http://www.vrom.nl/pagina.html?id=23542quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:08 schreef ReVeL het volgende:
Wat zijn nu die nieuwe limieten van vuurwerk in gram kruit of hoe werkt dat?
Boeiend, volgende week ist afgelopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Djeez het volgende:
Kut man, ben ik begin dit jaar verhuisd naar een nieuwe wijk waar vooral gezinnen met jonge kinderen wonen, heb ik er nooit aan gedacht dat ze zo 'n overlast zouden veroorzaken met vuurwerk! Hiervoor woonde ik in een extreem vergrijsde buurt, en was er nooit overlast met vuurwerk. En nu al een week niks anders dan lawaai, kutzooi!
ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:43 schreef SharQueDo het volgende:
Dat al die kutjosti's en paupers die nu al vuurwerk afsteken mogen doodgaan!![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:46 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik woon in een wijk van een jaar of 25 oud, allemaal van die teringventjes op scootah-tjes die "hoer" en k*****r roepen en nog niet het verschil weten tussen hun en zij etc, etc....
Gisterenavond was het weer "lachen" geblazen; mekaar beschieten met grote vuurpijlen, waarbij de helft van die dingen de tuinen en terassen van de buren in schoot (jammer, gemist dus) en met een rotklap 10 cm voor je raam uit elkaar klapt.
Tussendoor wat van die lawine pijlen en nitraat bommen....ja leuk!!!
Er lopen hier een hoop katten rond, elke 10 minuten komt er iemand met een hond langs, en op de begane grond van de appartementen wonen hoofdzakelijk ouderen....
Het lijkt rond 21:00 wel oorlog hier, al 2 weken lang
Vuurwerk!, leuk! lachen!![]()
![]()
Je spoort gewoon niet,mijn kat raakt al in de stres en die heb ik altijd binnen
Tijd om te verhuizen![]()
![]()
zo! ik ga de kroeg in!
Ach, hoog genoeg om leuke filmpjes op Ogrish/YouTube/Rotten te krijgen, in elk geval.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:08 schreef ReVeL het volgende:
Wat zijn nu die nieuwe limieten van vuurwerk in gram kruit of hoe werkt dat?
heeeeeerlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:17 schreef Guppyfriend het volgende:
het is nu anders verrassend rustig, nu t zo regent
waaropquote:
1. vuurwerk is geen speelgoed!quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:53 schreef Public_NME het volgende:
Wat een huilies in dit topic zeg, dit zijn echt van die trieste mensen die voor elk klein dingetje de politie bellen. Ik ben vroeger zelf ook klein geweest, en vuurwerk was gewoon tof toen. Laat die kinderen gewoon een paar dagen per jaar spelen met vuurwerk, overmorgen is het weer over...
Iedereen denkt hier in dit topic alleen maar aan zichzelf... (*snif* kijk eens hoe zielig mijn kat/hond/baby is, en hoeveel last ik heb... rot toch op man, en verman je voor die paar dagen per jaar)
Ik praat het ook niet goed dat ze op dieren gooien, de meesten doen dat niet. En tevens, als het legaal vuurwerk is stelt het niks voor.Ik vind het gewoon sneu dat mensen gelijk de politie gaan bellen, is in mijn buurt ook wel eens gebeurd. (gelukkig niet gepakt)quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
1. vuurwerk is geen speelgoed!
2. een paar dagen per jaar heb ik geen moeite mee, maar laat ze dan spelen onder begeleiding
3. vuurwerk is ook tof, maar op mensen en dieren gooien is niet tof!!!
4. dat was het vroeger ook niet
voor een hond of paard is een legaal rotje of een vuurpijl echter heel beangstigend en wel degelijk gevaarlijk. ik vind dat daar best de politie voor gebeld mag worden. zeker wanneer je merkt dat het expres gebeurd, dus wanneer er doelbewust op dieren wordt gegooid.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:02 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed dat ze op dieren gooien, de meesten doen dat niet. En tevens, als het legaal vuurwerk is stelt het niks voor.Ik vind het gewoon sneu dat mensen gelijk de politie gaan bellen, is in mijn buurt ook wel eens gebeurd. (gelukkig niet gepakt)
Het lef om er zelf op af te stappen en te vragen of ze misschien rekening kunnen houden met anderen hebben ze niet. Het geeft een beetje het effect als om je mama roepen... (*ahhhh mama, ik word gepest.... boe-hoe)
Stoer hoor! Geweldig!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef DoimeN het volgende:
Net ff een vlinderbom afgestokenik zag de boze blikken tussen de gordijntjes om 8 uur smorgens hehehe
![]()
hear hearquote:
Sorry hoor, de politie is er om criminaliteit te bestrijden en niet van dit soort onzin. Je zou het advies van lilith_wicca op moeten volgen ipv gelijk de politie te bellen. Ik krijg zo wel een raar beeld van je; een oud zeurderig mens [/edit: ik zie dat je nog jonger bent dan ik!!], die over de kleinste dingen gaat muggenziften... Waarvan iedereen er wel eentje in zijn buurt heeft wonen. (oja, je stemt vast ook op de partij v/d Dieren) Correct me if I'm wrongquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
voor een hond of paard is een legaal rotje of een vuurpijl echter heel beangstigend en wel degelijk gevaarlijk. ik vind dat daar best de politie voor gebeld mag worden. zeker wanneer je merkt dat het expres gebeurd, dus wanneer er doelbewust op dieren wordt gegooid.
Zoals al 10x gezegd in dit topic & de vorige: het is niet 'een paar dagen per jaar', ze zijn al ruim een maand bezig in veel plaatsen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:53 schreef Public_NME het volgende:
Wat een huilies in dit topic zeg, dit zijn echt van die trieste mensen die voor elk klein dingetje de politie bellen. Ik ben vroeger zelf ook klein geweest, en vuurwerk was gewoon tof toen. Laat die kinderen gewoon een paar dagen per jaar spelen met vuurwerk, overmorgen is het weer over...
Iedereen denkt hier in dit topic alleen maar aan zichzelf... (*snif* kijk eens hoe zielig mijn kat/hond/baby is, en hoeveel last ik heb... rot toch op man, en verman je voor die paar dagen per jaar)
wanneer je bij je paard aankomt en ontdekt dat er bij het dier voor en in de stal rotjes zijn gegooid, is dat dan geen criminaliteit? wanneer het paard staat te trillen van angst in de stal en een hoofdwond heeft doordat het van schrik zijn hoofd gestoten heeft, is dat dan een ongschuldig rotgeintje? dit verzin ik dus niet, dit is vorig jaar bij onze paarden gebeurd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:09 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Sorry hoor, de politie is er om criminaliteit te bestrijden en niet van dit soort onzin. Je zou het advies van lilith_wicca op moeten volgen ipv gelijk de politie te bellen. Ik krijg zo wel een raar beeld van je; een oud zeurderig mens [/edit: ik zie dat je nog jonger bent dan ik!!], die over de kleinste dingen gaat muggenziften... Waarvan iedereen er wel eentje in zijn buurt heeft wonen. (oja, je stemt vast ook op de partij v/d Dieren) Correct me if I'm wrong![]()
Kijk hier heb je het over vandalisme en dierenmishandeling; daarbij vind ik dat je wél de politie mag bellen! (graag zelfs).quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
wanneer je bij je paard aankomt en ontdekt dat er bij het dier voor en in de stal rotjes zijn gegooid, is dat dan geen criminaliteit? wanneer het paard staat te trillen van angst in de stal en een hoofdwond heeft doordat het van schrik zijn hoofd gestoten heeft, is dat dan een ongschuldig rotgeintje? dit verzin ik dus niet, dit is vorig jaar bij onze paarden gebeurd.
mag hier dan niet de politie voor gebeld worden? moet je hier dan zelf de ouders voor bellen en te horen krijgen dat hun kroost nooit zoiets zou doen?
gewoon knallen heb ik ook geen moeite mee, ik hoor er nu ook af en toe eentje. so be it, dat is nu eenmaal oud en nieuw. daar zou ik ook de politie niet voor bellen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:53 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Kijk hier heb je het over vandalisme en dierenmishandeling; daarbij vind ik dat je wél de politie mag bellen! (graag zelfs).
Ik had het meer jongeren die 'gewoon' op straat vuurwerk afsteken, zoals ik dat ook altijd deed. Kijk dat er dan toevallig iemand langs loopt kan je ook niet altijd wat aan doen. Maar zoals ik het hier een paar keer las dat mensen in huis last hadden van vuurwerk (knallen), sorry maar dat vind ik dus een beetje te ver gaan...
Dat het zorgt voor overlast voor huisdieren, dat is spijtig, maar ik vind dat de meesten hier een beetje te ver doordraven. Vuurwerk hoort gewoon bij de tradities, en dus bij de tijd van het jaar.
Kneus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb dus ook geen moeite met knallen, hoe harder hoe beter.Maar andere mensen wel, gister kwam er zo'n vent op me af dattie me wel ff onder het gras zou schoffelen met ze 40 jaar korps ervaring
. Ik had echt zoiets van 'wtf1!11weinzzeweu~!~' . Magoed net ff wat autoalarmen laten afgaan, nais!
Ik heb wel een kleine en die komt amper aan slaap toe door die irritante jochies die zonodig vuurwerk in de buurt moeten afstekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
maar goed, ik heb dan ook geen baby's, bange huisdieren (onze honden hebben binnen nergens last van) en ik draai ook geen nachtdiensten. ik kan me voorstellen dat het dan wel vervelend is, maar daar kan ik niet echt over oordelen dan.
Over 15 jaar doet jouw kleine precies hetzelfdequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine en die komt amper aan slaap toe door die irritante jochies die zonodig vuurwerk in de buurt moeten afsteken
kweet het, maar daarom is het nu evengoed irritantquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:41 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Over 15 jaar doet jouw kleine precies hetzelfde![]()
dan is de opvoeding gefaalt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:41 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Over 15 jaar doet jouw kleine precies hetzelfde![]()
Geef hem aan ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:24 schreef Mathijz het volgende:
Mijn broertje stak net vuurwerk af, die idoot laat dan ook nog de deur naar binnen openstaan, en nu stinkt de hele woonkamer ernaar. Word leuk als mijn ouders straks thuiskomen
als ik opmerk dat zo een josti een pijl of wat dna ook in de richting van een onschuldig dier gooit dan was het meteen zijn allerlaatstequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ohja, vuurwerk naar mensen/dieren gooien is niet liev!![]()
Vast wel..quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:28 schreef AirRaid het volgende:
[..]
als ik opmerk dat zo een josti een pijl of wat dna ook in de richting van een onschuldig dier gooit dan was het meteen zijn allerlaatste
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef JediMindTricks het volgende:
Sommige mensen hier laten weer eens zien hoe groot hun internet-penis wel niet is.
Nou ben ik niet in het bezit van een penis en dus ook geen internet-penis, ik nooit geen dreigementen uit (verboden bij de wet hequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef JediMindTricks het volgende:
Sommige mensen hier laten weer eens zien hoe groot hun internet-penis wel niet is.
Gelukkig, weer iemand gelukkig gemaakt vandaagquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Om bitches zoals jij moet ik altijd zo lachen hè..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik ben iemand van weinig woorden, ik handel meestal gelijk![]()
Dat moeten toch aardig wat woorden zijn hoorquote:k wil het gewoon 1 keer vriendelijk vragen.
De 2 de keer is het een waarschuwing.
Moet ik er een 3 de keer naar toe dan zorgen we er gewoon voor dat ze voorlopig geen vuurwerk meer af kunnen steken.
Nee maar het is zo grappig hoe "stoer" je hier probeert over te komen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Gelukkig, weer iemand gelukkig gemaakt vandaag![]()
Doet me altijd goed, iemand aan het lachen te maken![]()
Als je nu even het hele topic leest weet je gelijk mijn werkwijzequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee maar het is zo grappig hoe "stoer" je hier probeert over te komen.
Iemand steekt een vuurwerkbom af of gooit iets richting een dier voor je huis en jij komt naar buiten gestormd en gaat uiteindelijk een gevecht aan met een groepje jongeren van +/- 18-21 jaar.
En dan gaan mensen achteraf zeiken over zinloos geweld en dergelijke.
Dat gaat veel te ver. Sowieso kan ik er laaiend om worden. Als ik later één van mijn kinderen betrap op het gooien van vuurwerk naar dieren is het over en out.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:16 schreef MaxC het volgende:
Fietsde net langs het kanaal waren 8 van die asielzoekers strijkers naar eendjes en zwanen aan het gooien
Daarna stopte een auto en fietsden ze snel weg
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou ben ik niet in het bezit van een penis en dus ook geen internet-penis, ik nooit geen dreigementen uit (verboden bij de wet he) maar voorspellingen doe, die ook altijd uit komen, kan ik dus best beweren dat mijn mond irl net zo groot is
![]()
Wacht.......nee........dat lieg ik.
Ik ben iemand van weinig woorden, ik handel meestal gelijk![]()
Hahaha alleen durven jullie niet? Held op sokkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En ik storm niet alleen naar buiten hoor, laten we het erop houden dat er hier een heel groot gezin leeft die er een bloedhekel aan hebben als er naar dieren/mensen gegooid wordt.
Mensen die naar buiten sprinten zijn altijd de lul, snap dat dan zo ging dat vroeger ook. De mensen die het hardst reageren zijn altijd de lul. Daarnaast kun je wel een groot gezin hebben, maar nooit groter dan allemaal mensen bij elkaar die vuurwerk afsteken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als je nu even het hele topic leest weet je gelijk mijn werkwijze![]()
En ik storm niet alleen naar buiten hoor, laten we het erop houden dat er hier een heel groot gezin leeft die er een bloedhekel aan hebben als er naar dieren/mensen gegooid wordt.
Gewoon normaal doen dan, en niet gaan dreigen met dingen die je toch niet waar kunt maken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:
Jajaja.. wel weer genoeg stoerdoenerijintwijfeltrekkerarij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |