan - niet expres overigens. Daarom hadden wij vroeger geen vuurwerk. Ik heb er geen moment spijt van gehad, vond het altijd wel prima om oliebollen te eten en gewoon buiten naar het vuurwerk te kijken. Tegenwoordig koop ik zelf ook wel vuurwerk, maar ik begrijp absoluut NIET dat je hondermiljoen-klappers wilt hebben. Het gaat toch om de pijlen?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:57:27 #95
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44851051
uhuh en vuurwerkafstekers denken aan iedereen om zich heenb en vrede op aarde
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:02:54 #96
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44851124
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

1. vuurwerk is geen speelgoed!
2. een paar dagen per jaar heb ik geen moeite mee, maar laat ze dan spelen onder begeleiding
3. vuurwerk is ook tof, maar op mensen en dieren gooien is niet tof!!!
4. dat was het vroeger ook niet
Ik praat het ook niet goed dat ze op dieren gooien, de meesten doen dat niet. En tevens, als het legaal vuurwerk is stelt het niks voor.Ik vind het gewoon sneu dat mensen gelijk de politie gaan bellen, is in mijn buurt ook wel eens gebeurd. (gelukkig niet gepakt)
Het lef om er zelf op af te stappen en te vragen of ze misschien rekening kunnen houden met anderen hebben ze niet. Het geeft een beetje het effect als om je mama roepen... (*ahhhh mama, ik word gepest.... boe-hoe)
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 11:16:41 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_44851363
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:02 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik praat het ook niet goed dat ze op dieren gooien, de meesten doen dat niet. En tevens, als het legaal vuurwerk is stelt het niks voor.Ik vind het gewoon sneu dat mensen gelijk de politie gaan bellen, is in mijn buurt ook wel eens gebeurd. (gelukkig niet gepakt)
Het lef om er zelf op af te stappen en te vragen of ze misschien rekening kunnen houden met anderen hebben ze niet. Het geeft een beetje het effect als om je mama roepen... (*ahhhh mama, ik word gepest.... boe-hoe)
voor een hond of paard is een legaal rotje of een vuurpijl echter heel beangstigend en wel degelijk gevaarlijk. ik vind dat daar best de politie voor gebeld mag worden. zeker wanneer je merkt dat het expres gebeurd, dus wanneer er doelbewust op dieren wordt gegooid.
pi_44851425
Ik wil het gewoon 1 keer vriendelijk vragen.
De 2 de keer is het een waarschuwing.
Moet ik er een 3 de keer naar toe dan zorgen we er gewoon voor dat ze voorlopig geen vuurwerk meer af kunnen steken.
Simpel.

Hier valt het trouwens reuze mee hoor.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44851821
Hier begonnen ze vanmorgen om half 6 al, tot nu toe geen minuut rust gehad.

Maar maakt niet uit, vind het zelf stiekem ook heel erg leuk.
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:44:55 #100
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_44851859
Net ff een vlinderbom afgestoken ik zag de boze blikken tussen de gordijntjes om 8 uur smorgens hehehe
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_44852059
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef DoimeN het volgende:
Net ff een vlinderbom afgestoken ik zag de boze blikken tussen de gordijntjes om 8 uur smorgens hehehe
Stoer hoor! Geweldig!
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:06:20 #102
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_44852288
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Stoer hoor! Geweldig!
hear hear
--------------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:09:29 #103
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44852361
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:16 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

voor een hond of paard is een legaal rotje of een vuurpijl echter heel beangstigend en wel degelijk gevaarlijk. ik vind dat daar best de politie voor gebeld mag worden. zeker wanneer je merkt dat het expres gebeurd, dus wanneer er doelbewust op dieren wordt gegooid.
Sorry hoor, de politie is er om criminaliteit te bestrijden en niet van dit soort onzin. Je zou het advies van lilith_wicca op moeten volgen ipv gelijk de politie te bellen. Ik krijg zo wel een raar beeld van je; een oud zeurderig mens [/edit: ik zie dat je nog jonger bent dan ik!!], die over de kleinste dingen gaat muggenziften... Waarvan iedereen er wel eentje in zijn buurt heeft wonen. (oja, je stemt vast ook op de partij v/d Dieren) Correct me if I'm wrong
pi_44853790
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:53 schreef Public_NME het volgende:
Zoals al 10x gezegd in dit topic & de vorige: het is niet 'een paar dagen per jaar', ze zijn al ruim een maand bezig in veel plaatsen.

Zelf schrik ik helemaal niet van 't geknal, en m'n eigen twee katten zijn er ook okay mee. Eentje kwam net wel binnen toen ze nogal hard aan 't knallen waren maar ze wandelde gewoon 't luikje in, normaal tempo, haartjes glad, niet bepaald heftig geschrokken (morgen gaat 't luikje dicht). Ik ben dus tegen vuurwerk omdat ik juist *wel* aan anderen denk; alleen kies ik party voor de bang-voor-vuurwerk-anderen ipv de vuurwerk-afstekende-anderen
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 13:07:54 #105
155227 crew  Guppy
dus
pi_44853811
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:09 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Sorry hoor, de politie is er om criminaliteit te bestrijden en niet van dit soort onzin. Je zou het advies van lilith_wicca op moeten volgen ipv gelijk de politie te bellen. Ik krijg zo wel een raar beeld van je; een oud zeurderig mens [/edit: ik zie dat je nog jonger bent dan ik!!], die over de kleinste dingen gaat muggenziften... Waarvan iedereen er wel eentje in zijn buurt heeft wonen. (oja, je stemt vast ook op de partij v/d Dieren) Correct me if I'm wrong
wanneer je bij je paard aankomt en ontdekt dat er bij het dier voor en in de stal rotjes zijn gegooid, is dat dan geen criminaliteit? wanneer het paard staat te trillen van angst in de stal en een hoofdwond heeft doordat het van schrik zijn hoofd gestoten heeft, is dat dan een ongschuldig rotgeintje? dit verzin ik dus niet, dit is vorig jaar bij onze paarden gebeurd.
mag hier dan niet de politie voor gebeld worden? moet je hier dan zelf de ouders voor bellen en te horen krijgen dat hun kroost nooit zoiets zou doen?

ik weet dat de maatschappij verhard, maar je kan ook te ver gaan. datzelfde geld voor vuurwerk door de brievenbussen van bejaarden en andere vernielingen (denk aan de brievenbussen).

een beeldvorming op basis van een paar internetposts stelt weinig voor denk ik. ik zie mezelf niet als muggenzifter, aangezien ik me zelden tot nooit stoor aan dingen die hier in de buurt gebeuren. maar goed, dat kan je natuurlijk niet weten. een beeld wat ik van jou kreeg (is dan misschien ook leuk om even te melden): één van de weinige Fok!kers met een andere mening dan mij, die bereid zijn daarover een fatsoenlijke discussie aan te gaan, zonder meteen 'huillie' te roepen en zonder argumenten te komen. daarvoor respect!
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:35:37 #106
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_44854681
Ik zelf kan ook niet zo goed tegen het geknal van vuurwerk, maar dan vooral alleen als ik buiten ben.
Nooit begrepen waarom eigenlijk.
Je kan je wel voorstellen dat de laatste paar dagen voor mij nogal naatje zijn.
Ik ontneem niemand zijn/haar plezier in vuurwerk, maar een beetje begrip tonen mag men wel ipv huilie geroep.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_44855206
Ik vind het zelf helemaal niet erg dat het zo vroeg begint.
Helemaal geen problemen mee, waar ik wel problemen mee heb is zoals ik in het vorige topic al zij dat ik me brievenbus verplicht dicht moet hameren wil ik mijn woning in 2007 ook nog kunnen bewonen.
Ook vind ik het meer dan ridicuul dat ik hier gewoon niet naar mijn werk kan lopen (10 minuten lopen) zonder dat 1 iemand minstens 1 poging doet (of hij/zij daar nou in slaagd of niet) vuurwerk naar je toe te smijten/schieten.

Ik ben en blijf voor een leeftijdsgrens van 20 jaar voor vuurwerk.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:53:52 #108
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44855227
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

wanneer je bij je paard aankomt en ontdekt dat er bij het dier voor en in de stal rotjes zijn gegooid, is dat dan geen criminaliteit? wanneer het paard staat te trillen van angst in de stal en een hoofdwond heeft doordat het van schrik zijn hoofd gestoten heeft, is dat dan een ongschuldig rotgeintje? dit verzin ik dus niet, dit is vorig jaar bij onze paarden gebeurd.
mag hier dan niet de politie voor gebeld worden? moet je hier dan zelf de ouders voor bellen en te horen krijgen dat hun kroost nooit zoiets zou doen?
Kijk hier heb je het over vandalisme en dierenmishandeling; daarbij vind ik dat je wél de politie mag bellen! (graag zelfs).
Ik had het meer jongeren die 'gewoon' op straat vuurwerk afsteken, zoals ik dat ook altijd deed. Kijk dat er dan toevallig iemand langs loopt kan je ook niet altijd wat aan doen. Maar zoals ik het hier een paar keer las dat mensen in huis last hadden van vuurwerk (knallen), sorry maar dat vind ik dus een beetje te ver gaan...
Dat het zorgt voor overlast voor huisdieren, dat is spijtig, maar ik vind dat de meesten hier een beetje te ver doordraven. Vuurwerk hoort gewoon bij de tradities, en dus bij de tijd van het jaar.
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 13:59:10 #109
155227 crew  Guppy
dus
pi_44855358
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:53 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Kijk hier heb je het over vandalisme en dierenmishandeling; daarbij vind ik dat je wél de politie mag bellen! (graag zelfs).
Ik had het meer jongeren die 'gewoon' op straat vuurwerk afsteken, zoals ik dat ook altijd deed. Kijk dat er dan toevallig iemand langs loopt kan je ook niet altijd wat aan doen. Maar zoals ik het hier een paar keer las dat mensen in huis last hadden van vuurwerk (knallen), sorry maar dat vind ik dus een beetje te ver gaan...
Dat het zorgt voor overlast voor huisdieren, dat is spijtig, maar ik vind dat de meesten hier een beetje te ver doordraven. Vuurwerk hoort gewoon bij de tradities, en dus bij de tijd van het jaar.
gewoon knallen heb ik ook geen moeite mee, ik hoor er nu ook af en toe eentje. so be it, dat is nu eenmaal oud en nieuw. daar zou ik ook de politie niet voor bellen.
maar ik heb wel gebeld toen onze paarden, en toen die keer dat ze doelbewust op onze hond en mij gooiden. kijk, dat vond ik dan wat anders, maar een paar knalletjes in de wijk af en toe moet kunnen vind ik. deed ik eerder ook wel (maar dan wel alleen op oudejaarsdag, want eerder kreeg ik niks van mn ouders)
maar goed, ik heb dan ook geen baby's, bange huisdieren (onze honden hebben binnen nergens last van) en ik draai ook geen nachtdiensten. ik kan me voorstellen dat het dan wel vervelend is, maar daar kan ik niet echt over oordelen dan.
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:05:59 #110
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_44855554
Ik heb dus ook geen moeite met knallen, hoe harder hoe beter. Maar andere mensen wel, gister kwam er zo'n vent op me af dattie me wel ff onder het gras zou schoffelen met ze 40 jaar korps ervaring . Ik had echt zoiets van 'wtf1!11weinzzeweu~!~' . Magoed net ff wat autoalarmen laten afgaan, nais!
pi_44855841
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb dus ook geen moeite met knallen, hoe harder hoe beter. Maar andere mensen wel, gister kwam er zo'n vent op me af dattie me wel ff onder het gras zou schoffelen met ze 40 jaar korps ervaring . Ik had echt zoiets van 'wtf1!11weinzzeweu~!~' . Magoed net ff wat autoalarmen laten afgaan, nais!
Kneus.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_44856027
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

maar goed, ik heb dan ook geen baby's, bange huisdieren (onze honden hebben binnen nergens last van) en ik draai ook geen nachtdiensten. ik kan me voorstellen dat het dan wel vervelend is, maar daar kan ik niet echt over oordelen dan.
Ik heb wel een kleine en die komt amper aan slaap toe door die irritante jochies die zonodig vuurwerk in de buurt moeten afsteken
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:41:32 #113
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44856620
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:19 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Ik heb wel een kleine en die komt amper aan slaap toe door die irritante jochies die zonodig vuurwerk in de buurt moeten afsteken
Over 15 jaar doet jouw kleine precies hetzelfde
pi_44857328
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

kweet het, maar daarom is het nu evengoed irritant
pi_44858500
Wij hebben ook een baby, 5 dagen oud vandaag, maar zij slaapt overal doorheen. En ze zijn hier toch echt onwijs veel aan het knallen laatste 3 dagen.

Maar goed, ik vindt het absoluut niet erg dat ze lopen te knallen! Vindt het juist leuk om te zien...
pi_44859782
De politie bellen ? Maar Canisfire waarom zou je dat doen?
Omdat ik een hekel heb aan figuren hier in de buurt en die figuren lopen nu vuurwerk aftesteken.
Nu heb ik gelezen dat als je dat te vroeg doet je drie maanden moet zitten en lijkt me dat nou net een gepaste straf voor die lui zijn. Maar goed hier komt dus mijn klacht !. Mijn moeder zegt dat het niet kan omdat de buren haar dan niet meer aankijken. Like i give a shit ...
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_44859828
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

dan is de opvoeding gefaalt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44859861
Mijn broertje stak net vuurwerk af, die idoot laat dan ook nog de deur naar binnen openstaan, en nu stinkt de hele woonkamer ernaar. Word leuk als mijn ouders straks thuiskomen
pi_44859906
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:24 schreef Mathijz het volgende:
Mijn broertje stak net vuurwerk af, die idoot laat dan ook nog de deur naar binnen openstaan, en nu stinkt de hele woonkamer ernaar. Word leuk als mijn ouders straks thuiskomen
Geef hem aan ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_44859951
hier zitten ook van die minder begaafden al vuurwerk af te steken, hopelijk waait dadelijk zo een pijl terug in hun richting
pi_44859981
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:13 schreef Opa_vertelt het volgende:

Ohja, vuurwerk naar mensen/dieren gooien is niet liev!
als ik opmerk dat zo een josti een pijl of wat dna ook in de richting van een onschuldig dier gooit dan was het meteen zijn allerlaatste
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:23:56 #122
159116 Mr.Morrison
Forever TwentySeven
pi_44861852
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:28 schreef AirRaid het volgende:

[..]

als ik opmerk dat zo een josti een pijl of wat dna ook in de richting van een onschuldig dier gooit dan was het meteen zijn allerlaatste
Vast wel..
It hurts to set you free but you'll never follow me
pi_44862164
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:23 schreef Mr.Morrison het volgende:

[..]

Vast wel..
Nee, zeker weten.....
pi_44862187
Ik ben altijd benieuwd of die grote bek ook irl waargemaakt wordt.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44862248
Sommige mensen hier laten weer eens zien hoe groot hun internet-penis wel niet is .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:42:29 #126
124086 WensMeester
DnB makes my heart beat!
pi_44862504
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef JediMindTricks het volgende:
Sommige mensen hier laten weer eens zien hoe groot hun internet-penis wel niet is .

Bij het doorlezen van de reacties dacht ik precies hetzelfde
It's no problem for me, but it's a problem for you!
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:46:27 #127
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_44862659
Het zijn ook altijd dezelfde types die vuurwerk te vroeg afsteken .
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_44862735
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nee, zeker weten.....
Om bitches zoals jij moet ik altijd zo lachen hè..
pi_44862923
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef JediMindTricks het volgende:
Nou ben ik niet in het bezit van een penis en dus ook geen internet-penis, ik nooit geen dreigementen uit (verboden bij de wet he ) maar voorspellingen doe, die ook altijd uit komen, kan ik dus best beweren dat mijn mond irl net zo groot is

Wacht.......nee........dat lieg ik.
Ik ben iemand van weinig woorden, ik handel meestal gelijk
pi_44862948
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:48 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Om bitches zoals jij moet ik altijd zo lachen hè..
Gelukkig, weer iemand gelukkig gemaakt vandaag

Doet me altijd goed, iemand aan het lachen te maken
pi_44863022
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:

quote:
k wil het gewoon 1 keer vriendelijk vragen.
De 2 de keer is het een waarschuwing.
Moet ik er een 3 de keer naar toe dan zorgen we er gewoon voor dat ze voorlopig geen vuurwerk meer af kunnen steken.
Dat moeten toch aardig wat woorden zijn hoor .

Maar goed, ontopic: Als ik iemand vuurwerk naar een dier zou zien gooien (expres) zou ik er ook zeker wat van zeggen.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:58:43 #132
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44863048
ook geweldig hoe vuurwerkgebruiker de verantwoordelijkheid van zich afschuiven: 'oh liep je daar terwijl ik mijn betonstrijker aan het strooien was? Ja kan ik ook niets aan doen'
pi_44863049
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Gelukkig, weer iemand gelukkig gemaakt vandaag

Doet me altijd goed, iemand aan het lachen te maken
Nee maar het is zo grappig hoe "stoer" je hier probeert over te komen.
Iemand steekt een vuurwerkbom af of gooit iets richting een dier voor je huis en jij komt naar buiten gestormd en gaat uiteindelijk een gevecht aan met een groepje jongeren van +/- 18-21 jaar.

En dan gaan mensen achteraf zeiken over zinloos geweld en dergelijke.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:00:01 #134
163246 neusvleugel
vleugel des neus
pi_44863091
nog zo'n mooi voorbeeld.
pi_44863405
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:58 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Nee maar het is zo grappig hoe "stoer" je hier probeert over te komen.
Iemand steekt een vuurwerkbom af of gooit iets richting een dier voor je huis en jij komt naar buiten gestormd en gaat uiteindelijk een gevecht aan met een groepje jongeren van +/- 18-21 jaar.

En dan gaan mensen achteraf zeiken over zinloos geweld en dergelijke.
Als je nu even het hele topic leest weet je gelijk mijn werkwijze

En ik storm niet alleen naar buiten hoor, laten we het erop houden dat er hier een heel groot gezin leeft die er een bloedhekel aan hebben als er naar dieren/mensen gegooid wordt.

Verder maak ik me er niet druk over, ze knallen maar een eind weg, die yuppies spelen met hun eigen ledematen, niet de mijne.
pi_44863568
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Geef hem aan ?
Hoi NSB'er
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:15:00 #137
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_44863642
Ik vind dat het azijnpissers gehalte erg hoog is in dit topic. Vuurwerk is leuk en iedereen is jong geweest en heeft het gedaan. Als ik kinderen heb, ga ik ze helemaal gek van vuurwerk maken.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_44863686
Fietsde net langs het kanaal waren 8 van die asielzoekers strijkers naar eendjes en zwanen aan het gooien

Daarna stopte een auto en fietsden ze snel weg
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:18:32 #139
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_44863758
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:16 schreef MaxC het volgende:
Fietsde net langs het kanaal waren 8 van die asielzoekers strijkers naar eendjes en zwanen aan het gooien

Daarna stopte een auto en fietsden ze snel weg
Dat gaat veel te ver. Sowieso kan ik er laaiend om worden. Als ik later één van mijn kinderen betrap op het gooien van vuurwerk naar dieren is het over en out.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_44863874
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:13 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

Hoi NSB'er

Godwins Law.

Je hebt bij deze al verloren.
Nee.
pi_44863919
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nou ben ik niet in het bezit van een penis en dus ook geen internet-penis, ik nooit geen dreigementen uit (verboden bij de wet he ) maar voorspellingen doe, die ook altijd uit komen, kan ik dus best beweren dat mijn mond irl net zo groot is

Wacht.......nee........dat lieg ik.
Nee.
pi_44863924
Ik heb ooit een sterretje naar een oma gegooid
pi_44864111
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:23 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

pi_44864488
dat mensen vuurwerk afsteken vind ik helemaal niet erg. vind het zelf ook erg mooi. maar ga niet als een mongool de hele dag liggen knallen, ga geen prullenbakken, brievenbussen enzo opblazen en gooi zeker nix richting andere mensen of dieren.
pi_44864780
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En ik storm niet alleen naar buiten hoor, laten we het erop houden dat er hier een heel groot gezin leeft die er een bloedhekel aan hebben als er naar dieren/mensen gegooid wordt.
Hahaha alleen durven jullie niet? Held op sokken
pi_44864803
Jajaja.. wel weer genoeg stoerdoenerijintwijfeltrekkerarij..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_44864869
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Als je nu even het hele topic leest weet je gelijk mijn werkwijze

Mensen die naar buiten sprinten zijn altijd de lul, snap dat dan zo ging dat vroeger ook. De mensen die het hardst reageren zijn altijd de lul. Daarnaast kun je wel een groot gezin hebben, maar nooit groter dan allemaal mensen bij elkaar die vuurwerk afsteken.

Overigens, mensen die vuurwerk naar mensen of dieren gooien, laat ik ook niet toe. Maar iedereen heeft het er wel over, maar ik heb het nog nooit meegemaakt, of iemand zien doen terwijl ik vroeger in deze vakantie 24/7 vuurwerk aan afsteken was met vrienden.
pi_44864921
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:
Jajaja.. wel weer genoeg stoerdoenerijintwijfeltrekkerarij..
Gewoon normaal doen dan, en niet gaan dreigen met dingen die je toch niet waar kunt maken.
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:59:18 #149
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44865079
echt het valt reuze mee hier in vlaardingen. er word niets naar de mensen toe gegooit. ik heb meer last van de poep van die SCHIJTBEESTEN dan van het vuurwerk. zelfs bij de vuurwerkafhaal posten was er niets van te merken.

het zit allemaal in jullie hoofd
OOЯ
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:00:38 #150
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44865125
Als ze dit nou eens zouden afsteken ipv van die kutknalletjes...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')