Het is nog lastig om een goede image te vinden van iemand die een F zet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Nee ook niet goed, de wijsvinger is te krom. Moet rechter, maar dus wel in vakje 1 blijven (het liefst tegen het fretje aan).
oeee spannendquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:45 schreef savale het volgende:
ps. Heb iemand gevonden die mij gitaarles gaat gevenDinsdag me eerste les
Hoeveel akkoorden zijn datquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:45 schreef savale het volgende:
Videootje van een poging om het nummer "Open your eyes" te spelen van Snow Patrol.
Tja het is echt nog verreweg van perfect en volgens mij had ik vooral het zingen beter achterwege kunnen laten, maar ben benieuwd wat jullie er van vinden en tips en ideeen zijn meer dan welkom!
http://www.xs4all.nl/~leth/fok/gitaar/openyoureyes.wmv
ps. Heb iemand gevonden die mij gitaarles gaat gevenDinsdag me eerste les
Welkom bij Snow Patrolquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hoeveel akkoorden zijn datHet klinkt nogal hetzelfde steeds...
Ach,beter dan dat kan ik ook nietquote:
9 akkoorden als je het goed wilt spelenquote:
Van Guano Apes?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:39 schreef Blivox het volgende:
Mijn fout, ik heb gegoogled op 'Open Your Eyes' en de eerste hit van UG was al aardig goed getabt, het was alleen niet Snow Patrol.
Nee, dat was hit 2quote:
Btje late reactie maareh:quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:58 schreef Marijke236 het volgende:
Ik kan geen barré akkoorden pakken, dus bijv. van D van F(barré). Ik doe het steeds verkeerd. Andersom lukt het me meestal wel. Barré akkoorden 'los' gaat ook nog wel.
Iemand tips?
Probeer te beginnen met een klein beetje theorie.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:49 schreef cohen het volgende:
Ik heb sinds deze week een elektrisch gitaar. Ik ga beginnen met spelen, zonder lessen te nemen. Dus dit is een verkapte tvp. Heeft iemand nog tips om het mij makkelijker te maken?
Hoewel ik geen echte gitaarkenner ben vind ik het goed klinken. Ik ben ook nog aan het oefenen met de gitaar, heeft iemand een simpel liedje voor me wat ik als beginner kan oefenen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:52 schreef savale het volgende:
tja dit topic heeft even n harde schop nodig:
You're beautiful
About a girl
Lake of fire
graag commentaar
Ik zou voor tabs gaan, is simpel te leren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:30 schreef IndyROKR het volgende:
Hoi
Ik heb sinds gisteren een gitaar, Stratocaster Baltimore, maar ik kan dus nog niet spelen.
Ik ben wel hier en daar een beetje op websites aan het kijken hoe dat gaat, maar stel ik wil een noot spelen, wat moet ik dan precies doen met de arm?
Of iemand nog tips voor mij
'Komt een beginnend gitarist bij de hemelpoort...'quote:
Er zijn genoeg plekken waar je die kan lenenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:49 schreef Lakai het volgende:
![]()
das niet weinig!
maar ik heb alleen geen guitar pro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |