Jouw post ook....quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:28 schreef tipsch het volgende:
boeiend.. boeiend.. boeiend.. ínteressant.. .. interessant
En dat lezen de bewoners straks ook, waar blijft Nena waar hij net zo close mee was???quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
NL heeft iets met 3 mensen; Bart,Brain en Natasia
En de rest is behang...
Dit klinkt spánnend!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:19 schreef Black_king het volgende:
Ilona begint.
5 januari wordt er een personeelsborrel gehouden. Ze willen een verwendag in de Zwaluwhoeve organiseren. Dhr. Panhuis wordt daarover gebeld...
Nena blijft gewoon die barbiepop die in de speelgoedwinkel staat...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En dat lezen de bewoners straks ook, waar blijft Nena waar hij net zo close mee was???
Wat ik me kan herinneren is dat Natasia .NL vanaf het begin niet kon luchten en zich zeer onbehoorlijk opstelde richting .NL. Nathanael heeft dit ook zo gevoeld en heeft toen wel aangegeven dat hij Natasia "nog wel zou krijgen"... Nathanael's script was volgens mij om Natasia enorm dicht naar zich toe te trekken, los te weken van Bert en Briaan, vervolgens hard te dumpen. Dit is hem niet gelukt door zijn laffe actie rondom Natasia's woedende woorden "god straft onmiddelijk"....quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:46 schreef tipsch het volgende:
Bert zegt nu dat .NL en Natasia vanaf het begin gewoon meteen maatjes waren. Nee, zo was het niet, toch?
Natuurlijk zit dat hem dwars. Hij mag wel info van Leslie krijgen, maar de rest niet. Anders kan hij geen plannetjes smeden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:03 schreef schizolientje het volgende:
Het zit Bart wel heel erg dwars dat er info van buitenaf komt maar denkt volgens mij dat het allemaal onzin is.
Het houdt Bert inderdaad erg bezig - brieven en briefjes zijn immers ook zijn eigen voeding van buiten via Sletlie. Bert zal toch ook stiekem wel weten dat 99% van de inhoud van die brieven geen onzin is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:03 schreef schizolientje het volgende:
Het zit Bart wel heel erg dwars dat er info van buitenaf komt maar denkt volgens mij dat het allemaal onzin is.
Toevoeging:quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het houdt Bert inderdaad erg bezig - brieven en briefjes zijn immers ook zijn eigen voeding van buiten via Sletlie. Bert zal toch ook stiekem wel weten dat 99% van de inhoud van die brieven geen onzin is.
Een mening is nooit onzin, maar feitelijk fout is de 1% die ik niet meereken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:13 schreef 2live het volgende:
nou, ja 99 % geen onzin, elke brief wordt nog altijd gekleurd door de mening van de schrijver.
eensquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:21 schreef Black_king het volgende:
Ik moet zeggen dat Wilma het erg leuk doet, hoor, ze weet goed hoe in de taal van de mannen te spreken....
Ook eens, was een mooi en helder gesprekquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:21 schreef Black_king het volgende:
Ik moet zeggen dat Wilma het erg leuk doet, hoor, ze weet goed hoe in de taal van de mannen te spreken....
Ik dacht hetzelfde..... Ontharingscreme misschien ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:27 schreef 2live het volgende:
gaat natasia haar gezicht scheren?
Vermoed het wel, ja.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:40 schreef 2live het volgende:
zou dat over het stuk met natasja froger gaan?
Ach, er viel gelukkig geen S-lock, maar de streamswitch was een beetje opmerkelijk idd, was niet iets te bespeuren wat persé afgeschermd hoefde te wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:39 schreef Black_king het volgende:
Nathanael begint over het spel te praten en we mogen er niet meer bij zijn.........
Komop redactie !!! This is Reality - TV !
Klopt.....Hij denkt dat hij in "The Bold and the Beautiful" zit af en toe......quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef tipsch het volgende:
Brian zegt dat hij geen boek kan lezen zonder erbij in slaap te vallen - een échte schrijver! Toen ik hem laatst zag schrijven was hij ook voornamelijk bezig met het Bold maken van zijn eigen geschreven tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |