Ja die gaat de moraalridder uithangenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Of hij roept een aantal keer hard dat hij zich hiervan distantieert.
Brian zekerquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zo zou hij vast ook hebben gekeken na een opblaaspop als je een paar maanden droog staat
Wie komt er aan mij trekken danquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo komt iedereen aan z'n trekken, PC eend
Ik begrijp je irraties wel, maar vind niet dat ze zich zo erg profileert. Als in, ik wil graag acteren en moet er dus voor zorgen dat ik in beeld kom.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee ze praat teveel in oneliners en het ergste is dat ze ze nog vaak herhaalt ook waarschijnlijk om er zeker van te zijn dan ze het er dan goed op hebben staan als ze het gaan uitzenden ofzo...
Ik heb het niet zo met mensen die zo gemaakt praten, en het steeds DUS DAT zeggen irriteert me helemaal mateloos.
Als zij de bewoners had aangesproken over het feit dat ze tegen haar komst met O&N hadden gestemd dan had ik haar wel weer echt gevonden.
Die bewoners les geven en doen alsof er niets aan de hand is tja, dat vind ik dan wel vreemd want hoe je het ook wendt of keert, ik zou het toch als persoonlijk ervaren want ze vernachelen mijn O&N ook door hun tegenstemmen...
En dan komt Nathanael alsnog met een manier om haar die avond daar te krijgen en dan wil ze daar in mee...
Zit ze zich al te verheugen op de smoelen van de tegenstemmers als ze binnen komt wandelen...
Als je zelfrespect hebt zeg je no way ik kom wel 1 januari.
Tja, maar die camera's lokken dus blijkbaar he...die zijn belangrijker dan haar trots.
Ik zou in haar plaats hebben gezegd ook tegen Bart:Ik ga naar een mega feest ik zie je de day after wel veel plezier!
quote:
Jammer, anders kon ik morgen zeggen: heb je daar een dag voor nodigquote:
Dit spel is ook niet helemaal normaal en verdient geen normale winnaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat mij betreft mag die Sylvia als laatste overblijven.
Ze is niet zo spraakmakend maar wel de meest normale cq eerlijke vh hele stel...
Ja, ik ga een beetje ondertitels lezenquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Die in mijn onderschrift werkt niet ??
By the way, die van vandaag staat nog niet op de tien site.
Nee daar zit ook wel weer wat in...ik denk dat ik beter had moeten zeggen dat ik Sylvia het aardigste mens daar vind, heeft volgens mij geen last van wisselende stemmingen, agressie-aanvallen etc. is aardig trouw aan zichzelf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit spel is ook niet helemaal normaal en verdient geen normale winnaar![]()
Staat tegenwoordig hier ergens tussen FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje ondertitels lezen![]()
Ik zat een topic te zoeken
Je moet gewoon zeggen wat je wil zeggen en je niks van mij aantrekkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee daar zit ook wel weer wat in...ik denk dat ik beter had moeten zeggen dat ik Sylvia het aardigste mens daar vind, heeft volgens mij geen last van wisselende stemmingen, agressie-aanvallen etc. is aardig trouw aan zichzelf.
Is in zo'n programma al een prestatie op zich denk ik.
Zou ze in ieder geval iets leuks voor moeten kunnen winnen zeg maar...
Ik vind een topic toch beter en makkelijker, maar trek je niks van mij aan hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat tegenwoordig hier ergens tussen FAQ, Policy, Streams en Bewoners
Heeft ze haar 2e les al gehad, of was het maar 1 les ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen wat je wil zeggen en je niks van mij aantrekken
Ilona krijgt toch vlieglessen, dat is ook niet niks...
Ilona wel ja, Sylvia niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen wat je wil zeggen en je niks van mij aantrekken
Ilona krijgt toch vlieglessen, dat is ook niet niks...
Een kniesoor die daar op letquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |