Nooit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:47 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar hé, het had gekund dat je erin zou trappen, toch?
Ik zou een iets hoger levensdoel nemen als ik jou was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga ooit de beste Nederlandstalige comedy-film aller tijden schrijven.
Ja. Is dat gek?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:47 schreef Bupatih het volgende:
Maar heb jij je Posts Per Pagina staan op 52?
Nee. Heus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou een iets hoger levensdoel nemen als ik jou was.
Een nobelprijs winnen voor de beste nederlandstalige comedy?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
Ik zou een iets hoger levensdoel nemen als ik jou was.
Nou, standaard staat het ingesteld op 25 pagina's als je uitgelogd bent en 50 als je ingelogd bent, geloof ik. Waarom zou je het veranderen in 52?quote:
Als die bestond had Bupa hem alleen met deze intentie al moeten winnen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
Een nobelprijs winnen voor de beste nederlandstalige comedy?
Omdat je dan niet die vervelende laatste pagina hebt waar maar één post op staat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:50 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zou je het veranderen in 52?
....quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Omdat je dan niet die vervelende laatste pagina hebt waar maar één post op staat.
Ik weet al wat voor persoon de hoofdpersoon is en waar het zich afspeelt. Maar verder weet ik nog niks.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat moet wel, ja. Als het een leuke comedy moet worden, tenminste.
...quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat je dan niet die vervelende laatste pagina hebt waar maar één post op staat.
Ja, ik weet het. Dat zou je wel denken. Maar de waarheid is dat ik gewoon heerlijk oppervlakkig en praktisch ben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat er een diepere gedachte achter zou liggen. Maar helaas.
Wat een matige moderator, zeg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:55 schreef broer het volgende:
O, Isa. Ik had al een topic report verstuurd. Maar wil je dit te vroeg geopende topic sluiten? LPT 179.
Misschien moet ik vaker in de index van TTK kijkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:55 schreef broer het volgende:
O, Isa. Ik had al een topic report verstuurd. Maar wil je dit te vroeg geopende topic sluiten? LPT 179.
Deze moet ik quoten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet ik vaker in de index van TTK kijken
Ik heb een slotje.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik vaker in de index van TTK kijken
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:58 schreef Isabeau het volgende:van mij mag je.
Waarom ben je eigenlijk nog wakker?
Jullie hebben het wel getroffen qua moderatorsquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:00 schreef broer het volgende:
En dan die quote van Ollie erbij zoeken dat A_R zijn forum verkwanselt.
Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Jullie hebben het wel getroffen qua moderators![]()
Nog een uurtje wakker blijven, dan staat AR alweer op.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik zie die A_R toch nooit...
En up.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:35 schreef Bupatih het volgende:
http://www.waarbenjij.nu
Heb ik nu de site gesloopt?
Misschien ziet die dan wél dat eigenlijk deze op slot hoort en niet die van mij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:04 schreef Isabeau het volgende:
Nog een uurtje wakker blijven, dan staat AR alweer op.
Nu verwacht ik natuurlijk ook een link naar mijn fotoboek op jouw 'Isabeau's eigen pagina'.quote:
Onder een kopje met 'fans'?quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:10 schreef Bupatih het volgende:
Nu verwacht ik natuurlijk ook een link naar mijn fotoboek op jouw 'Isabeau's eigen pagina'.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hallo. Ik heb niet eens echt gekeken. Die andere TT was natuurlijk bagger.
Ik ben niet zo'n Bordewijk-fan.quote:
O, ik wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben niet zo'n Bordewijk-fan.
Hihi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Ik gok dat je het webmaillinkje van @Home niet vaak gebruikt.
Ah, er bestaat al een 'grappig en leuk'-categorie.quote:
Ik zou er een echt lijkende weblog van makenquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:22 schreef Bupatih het volgende:
Wat denken jullie?
Moet ik het zo laten staan? Die weblog van Aniek?
Of moet ik het 'GeenStijl en Viva, ga dood'- en 'Kusjes, Bupatih'-gebeuren weghalen in de hoop dat de Viva-redactie er op een gegeven moment naar gaat kijken en denkt: "OMG!!! [afbeelding] We hebben gewoon naar een écht bestaande weblog gelinkt!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |