Weet iemand dit?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:10 schreef Impry het volgende:
Blijf het ook een heerlijk liedje vinden wat Frits op de achtergrond draait tijdens het praten!Welk nummer is dat?
Ik was heel jongquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid wordt niet bepaald groter met dat soort verhalen....![]()
Musical met een goede naam, waarom zingen ze daar niet de nummers van de geweldige groepquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ze speelt tegenwoordig in de musical The Cats... tenminste in een aantal voorstellingen.
ik zal er eens op lettenquote:
Nog niet op gelet...quote:
Zegt dat iets over mij of over je verhalen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik was heel jong
Niet zo afknappen op mijn verhalen he! Dit is al de 2e of 3e keer!
quote:Weet je welke bands er niet in de top 2000 staan? Toevallig?
die wordt bij mijn weten alleen aan het begin van elk uur gebruiktquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Who - Tommy ouverture?
Dat zou heel goed kunnen idd, vorige week Tommy nog op dvd gekocht en gekekenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Who - Tommy ouverture?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
zijn we nou nog niet uitgecat?
Daarna heb ik geen muziek op de achtergrond gehoord, dus kan bestquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die wordt bij mijn weten alleen aan het begin van elk uur gebruikt
Meestal aan het begin van het uur volgens mij, echt zo'n Frits-muziekjequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
De laatste keer zat er geen muziek achter, dus nog geen idee
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik krijg ook kippenvel van de stem van piet veerman, daarna moetk braken
Neuh, het catten gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
zijn we nou nog niet uitgecat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |