De punten zijn helemaal niet bijgwerkt. In de OP staat nu dat ze tot 522 zijn bijgewerkt, maar dit klopt ook niet. Ik heb de vorige 2 topics geupdatet (met puntjes op de u).quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Jojo had in het vorige topic toch ook punten? Dr staat geenbij!
Dat komt omdat die punten nog niet verwerkt zijn denk ikquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Jojo had in het vorige topic toch ook punten? Dr staat geenbij!
duidelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oké, even héél duidelijk een aantal dingen op een rijtje voor nieuwe spelers (welkom b.t.w.):
1. Als een vraag goed beantwoord is, dan krijgt zij/hij een punt (iedere 10e topic zelfs 2)
2. Een punt geef je als volgt:
Naam speler die de vraag goed had op een nieuwe regel en bold + 1
3. Daaronder plak je het rijtje punten-tot-nu-toe en voeg je je versuitgereikte punt toe.
4. De speler die het punt heeft gekregen, stelt een nieuwe vraag
5. Als een topic vol is, maar de laatste poster een nieuw topic aan. Ook maakt zij/hij een update van de ranglijst in de OP.
6.Alle regels staan in de OP. Die moet je lezen.
aha, okequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat die punten nog niet verwerkt zijn denk ik
Misschien is het toch handiger als we deze topic laten verwijderen en dat een van ons even een nieuw en kloppend deel maakt?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat die punten nog niet verwerkt zijn denk ik
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Suiker?
Goed!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:05 schreef Sheridana het volgende:
kaneel?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed!
ingrediënten:
400 gram rozijnen
150 gram suiker