Ik staar me al even dood op deze quote maar ik kan daar echt niets over verzinnen. Welke mongool gaat vrijwillig op vakantie naar Geldrop?quote:
Dezelfde mongool die vrijwillig tussen 5 maanden oude pizzadozen bij jou in de kamer heeft doorgebrachtquote:Op maandag 14 mei 2007 00:24 schreef __________ het volgende:
[..]
Ik staar me al even dood op deze quote maar ik kan daar echt niets over verzinnen. Welke mongool gaat vrijwillig op vakantie naar Geldrop?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef nikky het volgende:
Mag ik even melden dat het niet de bedoeling is op FOK! om mensen te weigeren op een meet? Als je dan toch zo graag goede modellen wilt hebben is FOK! eigenlijk niet de juiste plaats en zul je je modellen ergens anders vandaan moeten halen. Kan me herinneren dat dit soort meets bedoeld waren om als fotograaf je lekker te kunnen uitleven op mensen die model wilden staan en iemand die wilde leren poseren of mooie foto's wilden hebben.
Maar we gaan niet selecteren.
Het is hier geen castingbureau
Het is geen meet maar een uitzending van FOK!radio met gasten. In een radiouitzending heb je altijd gasten en de rest is van harte uitgenodigd om te luisterenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef NordicBlue het volgende:
Zeg uhm, was het niet een regel dat je geen mensen mag weigeren op een meet?
"
Wie mag er niet komen. dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef NordicBlue het volgende:
Zeg uhm, was het niet een regel dat je geen mensen mag weigeren op een meet?
Nikki. Ik zie dat ze nu al bij voorbaat zit te zeiken dat er niet geselecteerd mag worden voordat we haar ook maar uitgesloten hebben. Het kleurtje is een beetje naar de bol gestegen. Mensen die meets maken (of weet ik veel) maken zelf wel uit wat er gaat gebeuren. Gaat geen geflipte nutteloze admin wat aan doen.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:22 schreef __________ het volgende:
Ik hang wel een mooi bordje "Fok radio, geen Nikki" als herkenningspunt.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kunt trouwens ook elke shoarmaboer in Eindhoven bellen om het huisnummer te achterhalen.
dat wqas een oude quote, over een andere meet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef __________ het volgende:
[..]
Nikki. Ik zie dat ze nu al bij voorbaat zit te zeiken dat er niet geselecteerd mag worden voordat we haar ook maar uitgesloten hebben. Het kleurtje is een beetje naar de bol gestegen. Mensen die meets maken (of weet ik veel) maken zelf wel uit wat er gaat gebeuren. Gaat geen geflipte nutteloze admin wat aan doen.
Ik woon hier. Ik maak uit wie ik buitentrap en niet zij. ja ik weet dat het een quote is vanuit een ander topic alwaar ze denkt dat op een fotomeet ook McDonalds modellen gewaardeerd worden.
Nee, ik neem het risico niet, ik ben nogal van het struikelen, dus zul je net zien dat ik over een kabel struikel, pontificaal voor de camera terechtkom en in de val ook nog even een microfoon meeneem.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:35 schreef SunChaser het volgende:
Static,
kom je zaterdag nou gewoon? Is echt heel relaxt, vorige 2 uitzendingen had je ook een groepje die buiten de studio lekker zat te luisteren, niks moet, behalve je peuken niet uittrappen in t tapijt. Dat deed Cora al 3 jaar terug.
ik wil best je handje vasthouden hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Nee, ik neem het risico niet, ik ben nogal van het struikelen, dus zul je net zien dat ik over een kabel struikel, pontificaal voor de camera terechtkom en in de val ook nog even een microfoon meeneem.
Je hebt toch wel meer meets bezocht waar achteraf geen enkele foto van naar buiten kwam?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Nee, ik neem het risico niet, ik ben nogal van het struikelen, dus zul je net zien dat ik over een kabel struikel, pontificaal voor de camera terechtkom en in de val ook nog even een microfoon meeneem.
Ja bedanktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef FOKradio het volgende:
Zeg Vleermuis, zie ik nu dat jij jarig bent?
Gefeliciteerd
Alleen furby want die is ook jarigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef SunChaser het volgende:
Allemaal goed en wel, maar we hoeven toch niet te zoenen zaterdag he
kan wel ja, maar als alles goed is begint martijn al eerder danceclassics te draaien, en begint fokradio eindhoven om 20.00 uur.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:33 schreef SunChaser het volgende:
Hoelaat begint t eigenlijk?
De vorige keer heb ik snachts nog frikandellen staan bakken toch? Of was dat 3 jaar terug?
lees de 1e post eens aandachtig door, kijk dan nog eens naar je vraagquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
danceclassics![]()
maarre, er is alleen maar bier aanwezig?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:35 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
lees de 1e post eens aandachtig door, kijk dan nog eens naar je vraag
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
laat ik het anders vragen; zijn er ook ijsblokjes aanwezig..?
--> nee, niet om in mijn hemdje te stoppen
nee, ik zie m nooit meer online, kun jij hem dat vertellen aubquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft iemand Harrie al op deze nu al onvergetelijke meeting gewezen?
straks zal ik er wat opzettenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef FOKradio het volgende:
Foto's!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |