quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef Jane het volgende:
Wel fijn zo met Hans Schiffers.Nog steeds mijn favo presentator.
Die Stoeltie 's nachts is weer een echt drama.
quote:726 Shakira - Whenever wherever
727 André Hazes - Een beetje verliefd
728 George Michael - Cowboys and angels
Die in het centrum, maar 't was maar een geintje hequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moet vragen bij welk postkantoor....
Zeker weten, vooral Older is een schitterende CDquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
George Michael vind ik wel lekker relaxed om naar te luisteren.
Mijn favo presentator zijn Frits, Hans Schiffers, Ron, Stefan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stoeltie is zoiezo een drama, aangezien hij coordinator is en niet nader te noemen bands uit de top 2000 houdt.... (althans het zou mij niet verbazen)
max 300 postsquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
vraagje hoor, don't laugh, maar waarom gaan alle topics na 7 bladzijdes dicht?
Maximaal 300 posts per topic. Het zal wel met de laadsnelheid te maken hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit nummer doet me echt niks, maar heb ook niks met George Michael, niet mijn smaak. Net als wat nu komt dus. (alhoewel, met veel bier op en wat vrienden is het nog wel te doen)quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
George Michael vind ik wel lekker relaxed om naar te luisteren.
Oh, bij mij na 1 bladzijde al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
okeej thnx!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maximaal 300 posts per topic. Het zal wel met de laadsnelheid te maken hebben.
voor foto's van Shakira is het nooit te vroegquote:
Voor foto's niet nee....quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
voor foto's van Shakira is het nooit te vroeg
![]()
laadt dat langzamer of is er geen verschil?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb 'r sin an
[afbeelding]
http://www.songfacts.com/detail.php?id=2342quote:This was written in Spanish, and the Spanish lyrics are more meaningful. The English translation is a little goofy, with lines like "Lucky my breasts are small and humble so you don't confuse them with mountains." The lack of lyrical depth did not hurt, as the beat, the chorus, and the video made this a hit.
Ik weet niet meer waar die staatquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die andere foto reportage over Andre Hazes vond ik beter![]()
Als FOK! weer kuren heeft kan het een tijd duren, maar ja...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
laadt dat langzamer of is er geen verschil?
Serverbelasting eerder.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maximaal 300 posts per topic. Het zal wel met de laadsnelheid te maken hebben.
http://www.songfacts.com/detail.php?id=233quote:Jim Morrison was depressed. He went to Robbie Krieger's house, they went to a canyon to watch a sunset, at which time Jim realized he was depressed because "if you're strange, people are strange." He then wrote the rest of the lyrics, which are about feeling alienated.
Vorig jaar hadden we een topic op zijn snelst in 3 kwartier vol ofzo...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zullen dit nu de snelst lopende topics van Fok! zijn? Of gaan bijv Idols-topics nog sneller?
weet je het aantal topics van vorig jaar nog?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we een topic op zijn snelst in 3 kwartier vol ofzo...
Hmmm zal wel even kijken... moment...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je het aantal topics van vorig jaar nog?
Hetzelfde kan gezegt worden over dat BohRhap op 1 staat, er zijn zat betere nummers van Queenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik als Queen fan snap echt niet wat een nujmmer als '39' in de top 2000 moet. Zeker niet als er maar 20 Queen nummers in staan. Dan weet ik zonder problemen 20 betere nummers op te noemen.
Ik was in gesprek, maar wat ik ervan gehoord heb rechtvaardigt jouw opmerkingquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik als Queen fan snap echt niet wat een nujmmer als '39' in de top 2000 moet. Zeker niet als er maar 20 Queen nummers in staan. Dan weet ik zonder problemen 20 betere nummers op te noemen.
in de 40 volgens mij. Dit jaar is Fok er ook twee middagen uitgeweesquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je het aantal topics van vorig jaar nog?
Ik vind dat zo'n ontzettend k*tnummer... Queen vind ik trouwens leukquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hetzelfde kan gezegt worden over dat BohRhap op 1 staat, er zijn zat betere nummers van Queen![]()
Ik vind '39 één van de beste nr's van Queenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
ah ok. ben benieuwd hoeveel er dit jaar zullen zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef peaceman het volgende:
39 ofzo
Vorig jaar gingen de servers ook als poep, maar dit jaar is (of ging) het idd echt erg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
in de 40 volgens mij. Dit jaar is Fok er ook twee middagen uitgewees
Ray Charles was beterquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:57 schreef PeRi het volgende:
Wat was dat toch een geweldige afsluiter van dit uur. The Doors.
Ja, dat dan weer absoluut niet. Ik snap dat de dikke meerderheid Bohemian Rhapsody als beste Queen nummer kiest.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hetzelfde kan gezegt worden over dat BohRhap op 1 staat, er zijn zat betere nummers van Queen![]()
Vorig jaar was het ook wel drukker in deze topics.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
in de 40 volgens mij. Dit jaar is Fok er ook twee middagen uitgewees
lijkt me niet. denk dat de meesten dan wel wat beters te doen hebben dan op fok posten. overdag zal het wel hard gaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
En ik denk met oudjaar dan zullen de topic's wel gauw vol zijn.
Idd, Love me Dooooooooquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:58 schreef Jane het volgende:
God, je zou bijna een hekel aan de Beatles krijgen door die reclame.
Vorig jaar ging volgensmij het echt hard op 29 en 30 december, 31e was het vrij rustig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
lijkt me niet. denk dat de meesten dan wel wat beters te doen hebben dan op fok posten. overdag zal het wel hard gaan.
Zoals jij zijn er nog een paar meer. Dat moet wel, anders had dat nummer nooit zo hoog gestaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vind '39 één van de beste nr's van Queen![]()
Bedoelde ook overdag (misschien) s'avonds niet nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
lijkt me niet. denk dat de meesten dan wel wat beters te doen hebben dan op fok posten. overdag zal het wel hard gaan.
Ik heb hem weer niet gehoord.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:58 schreef Jane het volgende:
God, je zou bijna een hekel aan de Beatles krijgen door die reclame.
Ik vind het ook een goed nummer, niet de beste, maar zeker niet een opvullertje. Maar smaken verschillen iddquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals jij zijn er nog een paar meer. Dat moet wel, anders had dat nummer nooit zo hoog gestaan.
Ik vind het zelf een weggooi nummer.... een opvullertje. Smaken verschillen.
het lijkt wel komkommertijdquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, hij eet weer, hij kotst het niet meer uit![]()
ja nog zo'n crimineelquote:
31e heeft ook iedereen wel wat beters te doen. Vooral 's avondsquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vorig jaar ging volgensmij het echt hard op 29 en 30 december, 31e was het vrij rustig.
Love is dan wel goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Dylanesque het volgende:
De muziek van toen, in de mix van nu!
Jij ook al ??quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:58 schreef Jane het volgende:
God, je zou bijna een hekel aan de Beatles krijgen door die reclame.![]()
Voorlopig staat ie met een bezem in de hand de kelerzooi op te ruimenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die staat zelfs in de Top 2000 zie iksamen met Marco B
Hmm tjaa. Wat moet je daar nou van zeggen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef Dylanesque het volgende:
De muziek van toen, in de mix van nu!
iets als ehm... kut?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm tjaa. Wat moet je daar nou van zeggen.
Dat ze met dr fikken van die muziek af moeten blijven misschien ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Toen was ik smiddags onderweg naar Peaceman.... toen heb ik in de auto geluisterd. DIt jaar is Twan de hele dag bij zn vader en kunnen we ongestuurd luisteren en posten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vorig jaar ging volgensmij het echt hard op 29 en 30 december, 31e was het vrij rustig.
Niks zeggen, eerst luisteren. In het Beatles topic kwamen eerst ook alleen maar negatieve reacties, tot ze het album gingen luisterenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die cd is opzich wel leuk hier en daar, maar ik had er niet om gevraagd als ie niet werd uitgegeven.. beetje overbodig, zo'n nieuwe mixquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie heeft de rechten van de Beatles trouwens momenteel? En mag dat zomaar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat ze met dr fikken van die muziek af moeten blijven misschien ?
Nee, oke. Dat is waar. Maar die reclame is in ieder geval al wel vervelend.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Niks zeggen, eerst luisteren. In het Beatles topic kwamen eerst ook alleen maar negatieve reacties, tot ze het album gingen luisteren![]()
De mix is wel ok, zitten positieve en negatieve puntjes in, maar de geluidskwaliteit is gewoon geniaalquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die cd is opzich wel leuk hier en daar, maar ik had er niet om gevraagd als ie niet werd uitgegeven.. beetje overbodig, zo'n nieuwe mix
Ik heb m zelf ook gekocht, uit nieuwsgierigheid, en ik was aangenaam verrast, maar na 5 keer luisteren heb je het gehad, en wil je gewoon de originele versies weer horen.. het is een leukigheidje, meer nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Niks zeggen, eerst luisteren. In het Beatles topic kwamen eerst ook alleen maar negatieve reacties, tot ze het album gingen luisteren![]()
De Beatles zelf beslissen hierover, en die hebben er mee ingestemd. De officiele opnamen zijn gewoon in handen van The Beatles/Applequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wie heeft de rechten van de Beatles trouwens momenteel? En mag dat zomaar?
Nou, George Martin & zoon hebben het zelf gedaan, dus die zullen wel toestemming gehad hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wie heeft de rechten van de Beatles trouwens momenteel? En mag dat zomaar?
Ik luister anders bijna nooit radioquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, na de top2000 luister ik 6 dagen géén radio
Ik luister eigenlijk nooit radio. Alleen de Top 2000 ieder jaar, een vast ritueel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, na de top2000 luister ik 6 dagen géén radio
Je vergeet Avondquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Hoogste nederlandstalige nummer dit jaar is "Rood", van Borsato. Beetje jammer vind ik dat wel.
Het nummer die het verdient om het hoogste Nederlandstalige nummer te zijn, staat op 24 (Pastorale).
avond staat op 2quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Hoogste nederlandstalige nummer dit jaar is "Rood", van Borsato. Beetje jammer vind ik dat wel.
Het nummer die het verdient om het hoogste Nederlandstalige nummer te zijn, staat op 24 (Pastorale).
En Avond dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Misschien dat de marketing machine van Rood met de geldbuidel heeft lopen zwaaien om hem maar lekker hoog binnen te krijgenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Willeke Alberti . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef Jane het volgende:
Best een leuk uur in aantocht trouwens. Inclusief een prachtig Nederlandstalig nummer (imho dan)
quote:
Inderdaad. Dat is ook echt een typisch Top 2000 nummer. Anders hoor ik hem nooit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:10 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind Oude Maasweg van de Amazing Stroopwafels ook geweldig
Zijn die rechten inmiddels niet meer van Michael Jackson dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Beatles zelf beslissen hierover, en die hebben er mee ingestemd. De officiele opnamen zijn gewoon in handen van The Beatles/Apple![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is ook echt een typisch Top 2000 Langs de Lijn nummer. Anders hoor ik hem nooit.
Ja sorry, die vind ik dus echt geweldig!quote:
eigenlijk hoor je die alleen tijdens 'Radio Tour de France'quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is ook echt een typisch Top 2000 nummer. Anders hoor ik hem nooit.
Michael Jackson heeft de publishing rights, maar (uiteraard) niet de rechten van de originele opnamen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zijn die rechten inmiddels niet meer van Michael Jackson dan?
Die geeft waarschijnlijk overal toestemming voor, kan het geld wel gebruiken waarschijnlijk.
Laat het los van Van Dik Houtquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En toch vind ik Over De Muur het mooiste Nederlandstalige nummer
Die heb ik in de Top2000 ontdektquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is ook echt een typisch Top 2000 nummer. Anders hoor ik hem nooit.
Volgens mij heeft McCartney die al lang weer terug, maar ik durf er niet veel geld op te zetten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Michael Jackson heeft de publishing rights, maar (uiteraard) niet de rechten van de originele opnamen.
ik ga denk ik voor verdronken vlinderquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En toch vind ik Over De Muur het mooiste Nederlandstalige nummer
Dat vind ik nou het jammere aan de Top 2000. Vroeger met de "Top 100 aller tijden" moest een plaat minimaal een jaar oud zijn om in de lijst te mogen. Met de Top 2000 mag zelfs op een plaat gestemd worden die net twee weken uit is . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Heel korte versie voor de geïntreseerden:quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Beatles zelf beslissen hierover, en die hebben er mee ingestemd. De officiele opnamen zijn gewoon in handen van The Beatles/Apple![]()
Zou ik ook maar niet doen, want ze zijn inderdaad nog steeds in handen van Sony/Michael Jackson.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft McCartney die al lang weer terug, maar ik durf er niet veel geld op te zetten.
netjes gewacht tot na bobquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan maar even een spelletje doen![]()
And dan uiteraard weer de 'radio edit'. Valt mij op dat ze niet de originele lange uitvoeringen draaien van zulke platen . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:16 schreef fanneke het volgende:
Yesterday a morning came, a smile upon your face.
Caesar's palace, morning glory, silly human race,
On a sailing ship to nowhere, leaving any place,
If the summer change to winter, yours is no disgrace.
Battleships confide in me and tell me where you are,
Shining, flying, purple wolfhound, show me where you are,
Lost in summer, morning, winter, travel very far,
Lost in musing circumstances, that's just where you are.
Caesar's palace, morning glory, silly human race,
If the summer change to winter, yours is no,
Yours is no disgrace.
Yours is no disgrace.
Yours is no disgrace.
Death defying, mutilated armies scatter the earth,
Crawling out of dirty holes, their morals, their morals disappear.
Caesar's palace, morning glory, silly human, silly human race,
If the summer change to winter, yours is no,
Yours is no disgrace.
Yours is no disgrace.
Yours is no disgrace.
Precies.. niet gehoord ... maar nu radio aan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die hebben ze toch niet gehoord
Weet je wat erg opvallend is? Dat ik echt niemand hoor die Avond van Boudewijn de Groot ook echt zo geweldig vindt. Het nummer staat op 2 in de top 2000, maar niemand die ik ken die het nummer noemt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:22 schreef Terreros85 het volgende:
Mooiste Nederlandstalige nummer van mijn kant: Wim Sonneveld - het dorp
Of van Close To The Edge (ruim 18 minuten)quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
And dan uiteraard weer de 'radio edit'. Valt mij op dat ze niet de originele lange uitvoeringen draaien van zulke platen . . .![]()
Was ons ook al opgevallen scanman. Sowieso heeft Boudewijn betere nummers gemaakt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat erg opvallend is? Dat ik echt niemand hoor die Avond van Boudewijn de Groot ook echt zo geweldig vindt. Het nummer staat op 2 in de top 2000, maar niemand die ik ken die het nummer noemt.
nee idd..Ik vind het een mooi nummer, maar niet meer dan datquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat erg opvallend is? Dat ik echt niemand hoor die Avond van Boudewijn de Groot ook echt zo geweldig vindt. Het nummer staat op 2 in de top 2000, maar niemand die ik ken die het nummer noemt.
Die heeft ook absoluut betere platen gemaakt. Testament, om er maar één te noemen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het grappige is dat Boudewijn de Groot zelf het ook met je eens is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verdronken vlinder, welterusten meneer de president en testament zijn mooier dan Avondquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die heeft ook absoluut betere platen gemaakt. Testament, om er maar één te noemen.
vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef Jane het volgende:
Is dit de radio-edit?
Nee, de album-versie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef Jane het volgende:
Is dit de radio-edit?
not reallyquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:28 schreef Ole het volgende:
*zwijmel
Dan ken je mij niet .Ik heb zelfs gestemt op Boudewijn met zijn liedje '' Avond ''quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt me weer mee. Freebird van Lynard Skynard draaiden ze de korte versie van . . .quote:
Nee hoor, zit hier ook tequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:29 schreef Jane het volgende:
Je mag me beschuldigen van wansmaak, maar Willeke A. zingt dit echt zóóó mooi.![]()
Ofwel: hoe maak ik een hoes dat totaal NIET bij het nummer pastquote:
Nee, dat vond ik ook al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ofwel: hoe maak ik een hoes dat totaal NIET bij het nummer past
Die strijkers zijn wel irritant.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:29 schreef Jane het volgende:
Je mag me beschuldigen van wansmaak, maar Willeke A. zingt dit echt zóóó mooi.![]()
En heb je dan 500x gestemd ofzo?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet .Ik heb zelfs gestemt op Boudewijn met zijn liedje '' Avond ''
Ik vond het geweldig dat ie vorig jaar op 1 stond..
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef Ole het volgende:
Die snik in haar stem ook
Prachtig spul vond ik dat, een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Vooral die zwarte..die knallen wel heeel hard
Dat bedoel ik, geef mij maar een paar wondertollen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Vooral die zwarte..die knallen wel heeel hard
Bloasmuziekquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Nog een leuk feitje uit de top 2000.
Het hoogst genoteerde niet Nederlands of Engelstalige nummer is Jacques Brel - Ne me quitte pas, op nummer 82. Het hoogst genoteerde Duitstalige nummer is Peter Maffay - Du , op 136.
Geef mij maar Dance Away, Jealous Guy, Oh Yeah, Over You of Slave to love.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Geef mij toch maar Virginia Plain, Do The Strand of If there Is Something
Juist Jane, ze zingt het goed !quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:29 schreef Jane het volgende:
Veels te hoogquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
En ik wil even melden dat Falco - Jeanny VEEL TE LAAG STAAT (op nummer 141)
Nee gekkiequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En heb je dan 500x gestemd ofzo?
een hele mooie van de Rolling stones. Wat is jullie favoriet van de Stones?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Fool to cry
Was bij mij in de top 10 gekomenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Veels te hoog(ik ben het met Leo Blokhuis eens, die moet er uit
)
Een lange uithaal bij Jeanny. Meer is het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Veels te hoog(ik ben het met Leo Blokhuis eens, die moet er uit
)
she's a rainbowquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
een hele mooie van de Rolling stones. Wat is jullie favoriet van de Stones?
Ik ben niet zo'n Stones fan, maar ik zou kiezen tussen Angie, Satisfaction, Miss you.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zulke vragen vind ik altijd moeilijk, maar bijvoorbeeld een Mothers Little Helper, Ruby Tuesday en She's a rainbow doen het altijd goed bij mijquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het is niet op te noemen .quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Beide ook mooi jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:44 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb helemaal nix met Angie![]()
Sympathy for the devil of Waiting on a friend![]()
hetzelfdequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:44 schreef Dylanesque het volgende:
Oeh na 16.00 nog een keer bob dylan.. maar dan zit ik hier niet meer maar lekker thuis, ik ga ervandoor
fijne middag en avond nog
Ja Sympathy for the devil die is mooi jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:44 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb helemaal nix met Angie![]()
Sympathy for the devil of Waiting on a friend![]()
Papa dominee toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef Terreros85 het volgende:
marvin gaye![]()
vermoord door zijn eigen vader![]()
Mensen zeggen wel vaker vreemde dingen als ze dronken zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:47 schreef Neleos het volgende:
Iemand trouwens nog gezien dat Bonnie St. Claire dacht dat Keith Moon 1 van de huidige Stones leden is.![]()
ja!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:47 schreef Neleos het volgende:
Iemand trouwens nog gezien dat Bonnie St. Claire dacht dat Keith Moon 1 van de huidige Stones leden is.![]()
klopt, ff nagezocht. Hij heeft ook in Oostende gewoond. daar was vorig jaar (?) in de top2000 a gogo nog een mooi item overquote:
idd..drankt maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bonnie St. Bernhard is al jaaaaren niet meer toerekeningsvatbaar..
En bv hoger dan nummers als Crazy on You van Heart en Driver's Seat van Sniff 'n the tears (om maar 2 klassiekers te noemen). Ik zal zo'n lijst nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Verbazingwekkend dat dit er idd instaat ipv de steen of politiek bv
mooi nummer iddquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik wou trouwens As Tears Go By van de Stones ook nog opgooien als een van de mooiste Stones nummers![]()
Ik ook. Doet me niksquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:20 schreef djenneke het volgende:
bah. ik vind dit stom.
Je mist de diepgang, dat is duidelijk ..quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:21 schreef djenneke het volgende:
Ik val er van in slaap...
Als peaceman er niet is om bij elk nummer over The Smiths te beginnen gaat het een stuk minder snel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Hee jullie hebben nog helemaal geen topic volgemaakt....
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als peaceman er niet is om bij elk nummer over The Smiths te beginnen gaat het een stuk minder snel.![]()
Die kwam een jaar later . . .quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:27 schreef Radjesh het volgende:
Zucchero Fornaciari - Senza una donna (1988)
Gaaf nummer, maar waar is Paul Young?
Haha okayquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die kwam een jaar later . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |