abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:06:08 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44981201
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:01 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Helaas voor jou ben ik hooggeschoold.
Dat zegt weinig over je sociale intelligentie, dat zou jij toch moeten weten als hooggeschoolde.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44981721
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:20 schreef Aventura het volgende:
Ik stel helemaal geen diagnose, sta er alleen van te kijken hoe jij steeds reageert. Zelden iemand meegemaakt die zo weinig inlevingsvermogen of empathie heeft, en zo weinig ontvankelijk is voor de perspectieven en argumenten van andere mensen.

......
Ik ben het helemaal met Aventura eens. Jouw argumenten zijn zeker niet overtuigend en raken in veel gevallen kant noch wal zoals ik eerder al aangaf.

Bovendien begin je in herhaling te vallen. Je blijft bijvoorbeeld maar roepen "Eigen stomme schuld" terwijl meermalen is aangegeven dat dit niet altijd het geval hoeft te zijn. Daarnaast ons verwijten dat we niet denken zoals jou en ondertussen andersom dit wel verlangen roept ook bij mij associaties op met autisme of iets dergelijks. Mensen denken anders, leer ermee leven.

Betreffende het voeren van een discussie had ik van iemand met "een hoger opleidingsniveau" overigens wel wat meer verwacht. Je luistert gewoon niet naar anderen, ik kan hier net zo goed tegen de muur aan gaan zitten praten.
Just because you can doesn't mean you should
pi_44981763
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat zegt weinig over je sociale intelligentie, dat zou jij toch moeten weten als hooggeschoolde.
Ook daar maak ik me niet zo druk om gezien m'n grote vriendengroep, goede baan en leuke vriendin.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44981916
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:20 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]
Betreffende het voeren van een discussie had ik van iemand met "een hoger opleidingsniveau" overigens wel wat meer verwacht. Je luistert gewoon niet naar anderen, ik kan hier net zo goed tegen de muur aan gaan zitten praten.
Ach ja dat hoor ik wel vaker van mensen die met slappe argumenten aan komen zetten. Daarom is het ook zo makkelijk he om met een stuk of 5 mensen discussie met 1 persoon te voeren, waarin de een na de ander steken onder water moet geven omdat de emoties te hoog oplopen. Maar ja ik heb me weer een middag prima vermaakt. En hopelijk gaan degenen die dit topic lezen weer eens nadenken voordat ze een moord abortus plegen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:33:57 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44982192
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ach ja dat hoor ik wel vaker van mensen die met slappe argumenten aan komen zetten. Daarom is het ook zo makkelijk he om met een stuk of 5 mensen discussie met 1 persoon te voeren, waarin de een na de ander steken onder water moet geven omdat de emoties te hoog oplopen. Maar ja ik heb me weer een middag prima vermaakt. En hopelijk gaan degenen die dit topic lezen weer eens nadenken voordat ze een moord abortus plegen.
Mensen stoppen soms ook gewoon met disucssieren als ze hun gesprekspartner niet al te hoog aanslaan omdat hij of zij maar 1 wijsje kan fluiten.
pi_44982276
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mensen stoppen soms ook gewoon met disucssieren als ze hun gesprekspartner niet al te hoog aanslaan omdat hij of zij maar 1 wijsje kan fluiten.
Daarom zitten we ook op pagina 5. En ik heb gewoon mijn mening gegeven hoor met de argumenten die ik erbij vind horen. Als jij daar geen genoegen mee neemt.. jammer voor jou. Overigens heb ik van jou helemaal geen zinvolle post gezien in dit topic.
pi_44982349
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daarom zitten we ook op pagina 5. En ik heb gewoon mijn mening gegeven hoor met de argumenten die ik erbij vind horen. Als jij daar geen genoegen mee neemt.. jammer voor jou. Overigens heb ik van jou helemaal geen zinvolle post gezien in dit topic.
Reageer dan eens op de berichten die er wel toedoen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:45:24 #208
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44982651
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik voel ook geen enkele behoefte om met jou in discussie te gaan, c.q. verantwoording af te leggen, over dingen waar ik zelf, goddank leven we in nederland, over kan en mag beslissen

Sorry, je zal vast een goede baan hebben enzo, maar ik vind je echt werkelijk waar te onbenullig en aanmatigend posten hier om er serieus op in te gaan, ik heb wel wat beters te doen dan te proberen jou te bevrijden uit je waanwereld

Dan kan ik net zo goed proberen om een demente bejaarde "the star spangled banner" uit zijn hoofd te laten leren...vergeefse moeite

En je hoeft het echt niet jammer voor mij te vinden hoor, je slaat jezelf echt te hoog aan als je denkt dat ik er wakker van lig wat jij vindt Maar dat zal ook wel onderdeel zijn van je narcistische persoonlijkheid net als dat je denkt dat jouw mening de enig zaligmakende is
pi_44982759
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:38 schreef appelsap het volgende:

[..]

Reageer dan eens op de berichten die er wel toedoen.
Heb ik 5 pagina's lang gedaan
pi_44982853
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik voel ook geen enkele behoefte om met jou in discussie te gaan, c.q. verantwoording af te leggen, over dingen waar ik zelf, goddank leven we in nederland, over kan en mag beslissen

Sorry, je zal vast een goede baan hebben enzo, maar ik vind je echt werkelijk waar te onbenullig en aanmatigend posten hier om er serieus op in te gaan, ik heb wel wat beters te doen dan te proberen jou te bevrijden uit je waanwereld

Dan kan ik net zo goed proberen om een demente bejaarde "the star spangled banner" uit zijn hoofd te laten leren...vergeefse moeite

En je hoeft het echt niet jammer voor mij te vinden hoor, je slaat jezelf echt te hoog aan als je denkt dat ik er wakker van lig wat jij vindt Maar dat zal ook wel onderdeel zijn van je narcistische persoonlijkheid net als dat je denkt dat jouw mening de enig zaligmakende is
Ah we hebben a) autisme en b) narcisme (het gaat goed met me!)

Als je net met mij in discussie wilt gaan vraag ik me af waarom je je hiermee zit te bemoeien
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:51:06 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44982879
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef American_Nightmare het volgende:

D En hopelijk gaan degenen die dit topic lezen weer eens nadenken voordat ze een moord abortus plegen.
Nadenken is voornamelijk iets wat jij zou moeten doen. Probeer het eens, zou ik zeggen.
pi_44982967
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nadenken is voornamelijk iets wat jij zou moeten doen. Probeer het eens, zou ik zeggen.
Mwa mijn mening staat vast hoor, en al een hele tijd over dit onderwerp. Dat dit jou niet zo goed uitkomt, daar kan ik niks aan doen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:57:19 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44983108
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:53 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Mwa mijn mening staat vast hoor, en al een hele tijd over dit onderwerp. Dat dit jou niet zo goed uitkomt, daar kan ik niks aan doen.
Ik heb al 10x gezegd, dat ik alle meningen respecteer, dus anti-abortusopvattingen zeer zeker ook. In tegenstelling tot jij, die o.a. mij ijskoud voor moordenaar uitmaakt en totaal geen oor heeft voor de beweegredenen van mensen, die tot zwangerschapsafbreking overgaan of zijn gegaan. Om tot een standpunt te komen, bekijk je een zaak van alle kanten, van boven tot onder. Ik heb niet het idee dat je dat ooit gedaan hebt. Bovendien bevalt me de toon waarop jij mensen bejegent totaal niet.
pi_44983170
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb al 10x gezegd, dat ik alle meningen respecteer, dus anti-abortusopvattingen zeer zeker ook. In tegenstelling tot jij, die o.a. mij ijskoud voor moordenaar uitmaakt en totaal geen oor heeft voor de beweegredenen van mensen, die tot zwangerschapsafbreking overgaan of zijn gegaan. Om tot een standpunt te komen, bekijk je een zaak van alle kanten, van boven tot onder. Ik heb niet het idee dat je dat ooit gedaan hebt. Bovendien bevalt me de toon waarop jij mensen bejegent totaal niet.
Helemaal met je eens.
Dat ik wat ik net ook al heb gepost, maar daar reageert hij dan niet op.
pi_44983313
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef appelsap het volgende:

[..]

Helemaal met je eens.
Hij heeft op een heleboel inhoudelijke posts niet eens gereageerd.

Bovendien vind hij het schijnbaar normaal zich nogal bot uit te laten over mensen anders denken / handelen dan hem. Als je z'n postgeschiedenis zo eens bekijkt....
Just because you can doesn't mean you should
pi_44983523
Ok, ik ben 40 jaar, getrouwd en 2 kinderen, de jongste is 11. Mijn man heeft zich na de geboorte van de 2e laten steriliseren. Wij willen dus geen kinderen meer. Nu raak ik toch zwanger, ik gebruik hoge bloeddruk medicijnen en ik wil dit kindje niet houden want ik ben al 40. Eigen schuld, dikke bult? Ik bedoel, we vrijen al 10 jaar zonder condoom of pil want mijn man is gesteriliseerd. Maar volgens sommigen hier moet ik dus het risico nemen om dit kindje te laten komen, want ik ben niet voorzichtig genoeg geweest.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_44984069
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef appelsap het volgende:

[..]

Helemaal met je eens.
Dan lees het topic nog maar eens door want daar heb ik inhoudelijk allang op gereageerd. Bovendien lijkt de manier van discussievoeren helemaal niet ontopic hier. Ik heb een mening en daarbij stel ik abortus gelijk aan moord. Blijkbaar kunnen sommigen daar niet tegen wat ik ook als respectloos op zou kunnen vatten; het interesseert me echter geen reet. En als ik dan de uitlatingen van sommigen zie; er zou wat mis zijn met mijn IQ, EQ, ik zou persoonlijkheidsstoornissen hebben, een godsdienstwaanzinnige zijn, dan blijkt daaruit wel wie degene zijn die offtopic reageren en moeite hebben met het voeren van een gezonde discussie.
pi_44984132
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:07 schreef tbl1966 het volgende:
Ok, ik ben 40 jaar, getrouwd en 2 kinderen, de jongste is 11. Mijn man heeft zich na de geboorte van de 2e laten steriliseren. Wij willen dus geen kinderen meer. Nu raak ik toch zwanger, ik gebruik hoge bloeddruk medicijnen en ik wil dit kindje niet houden want ik ben al 40. Eigen schuld, dikke bult? Ik bedoel, we vrijen al 10 jaar zonder condoom of pil want mijn man is gesteriliseerd. Maar volgens sommigen hier moet ik dus het risico nemen om dit kindje te laten komen, want ik ben niet voorzichtig genoeg geweest.
Ik ben geen arts dus ik kan het risico niet beoordelen, maar als het risico dat het kind geestelijk of lichamelijk beperkt zal zijn klein is, dan vind ik een abortus inderdaad geen optie in jouw geval. Persoonlijk denk ik dat dat risico erg mee zal vallen bij een vrouw van 40, maar zoals gezegd ben ik geen arts.
pi_44984176
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:23 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik ben geen arts dus ik kan het risico niet beoordelen, maar als het risico dat het kind geestelijk of lichamelijk beperkt zal zijn klein is, dan vind ik een abortus inderdaad geen optie in jouw geval. Persoonlijk denk ik dat dat risico erg mee zal vallen bij een vrouw van 40, maar zoals gezegd ben ik geen arts.
Oké je leest dus duidelijk niet, ik wil geen kind meer, daar hebben we 10 jaar geleden bewust voor gekozen. En ik ben ook niet onvoorzichtig geweest.
pi_44984217
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:25 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Oké je leest dus duidelijk niet, ik wil geen kind meer, daar hebben we 10 jaar geleden bewust voor gekozen.
Ja dus? Dat had ik gelezen hoor.
pi_44984236
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja dus? Dat had ik gelezen hoor.
Oké je leest dus wel maar kiest ervoor om niet te begrijpen wat je leest.
pi_44984297
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:26 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Oké je leest dus wel maar kiest ervoor om niet te begrijpen wat je leest.
Ja, je wilt geen kind. Maar dat alleen vind ik geen legitieme reden voor een abortus.
pi_44984391
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, je wilt geen kind. Maar dat alleen vind ik geen legitieme reden voor een abortus.
Ook niet als je er 10 jaar geleden bewust voor gekozen hebt om geen kinderen meer te willen? Ik bedoel, ik zit in een totaal andere levensfase + dat het kindje gehandicapt kan zijn door medicijngebruik en door mijn leeftijd.
pi_44984425
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:30 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Ook niet als je er 10 jaar geleden bewust voor gekozen hebt om geen kinderen meer te willen? Ik bedoel, ik zit in een totaal andere levensfase + dat het kindje gehandicapt kan zijn door medicijngebruik en door mijn leeftijd.
Daarom zeg ik dus; als er grote kans is op complicaties en of afwijkingen dan is een abortus te rechtvaardigen ja.
pi_44984473
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daarom zeg ik dus; als er grote kans is op complicaties en of afwijkingen dan is een abortus te rechtvaardigen ja.
alleen dan, mijn welzijn doet er niet toe?
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:34:48 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44984576
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:32 schreef tbl1966 het volgende:

Nee. Had je maar niet met je gesteriliseerde man moeten neuken!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44984620
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Had je maar niet met je gesteriliseerde man moeten neuken!
Maar dat is juist zo lekker
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:37:20 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44984695
Ja, maar voor de lekker doe je het niet! Dat mag niet! Tenzij je de gevolgen van je gevuns wilt dragen, uiteraard. En nee, een abortus met alle emotionele rollercoasters erbij is niet de gevolgen dragen. Negen maanden dragen zul je!
pi_44984756
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:32 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Nee klinkt cru misschien, maar het feit dat je er geen zin meer in hebt is geen reden voor een abortus.

Er zijn ook mensen die een abortus laten uitvoeren omdat ze een vakantie gepland hebben, of legio meiden die ze laten uitvoeren vanwege hun geloof (het dus als soort van voorbehoedsmiddel gebruiken). Dat vind ik nog veel verder gaan en absoluut niet kunnen. En waar moet je dan de grens trekken?

Zolang de kans groot is dat het kind gezond ter wereld komt moet abortus verboden zijn (verkrachting daargelaten).
pi_44984814
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar voor de lekker doe je het niet! Dat mag niet! Tenzij je de gevolgen van je gevuns wilt dragen, uiteraard. En nee, een abortus met alle emotionele rollercoasters erbij is niet de gevolgen dragen. Negen maanden dragen zul je!
Komop zeg.. met je 40e kun je nog best een kind opvoeden. Wel zou ik de arts aanklagen die die sterilisatie heeft uitgevoerd.
pi_44984817
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee klinkt cru misschien, maar het feit dat je er geen zin meer in hebt is geen reden voor een abortus.

Er zijn ook mensen die een abortus laten uitvoeren omdat ze een vakantie gepland hebben, of legio meiden die ze laten uitvoeren vanwege hun geloof (het dus als soort van voorbehoedsmiddel gebruiken). Dat vind ik nog veel verder gaan en absoluut niet kunnen. En waar moet je dan de grens trekken?

Zolang de kans groot is dat het kind gezond ter wereld komt moet abortus verboden zijn (verkrachting daargelaten).
Waarom verkrachting daargelaten?
Ik vind dit net zo goed ongewenst zwanger raken.
pi_44984835
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
ja, maar ik ben ook geen hoer die het in de bosjes met jan en alleman doet, ik heb mezelf ook al voortgeplant en wil nu gaan genieten van mijn volgende levensfase. 2 kinderen in de puberteit, we willen ook wel weer eens ergens samen heen. Ik wil geen baby erbij. Adoptie is een optie natuurlijk, is emotioneel vast niet zo zwaar als een abortus. 9 maanden een baby in je buik, onsluitingsweeën, barensweeën en dan dat lieve babietje in je armen om het vervolgens af te moeten staan.
pi_44984884
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

typisch mannenantwoord. En ik had het niet over mensen die abortus als voorbehoedsmiddel gebruiken. Ik heb het over een situatie waar je buiten je schuld zwanger bent geraakt.
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:42:12 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44984892
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef American_Nightmare het volgende:

Komop zeg.. met je 40e kun je nog best een kind opvoeden. Wel zou ik de arts aanklagen die die sterilisatie heeft uitgevoerd.
En in een ander topic vond je 40 nog bejaard...
Kunnen en willen zijn twee verschillende dingen en ik ben blij dat jij niet degene bent die anderen kan opdragen wat ze wel of niet mogen beslissen.
pi_44984922
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef appelsap het volgende:

[..]

Waarom verkrachting daargelaten?
Ik vind dit net zo goed ongewenst zwanger raken.
Dat klopt ja. Maar zo'n meisje heeft gedwongen seks en daarom vind ik niet dat ze met de langlopende gevolgen daarvan geconfronteerd zou moeten worden.
pi_44984952
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:40 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

het gaat niet om kunnen, het gaat om willen. En ik wil niet meer, die keuze heb ik 10 jaar geleden met mijn man gemaakt.
pi_44985021
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

typisch mannenantwoord. En ik had het niet over mensen die abortus als voorbehoedsmiddel gebruiken. Ik heb het over een situatie waar je buiten je schuld zwanger bent geraakt.
Tja van de ene kant is het weer een geval apart, daar heb je gelijk in.
pi_44985030
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Maar zo'n meisje heeft gedwongen seks en daarom vind ik niet dat ze met de langlopende gevolgen daarvan geconfronteerd zou moeten worden.
Ja en mensen die tegen hun zin kinderen krijgen zouden wel met de eventuele langlopende gevolgen moeten kunnen omgaan.
pi_44985090
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:45 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ja en mensen die tegen hun zin kinderen krijgen zouden wel met de eventuele langlopende gevolgen moeten kunnen omgaan.
Ja moeten ze maar niet onveilig neuken
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:48:02 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44985144
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef American_Nightmare het volgende:

Oh ja, dat is waar. Jij wil er niet aan dat er wel eens wat mis kan gaan met de anticonceptie. En nee, niet alleen door nalatigheid.
pi_44985157
quote:

[..]

echt, ik gun jouw een 6-ling op je 41ste
pi_44985162
quote:

[..]

Als je aan de pil bent of als je man gesteriliseerd is, lijkt me toch geen vorm van onveilig neuken.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 20:51:56 #243
43556 miss_dynastie
pi_44985305
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:48 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

echt, ik gun jouw een 6-ling op je 41ste
Ik denk dat zijn vriendin die dan weg laat halen zonder hem erin te kennen.
pi_44985352
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn vriendin die dan weg laat halen zonder hem erin te kennen.
of ze gaat bij hem weg, want dan is ze z'n ouderwetse ideeën beu
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:54:32 #245
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44985401
quote:

[..]

Ach met zulke radicale ideeen kom je toch nergens, dus who cares
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_44985419
Ik zou op de kermis gaan staan!
pi_44985494
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja, dat is waar. Jij wil er niet aan dat er wel eens wat mis kan gaan met de anticonceptie. En nee, niet alleen door nalatigheid.
Boeien.. dan moet je maar niet met de benen wijd gaan
pi_44985521
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ach met zulke radicale ideeen kom je toch nergens, dus who cares
Hmm het CDU dreigt anders wel in de regering te komen (niet dat ik daarop gestemd heb, maar toch...)
pi_44985524
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Boeien.. dan moet je maar niet met de benen wijd gaan
we kunnen het ook omdraaien, hij kan ook z'n l*l in z'n broek houden
pi_44985580
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:53 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

of ze gaat bij hem weg, want dan is ze z'n ouderwetse ideeën beu
Wij willen nog geen kinderen maar mocht zij toch zwanger raken dan laten we het echt niet weghalen. Noem me maar ouderwets.. ik zou de meiden/ vrouwen niet de kost willen geven die hun leven lang door een schuldgevoel en nachtmerries worden achtervolgd na een abortus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')