Tja, iets wat je vaker ziet bij dit soort criminelen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef _The_General_ het volgende:
Wist je dat Che Guevara een tijd lang fascist was voordat hij doorsloeg naar het andere uiterste? Hij was als tiener een volgeling van de fascistische dictator Juan Perón.
Sjeetje..quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:54 schreef SCH het volgende:
Nou Piet, ik ga even poepen en dan zal ik het je laten weten
Urhm?quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:57 schreef FritsBom het volgende:
Elke moordenaar is slecht.
Ophangen die Che.
we zijn bijna een uur verder. Je hebt er nogal werk aan...quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:54 schreef SCH het volgende:
Nou Piet, ik ga even poepen en dan zal ik het je laten weten
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:49 schreef Argento het volgende:
[..]
we zijn bijna een uur verder. Je hebt er nogal werk aan...
ook de coentunnel heeft wel eens een filequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:49 schreef Argento het volgende:
[..]
we zijn bijna een uur verder. Je hebt er nogal werk aan...
Type Pim Fortuyn en Rita Verdonk dus?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef _The_General_ het volgende:
Wist je dat Che Guevara een tijd lang fascist was voordat hij doorsloeg naar het andere uiterste? Hij was als tiener een volgeling van de fascistische dictator Juan Perón.
Beste du_ke, dit is POL geen ONZ.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Type Pim Fortuyn en Rita Verdonk dus?
Die zijn van het (bijna) uiterste linkse deel van het politieke spectrum naar het (bijna) uiterste rechtse deel verschoven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Beste du_ke, dit is POL geen ONZ.
Kul. Verdonk is slechts aanhanger geweest van de PSP en Fortuyn van de PvdA, zoals nu zoveel VVDers ooit PvdA-lid waren. Dat is een andere overgang dan van CPN naar pak 'm beet de CD.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Type Pim Fortuyn en Rita Verdonk dus?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Kul. Verdonk is slechts aanhanger geweest van de PSP en Fortuyn van de PvdA, zoals nu zoveel VVDers ooit PvdA-lid waren. Dat is een andere overgang dan van CPN naar pak 'm beet de CD.
]http://nl.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn[/q][/url]quote:Fortuyn verhuisde naar Groningen waar hij universitair docent marxistische sociologie werd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hoewel Fortuyn aanvankelijk sympathiseerde met de CPN, werd hij uiteindelijk actief lid van de PvdA. [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn
Want? Van de ene zijde van het spectrum naar de andere. Wat is daar heel anders aan dan aan Che?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef _The_General_ het volgende:
Beste du_ke, je weet zelf ook goed dat die vergelijking spaak loopt.
We hebben het bij Che over van Fascisme naar Communisme. Dat gaat zowel bij Verdonk als bij Fortuyn niet op. ( Je hebt natuurlijk wel gelijk dat Fortuyn met de CPN heeft geflirt. )quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want? Van de ene zijde van het spectrum naar de andere. Wat is daar heel anders aan dan aan Che?
Vreselijk offtopic gaan en baggeren gebeurt in elk topic over Che, alles liever dan toegeven dat deze "held" geen eerbiedwaardige persoon was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
We hebben het bij Che over van Fascisme naar Communisme. Dat gaat zowel bij Verdonk als bij Fortuyn niet op. ( Je hebt natuurlijk wel gelijk dat Fortuyn met de CPN heeft geflirt. )
Maar verder ben je ook behoorlijk offtopic. We wachten hier op SCH!
Wat ik van Che Guevara vind? Net als in het vorige topic is de OP erg matig en nodigt die niet uit tot een erg open discussie maar vooruit, omdat je dit topic speciaal voor mij geopend heeft.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar SCH hier niet wil antwoorden
Wie heeft er een Che Guevara shirt in de kast hangen?
en wil dat ik een topic open waar hij serieus zijn mening kan geven over deze stichter van concentratiekampen waar oa veel homo´s in terecht kwamen, bij deze, speciaal voor SCH.
Ah, de ene kant op mag wel genoemd worden, maar de andere kant op is volkomen normaal en aan te prijzen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
We hebben het bij Che over van Fascisme naar Communisme. Dat gaat zowel bij Verdonk als bij Fortuyn niet op. ( Je hebt natuurlijk wel gelijk dat Fortuyn met de CPN heeft geflirt. )
Verdonk en Fortuyn zijn ook van extreem links naar extreem rechts verschoven. Prima vergelijking van du_ke dus. Het is alleen offtopic want dit is MIJN topicquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Maar verder ben je ook behoorlijk offtopic. We wachten hier op SCH!
Nee, Fascisme naar Communisme of visa versa. Het is mij om het even. Ik wil met die post alleen zeggen dat zowel Verdonk als Fortuyn niets met Fascisme hebben te maken. En alleen Fortuyn iets met Communisme.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, de ene kant op mag wel genoemd worden, maar de andere kant op is volkomen normaal en aan te prijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |