MARTIJN ???????????quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:54 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
Breng jij wat alcoholcampagne posters mee, ik denk dat jij die wel kan regelen
Als ik in het land ben wel ja.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef SunChaser het volgende:
Maarre, ik beloof dat ALS we gaan filmen dat jij er niet opkomt.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:01 schreef __________ het volgende:
En mocht ie op het idee komen om een camera mee te nemen voeren we er een rituele klompendans op uit en koppen we de cameraman neer.
Oja, die ongeschoren broerquote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef __________ het volgende:
Ik ben guus dude .. ik woon hier.
Tof! En wij dus ook nietquote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef SunChaser het volgende:
Vleermuis had al hele ideeen voor de opnames
Maarre, ik beloof dat ALS we gaan filmen dat jij er niet opkomt.
is iedereen bang opgegeten te worden door de camera?quote:Op maandag 16 april 2007 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
En Blinky wil ook al niet in beeld, dus ik denk dat SunChaser alleen de lege flesjes kan gaan filmen.
Weet ik. Maar ik hoef gewoon niet in beeldquote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nogmaals; je ziel wordt níét gestolen door dat toverkastje!
okquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik hoef gewoon niet in beeld
Ik heb dat weekend vakantie en zit 4 dagen in Geldrop,. je denkt toch niet dat ik al mn zooi meeneem?quote:Op woensdag 18 april 2007 01:12 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, je hebt een professionele cameraman in dienst!
geldropquote:Op woensdag 18 april 2007 01:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb dat weekend vakantie en zit 4 dagen in Geldrop,. je denkt toch niet dat ik al mn zooi meeneem?
Mot je ruzie?quote:
Wat geef jij die vent te eten?quote:Op zondag 22 april 2007 01:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
zijn de klompen al uit het vet gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |