Dit spel is ook niet helemaal normaal en verdient geen normale winnaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat mij betreft mag die Sylvia als laatste overblijven.
Ze is niet zo spraakmakend maar wel de meest normale cq eerlijke vh hele stel...
Ja, ik ga een beetje ondertitels lezenquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Die in mijn onderschrift werkt niet ??
By the way, die van vandaag staat nog niet op de tien site.
Nee daar zit ook wel weer wat in...ik denk dat ik beter had moeten zeggen dat ik Sylvia het aardigste mens daar vind, heeft volgens mij geen last van wisselende stemmingen, agressie-aanvallen etc. is aardig trouw aan zichzelf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit spel is ook niet helemaal normaal en verdient geen normale winnaar![]()
Staat tegenwoordig hier ergens tussen FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje ondertitels lezen![]()
Ik zat een topic te zoeken
Je moet gewoon zeggen wat je wil zeggen en je niks van mij aantrekkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee daar zit ook wel weer wat in...ik denk dat ik beter had moeten zeggen dat ik Sylvia het aardigste mens daar vind, heeft volgens mij geen last van wisselende stemmingen, agressie-aanvallen etc. is aardig trouw aan zichzelf.
Is in zo'n programma al een prestatie op zich denk ik.
Zou ze in ieder geval iets leuks voor moeten kunnen winnen zeg maar...
Ik vind een topic toch beter en makkelijker, maar trek je niks van mij aan hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat tegenwoordig hier ergens tussen FAQ, Policy, Streams en Bewoners
Heeft ze haar 2e les al gehad, of was het maar 1 les ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen wat je wil zeggen en je niks van mij aantrekken
Ilona krijgt toch vlieglessen, dat is ook niet niks...
Ilona wel ja, Sylvia niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen wat je wil zeggen en je niks van mij aantrekken
Ilona krijgt toch vlieglessen, dat is ook niet niks...
Een kniesoor die daar op letquote:
1 lesquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft ze haar 2e les al gehad, of was het maar 1 les ?
Ze heeft er al 2 gehad en krijgt er in totaal 10.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
1 les
Daar heb je wat aan![]()
Ik heb geen idee.
Ik hou niet van Bart z'n hypokriete gezeik...quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:16 schreef AnTjUh het volgende:
Bart de "moraalridder"houd een speech tegen Nena over de graaicultuur in DGK.
Hij doet hier niet aan mee
En hij vind t ook kolder dat de hele vrieskist vol ligt en dat er dan vlees besteld moet worden
Nena vind dat niet ze is gewent om alles te kopen en zou gewoon alles wegmieteren
En na het zeggen van deze text, springt ie weer openquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:07 schreef BONG4002 het volgende:
S3 al een tijdje dicht (waarom is me een raadsel)
heh, correct is Bert zelden!quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik hou niet van Bart z'n hypokriete gezeik...
Hij moet de politiek in gaan, met z'n politiek correcte gezwam waar niemand wat aan heeft...
Ging dat over die ingehuurde hoer ??? Heb het ook niet echt begrepen ??? helpquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:13 schreef BonteAvond het volgende:
wat was er met huub vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |