jah dat heb ik dus ook als je een paar x op dezelfde manier gaat staan en daarmee strikes gooit lukt het niet altijdquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ik best proberen maar lukt me niet...
ik lijk telkens op exact dezelde manier te gooien, maar soms blijft er 1 staat
dat is ook zo (kan je erg leuk effect ballen mee creeren)quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:21 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
jah dat heb ik dus ook als je een paar x op dezelfde manier gaat staan en daarmee strikes gooit lukt het niet altijdmaar volgens mij als je je Wiimote kantelt geef je ook een draai aan de bal.
* wii opstartquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:19 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Da was nog es Sim City'en. Niks geen 2 controllers.![]()
En bij deze is de OP zoals hij hoortquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:09 schreef FJD het volgende:
Je moet de hele post editten, verwijderen, daarvoor een letter in de plaats zetten, invoeren, weer editten, nieuwe poste erin mikken. Anders krijg je een database error. Vraag me niet waarom maar dat is wat ik heb meegekregen
Vanavond twee eagles geslagen met golf, in hetzelfde rondje nog wel
Wat is er kut aan? Super Castlevania is grandioos. SimCity is ook leuk. Het is niet dat Ninendo ons verschrikkelijk benadeeld hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:39 schreef Pronk het volgende:
[..]
Bron: http://www.nintendo-europe.com
Dit is gewoon kut!
Wij krijgen dus in Europa voorlopig geen Super Mario Bros (NES) en Street Fighter 2 (SNES)?!
gelukkig werkt mn w-lan gewoon want als ik het via fon zou moeten doen kom ik nergens. in hoofddorp zitten geen fonera'squote:Op vrijdag 29 december 2006 09:53 schreef zaikert het volgende:
@ linebear en alle wifi-loze wii-ers:
voor EU 29,- krijg je van FON een heel lief roetertje opgestuurd. Ik wacht er nu al 2 weken op, maar mischien komt dat omdat ik via een gratis aanbieding dit ding opgestuurd krijg.
Het FON initiatief is wel een koel idee, als er heel veel mensen meedoen kun je overal gratis wifi-en
http://en.fon.com
Gewoon even door de zure appel ( lees controls en het begin ) heen bijten en hij wordt echt leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:30 schreef ikookhier het volgende:
Heb gisteren Redsteel gekocht maar het valt me toch erg tegenik zit te denken aan Rayman
of heeft iemand anders nog tips ??!!
Ik begrijp gewoon niet waarom Amerika wel een kerstcadeau krijgt en Europa niet. Het is gewoon onzin dat ze verschil maken tussen verschillende regio's. Ik hoop al vanaf de launch van de Wii dat ze Super Mario Bros (NES) uitbrengen en baal er dus van dat wij die (voorlopig) niet krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is er kut aan? Super Castlevania is grandioos. SimCity is ook leuk. Het is niet dat Ninendo ons verschrikkelijk benadeeld hoor.
Ik zie liever dat ze de VC games ook voor 60hz beschikbaar maken.. Het is belachelijk dat wij de VC games letterboxed & 1/6 keer zo traag moeten spelenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:35 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom Amerika wel een kerstcadeau krijgt en Europa niet. Het is gewoon onzin dat ze verschil maken tussen verschillende regio's. Ik hoop al vanaf de launch van de Wii dat ze Super Mario Bros (NES) uitbrengen en baal er dus van dat wij die (voorlopig) niet krijgen.
Letterboxed is met zwarte balken toch? Bij mij is bomberman gewoon schermvullend...quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze de VC games ook voor 60hz beschikbaar maken.. Het is belachelijk dat wij de VC games letterboxed & 1/6 keer zo traag moeten spelen
Je moet wii-sports eens proberen, maakt hij dan ook zoveel herrie? Bij twilight princess schijnt de wii de meeste herrie te maken......dat heb ik van anderen vernomen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:04 schreef FJD het volgende:
M'n Wii maakt echt belachelijk veel geluid alstie spellen opstart en laadtHoop maar dat dat niet blijft want heb geen zin om m terug te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheheOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef _GdR_ het volgende:Je bent goed in jezelf belachelijk maken héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef _GdR_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef _GdR_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |