quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Met hun vadsige varkenspootjes zijn deze meisjes leuk voor op de barbecue, maar meer ook niet.
Als je dit niet op tijd ziet, pas ik mijn lijst wel aan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik ga stemmen
aanpassen dan maarquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je dit niet op tijd ziet, pas ik mijn lijst wel aan.
Jawelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Dorine zeg nou zelf als ze wint koop jij dan haar cd? nee toch?![]()
Ik neem aan dat je nu bezig bent met een extreem lang exitverhaal voor Jujaro?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:15 schreef Fir3fly het volgende:
Daarna ik.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu bezig bent met een extreem lang exitverhaal voor Jujaro?
Nee, met die avatar voor Svenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu bezig bent met een extreem lang exitverhaal voor Jujaro?
Neuh, ik vind Nadeche en Dorine een heel stuk minder.quote:
Je mag niet 2 keer op een dag stemmenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:29 schreef migebiggie het volgende:
*KNIP*
Idd, stem afgekeurd. Aan de volgende stemmer dus graag het lijstje vóór migebiggie gebruikenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mag niet 2 keer op een dag stemmen![]()
Wiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik ga temmen!
Lezen blijft moeilijk he......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:48 schreef migebiggie het volgende:
Der staat dat je na 6 uur weer mag stemmen
Lezenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:29 schreef Lynx666 het volgende:En de regels zijn...?
Ieder deelnemend persoon begint met 20 punten Je geeft 3 personen twee pluspunten of twee minpunten, waarvan bij minimaal 1 persoon minpunten gegeven moeten worden. Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 3x pluspunten. Op jezelf stemmen is uit den boze (en dit geldt dus voor Mark )
Je mag maar 1x per dag stemmen Geef een motivatie bij je keuzes! Als je iemand uit de lijst stemt, schrijf voor deze persoon een leuk exit! Alleen XFA posters mogen stemmen, en klonen zijn uitgesloten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |