eensquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:21 schreef Black_king het volgende:
Ik moet zeggen dat Wilma het erg leuk doet, hoor, ze weet goed hoe in de taal van de mannen te spreken....
Ook eens, was een mooi en helder gesprekquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:21 schreef Black_king het volgende:
Ik moet zeggen dat Wilma het erg leuk doet, hoor, ze weet goed hoe in de taal van de mannen te spreken....
Ik dacht hetzelfde..... Ontharingscreme misschien ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:27 schreef 2live het volgende:
gaat natasia haar gezicht scheren?
Vermoed het wel, ja.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:40 schreef 2live het volgende:
zou dat over het stuk met natasja froger gaan?
Ach, er viel gelukkig geen S-lock, maar de streamswitch was een beetje opmerkelijk idd, was niet iets te bespeuren wat persé afgeschermd hoefde te wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:39 schreef Black_king het volgende:
Nathanael begint over het spel te praten en we mogen er niet meer bij zijn.........
Komop redactie !!! This is Reality - TV !
Klopt.....Hij denkt dat hij in "The Bold and the Beautiful" zit af en toe......quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef tipsch het volgende:
Brian zegt dat hij geen boek kan lezen zonder erbij in slaap te vallen - een échte schrijver! Toen ik hem laatst zag schrijven was hij ook voornamelijk bezig met het Bold maken van zijn eigen geschreven tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |