Nou dan, wij zijn ook geen seksrobotten.quote:Op zondag 31 december 2006 01:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen man voor te zijn, nee.
Yep, praten met Stijn die Huub net heeft onderbroken bij zijn hoogtepuntquote:Op zondag 31 december 2006 02:06 schreef Miraaa het volgende:
Moet Huub nu naar achter komen ???
Maar dat wisten we al. Die kan mij echt niet meer verbazen. Gestoorder dan Natasia worden ze nauwelijks nog gemaakt.quote:
Ja en zonder condoom.....quote:Op zondag 31 december 2006 02:19 schreef XiChico het volgende:
Ahahhahaha omg neuken op camera met een hoer, dit gaat hij de rest van zijn leven horen.
quote:Op zondag 31 december 2006 02:19 schreef XiChico het volgende:
Ahahhahaha omg neuken op camera met een hoer, dit gaat hij de rest van zijn leven horen.
Je hebt het gauw doorquote:Op zondag 31 december 2006 02:36 schreef L-IS het volgende:
kijk voor het eerst dat programma, wat zeikt die kutgozer achter die pc (die oudere, die jongere is wel relaxt) telkens in het engels met z'n woorden
snap je? snap je? snap je? snap je?
listen up dude, weet je wel, belangrijke gift
Nu maar hopen dat ze aids heeft. Nóg meer publiciteit voor Sjonnie.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze aids heeft. Nóg meer publiciteit voor Sjonnie.
We gaan in dít stadium, nu álles kan, toch niet ineens meer ethisch doen hoop ik?quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We gaan in dít stadium, nu álles kan, toch niet ineens meer ethisch doen hoop ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |