Ja ze kunnen natuurlijk niet hetzelfde cijfer als DO2 geven, de hipstersquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:20 schreef Maxerazzi het volgende:
Zo, we kunnen eindelijk eens met discussiëren beginnen, want het cijfer van Pitchfork is binnen.Waarbij het duidelijk is dat ze zich hebben geïnspireerd op het oordeel van DO2.
Pitchfork geeft 't een 9.1
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:05 schreef Tchock het volgende:
In elk geval zal de afkorting voor "met behulp van" nooit meer hetzelfde zijn
Ik had mijn Tweetdeck open staan, en tweets gefilterd op 'mbv'.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:05 schreef Tchock het volgende:
bullshit zeker, maar wel allemaal over My Bloody Valentine bij mij (op wat oosterse tekens na, die ik niet kan lezen. maar een aantal van hun had wel weer een mbv avatarquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik had mijn Tweetdeck open staan, en tweets gefilterd op 'mbv'.Zoveel bullshit kwam er langs.
Veel Nederlandse politie eigenlijk, wat ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
bullshit zeker, maar wel allemaal over My Bloody Valentine bij mij (op wat oosterse tekens na, die ik niet kan lezen. maar een aantal van hun had wel weer een mbv avatar)
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:05 schreef Tchock het volgende:
Het blauwe vlak zegt me niks, behalve dat het blauw is. Ik vind de letters lomp en lelijk, in een laf kleurtje, te groot en te wijd gezet voor het vlak waar ze in staan, en bovendien knullig gespatieerd; de m hangt een beetje los van de bv.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:23 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind hem wel mooi, alleen die letters "mbv" vind ik zo kitscherig lelijk overkomen. Ze hadden de tekst moeten weglaten of gewoon, zoals bij de cover van Loveless, heel klein onderin de naam moeten zetten.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb net even een Shoegaze playlistje in elkaar geflanst op Spotify, voor mensen die er belang bij hebben, volg: Shoegaze, a playlist by Stefan Rolink on Spotify.
*added*quote:
Meer dan Pitchfork in elk gevalquote:
Ik zou er ergens nog een sterretje bij kunnen sprokkelen maar het kan me gewoon niet genoeg boeienquote:Maar je geeft het complete tweede deel van het album ( 4,5,6 ) niet meer dan een 6, Tchock?
Echt? Een 6?.
dan is het al een mooie afgeronde 8quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer dan Pitchfork in elk geval
[..]
Ik zou er ergens nog een sterretje bij kunnen sprokkelen maar het kan me gewoon niet genoeg boeienIs This and Yes voelt als een interlude, een filler. If I Am vind ik ook weinig aan. Vooruit; New You krijgt er een ster bij nu ik er beter over nadenk. Maar die andere twee... meh.
Edit: In Another Way verdient trouwens ook een ster extra, heb al de hele dag dat nummer in m'n hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |