En volgens hun gezichten na het uitstapje in het hotel, denk ik dat ze ook wel goed kan neukenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Lesley? 't Is toch een schat van een meid?
Of hij roept een aantal keer hard dat hij zich hiervan distantieert.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:33 schreef avonne het volgende:
Ik denk trouwens dat Bart morgen wel zal inpraten op de groep dat de dame wordt afgebeld.
je vergeet nogquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:33 schreef tipsch het volgende:
Nathanael vergaat van de pijn zo lijkt het, helemaal goed - ik zou toch even naar hem toe lopen nu en hem vragen "is het nu niet hoog tijd voor je om te gaan, dit kan toch zo niet langer?"
Dáár geloof ik nou helemaal niets van! Eerst zien, dan geloven!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En volgens hun gezichten na het uitstapje in het hotel, denk ik dat ze ook wel goed kan neuken![]()
oh ja!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
[..]
je vergeet nog
"denk aan Eveline. Die was toch ook ziek? Verzet je niet tegen het besluit dat je al in je hoofd genomen hebt"
Hebben ze niet weer een weekopdracht ofzo, ik zie een paar gebroken terracotta potten voor mequote:Op vrijdag 29 december 2006 02:39 schreef tipsch het volgende:
jammer dit
Hmmm voor Huubquote:
Had je daar 11 min voor nodig?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm voor Huub
Dan had ik eerder een gigolo verwacht![]()
De gigolo is besteld voor Nathanaelquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm voor Huub
Dan had ik eerder een gigolo verwacht![]()
Kijk, 3 dat lijkt er meer opquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
De gigolo is besteld voor Nathanael
Nee ze praat teveel in oneliners en het ergste is dat ze ze nog vaak herhaalt ook waarschijnlijk om er zeker van te zijn dan ze het er dan goed op hebben staan als ze het gaan uitzenden ofzo...quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Lesley? 't Is toch een schat van een meid?
Zo zou hij vast ook hebben gekeken na een opblaaspop als ie een paar maanden droog staatquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En volgens hun gezichten na het uitstapje in het hotel, denk ik dat ze ook wel goed kan neuken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |