quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Als fok Radio vanaf eindhoven uitzend wil ik Kontebonken
Je hebt gestemd op: ieder uur 1 keer horen
richard met een lul van 22 centimeter, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:09 schreef SunChaser het volgende:
Wie is richard22cm eigenlijk?
wat je zelf lust, drank is bij ons bier en het vloeibaar eten is bij ons ook bier, dus...............quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:50 schreef SunChaser het volgende:
Vleermuis en _______________, wat verwachten jullie van ons dat we meenemen aan drank, eten en hoeren?
ik ga dus écht niet de verbandtrommel meenemen, vergeet het maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:33 schreef SunChaser het volgende:
Even een onderzoekje mbt6 volgende week, zodat ik weet wat iki kan verwachten.
Poll: Wat doen we met SunChaser de 19e?Dronken voeren Aanbidden In elkaar trappen Keihard (in zn reet) neuken negeren
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
kijk maar : www.superbob.nlquote:Op zondag 13 mei 2007 00:32 schreef SunChaser het volgende:
Wat kost die Thuisbrengservice van je maat eigenlijk Vleermuis?
hoef niet, ik heb er ook 1 en we hebben 3 ziekenhuizen in eindhoven.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ga dus écht niet de verbandtrommel meenemen, vergeet het maar
Daarom dus.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:24 schreef SunChaser het volgende:
radio, webcam en foto's.
mag ik komen als beul dan ?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:38 schreef static het volgende:
[..]
Daarom dus.
Ergens in augustus doen we weer een L&S meet, daar staat een doodstraf op dergelijke dingen.
hahahahahahaquote:Op zondag 13 mei 2007 02:22 schreef static het volgende:
Kijk nog eens naar die foto's, als je een scheet laat is het ergens opgenomen.
maar je maat dus wel, want ik d8 dat we nog wat gingen opnemen ?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:20 schreef SunChaser het volgende:
Euuuh, ik neem geen camera mee he. Ik kom gewoon feesten, heb vakantie. En je hoeft niet voor de mic.
We moeten even kijken. Ik neem sowieso een hele kleine camera mee, maar die heb ik altijd bij me. Die pilot die we gaan maken neem ik niet zaterdag op.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:35 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
maar je maat dus wel, want ik d8 dat we nog wat gingen opnemen ?
Vakantie?quote:Op zondag 13 mei 2007 08:27 schreef SunChaser het volgende:
Het is anders teveel om mee te nemen op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |